Uitgevroren? Ontdooit of ingevroren?
Maar goed bezig!
Ja past allemaal
Ooh hahah live zo’n ding invullen lijkt me ook echt niet ideaal
Altijd als ik een verslag of opdracht af heb, ga ik hem niet nalezen en inleveren. Nee, die laat ik nog even dagen/weken liggen omdat ik geen zin heb om na te lezen/denk dat ik later nog met een briljante ingeving kom. Gevolg: ik heb nu drie verslagen van 20+ pagina’s liggen die ik vandaag en morgen mag nalezen. Ik vind dat zo saai altijd. Waarom ben ik zo?
@Circe Oh shit, bedenk me door jouw post dat ik ook nog een soort analyse van mijn persoonlijkheid, doelen en eigenschappen moet maken. Ook al zoveel zin in! Ik wil gewoon lekker een studieboek lezen, samenvatten en dan een toets maken. Niet al deze ‘extra’ dingen die zogenaamd goed moeten zijn voor je ontwikkeling (maar idd zelden echt kloppen).
Ik heb net geluncht (ja beetje laat) met een pantosti en ga zo lekker tomatensoep maken jammie
Als je vakantie hebt zou ik er snel naar toe rijden!
Bij mij was hij helaas de afsluiter van een weekend vreten, nu weer even normaal doen (tot mijn date me van de week weer komt volstoppen met eten )
Echt veel irritante kinderen hier voor en drukken ook op alle bellen. Denk dat ik zo een emmer water van het balkon gooi. Oeps.
Ik vet niet subtiel tegen mijn vader ja ik wil wel een mixer voor mijn verjaardag, zegt hij oh ga je een spacecake bakken? Hij kent mij iets te goed (niet dat ik een spacecake wil bakken maar oke).
Ben wel benieuwd of ik ook echt een mixer krijg. Krijg eigenlijk nooit meer cadeautjes de laatste jaren van hem (en hij niet van mij) maar ja dit is ook de eerste keer ofzo dat hij langskomt op mijn verjaardag.
Hahahaa alleen pas ik die techniek alleen toe bij kleding en schoenen. En af en toe een tasje hier en daar
Ja zo zonde en een dolk in de rug van vegetariërs
Haha ja mijn kater viel wel mee. Lekker alles eruit gezweet en ook nog een uurtje geslapen in een hangmat met de zon op mijn gezicht. Maar ben wel echt kapot moe
Mijn kobo e-reader kon niet meer verbinden met WiFi of laptop. Uren gechat met de klantendienst en krijg een ander toestel (zelfde model maar refurbished). Hopelijk gaat die langer mee dan 1,5 jaar en ziet die er nog even netjes uit als mijn toestel.
Stom ook want ben niet helemaal tevreden terwijl ik geen garantie meer had en het dus eigenlijk een mooie oplossing is. Misschien door het ellenlange chatten (frustrerend!).
Ik ben net gaan zwemmen en kwam precies in een scene van the big bang theory terecht. Je moet altijd via de kassa, QR code inscannen en dan krijg je een ticket van de persoon achter de kassa. Ik kwam aan de kassa en die persoon zei 3x de volgende cijfers: 4 8 15 16 23 42. Op een snelle toon bleef hij dit herhalen. Hij zei niets anders.
Mijn moeder en ik keken van: wat??? Aan het kijken of we dit ergens moesten intypen ofzo.
Dan begon die super luid te lachen en wees hij naar mijn t-shirt.
Ik was vergeten dat ik mijn Lost t-shirt aanhad met deze cijfers op.
Ik kom om te zwemmen, geen sociale interactie aub
https://youtu.be/q7ytBN8eaiM ik ga deze korte workout zo weer eens doen en mijn vriend doet mee haha ben benieuwd
Iehl er nieste iemand in de trein en hij snottert nu de hele tijd. Bok. Op.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.