Wat is het?
Ik zit nu zoân extreem teringvage film te kijken op Netflix. Iâm thinking of ending things, staat er volgens mij pas net op.
Een soort spirituele bijeenkomst voor de moeder in spe. Wacht zal even een linkje opzoeken. De zus van Doutzen bad dit.
Edit: kan dat artikel niet weer vinden, wel onderstaande. Het idee is opzich wel mooi maar het voelt soms zo overdreven. Ja je krijgt een kind, maar je bent niet de eerste en ook zeker niet de laatste doe dat overkomt.
Die had ik gister ook gekeken tot de helft, daarna te moe, maar vind âm wel vet!
Hij is heel interessant, maar zo vaag en surrealistisch
Allemaal klusjes in huis gedaan dit weekend dus nu even tijd om te niksen
Het is wachten op een Nederlander die een pakket aan Germaanse paganistische rituelen aanbiedt om te ondergaan als moeder in spé en vriendinnen.
Pff oké
Precies wat ik dacht, prima om een momentje voor de zwangere vrouw te hebben maar de manier waarop
Hier is Ensink op Kemna bevallen van haar eerste kind, in een geboortebad. âDat kun je huren, maar ik heb er Âinmiddels een gekocht.â
Waarom zou je honderden euroâs uitgeven aan een bad je letterlijk één, misschien twee keer gebruikt? Later in het artikel staat ook dat het bad niet gebruikt is omdat ze een onverwachtse keizersnede had, daar kan ze natuurlijk niks aan doen, maar lekker zonde van het plastic en geld dan.
Ik zou zeggen : goh onze laatste dienst samen zit erop. Ik wil je graag bedanken voor * opdrachten, begeleiding e.d.) en dan het kado geven.
ahah lekker random maar ik was zo in de war door de achternaam van die vrouw. Ik dacht eerst misschien is die blessing bij kemnacasting en toen huh is er dan een dorp dat kemna heet, maar op kemna is blijkbaar deel van haar naam
Heeel veel sterkte
Ideaal als bezoek komt. Je huis wordt echt eens schoon.
Wat is dat toch een enorm KUTgeluid als iemand de klep van het prullenbakje in de trein dicht laten vallen.
Ik begin morgen met stage en ben zenuwachtig. Nieuwe mensen, andere omgeving (alhoewel ik eigenlijk thuis moet werken maar de eerste week is inwerken). Ik ga gewoon mân laatste jaar in van mân studie en dat vind ik enger dan gedacht
Van een ervaringsdeskundige:
Om even de âangstâ voor een wortelkanaalbehandeling weg te nemen: dit is nodig als je een zenuwontsteking hebt en dat doet zoveel pijn dat je met liefde die behandeling ondergaat haha. Dus als je geen last hebt, hoef je je daar geen zorgen om te maken.
Je kunt wel gaatjes hebben als je geen last hebt, maar het fixen hiervan is ook zo gebeurd en dan ben je heel blij dat je geweest bent! Echt grote / diepe gaatjes voel je meestal overigens ook wel al ⊠bij zoet, koud of warm.
De enige pijn die ik regelmatig voelde, is die in mân portemonnee !
Pff ik moest net een persoonlijkheidstest invullen voor mijn studie. Ik ben alleen mega brak en die combinatie werkt dus echt niet. De uitslag van die test zegt dat ik sterk gemotiveerd ben om mensen te leren kennen en relaties te voeden () en dat ik een groot netwerk heb. Uh mijn openstaande whatsapp gesprekken zeggen toch wel het tegenovergestelde. Ben echt niet goed in het onderhouden van relaties
De elektricien is bezig in huis en is zo aan het rammen en doen dat ik me af vraag of hij geen timmerman is.
ik moest een keer live een persoonlijkheidstest invullen in een werkgroep en toen had ik een nieuw laagterecord op âvriendelijkheidâ (0/10) gevestigd en toen werd ik door iedereen uitgelachen
We hebben de afgelopen tijd redelijk wat overlast gehad hier en de rust was eindelijk teruggekeerd. Maar nu kwam er net een groepje aan die hier een airbnb huren met echt van dat typisch patsergedrag (luide muziek, auto expres parkeren op een plaats waar het niet mag en luid roepen dat de politie hen toch niets kan maken, roepen naar mij op mân balkonâŠ). Toen plasten ze ook tegen de gevel van de buren terwijl ze 2 min later naar binnen gingen en dus gewoon binnen naar het toilet kunnen gaan. Dat was het moment dat ik het beu was en de politie gebeld heb. Want ik heb echt geen zin dat het wéér uit de hand loopt. Nu hebben ze allemaal een parkeerboete (5 autoâs). sweet revenge haha.