Wat je even kwijt wil #41

Het is serieus nog steeds 31 graden in mijn huis ondanks dat al de hele avond de ramen en deuren openstaan en de ventilator overuren draait. Ik zou echt zo blij zijn met wat regen maar volgens buienradar hoef ik nergens op te rekenen.

Ik vertrek misschien? Dat is wel heel burgerlijk alleen

1 like

hoezo niet ‘uitsluitend (t)rouwauto’s’

14 likes

Dan is het geen verassing meer.

13 likes

Ik weet het niet zeker hoor, maar is dat niet omdat ‘rouw’ in het woord ‘trouw’ niets met de betekenis van ‘rouw’ te maken heeft? Als in, vrouw(en) mag wel omdat ‘vrouw’ zowel in ‘vrouw’ als in ‘vrouwen’ dezelfde betekenis heeft.

Je hebt helemaal gelijk, was gewoon een slechte grap.

Maar vond het een fascinerend bord. Kreeg allemaal associaties dat ze dan daar bij die kerk (daar stond het bord) het verkeerd gehoord hebben als iemand zegt ‘de rouwauto staat voor’ en dat er dan opeens de wedding match wordt gespeeld als de kist wordt binnengedragen. Of er per ongeluk kleffe cake met lauwe koffie klaarstaat voor de bruiloft ofzo. Dat soort dingen.

6 likes

Ja mn moeder vond het niet zo ernstig maar ik heb een hoog puntdak en dakramen waardoor regen en onweer zo intens word. Maar zit sowieso een beetje in een bange bui volgens mij :joy:

Ik wil slapen maar heb de hik :face_with_symbols_over_mouth:

Mijn god, iemand probeerde toen straks in te breken door het raam waar ik pal naast slaap. Ik hoorde al wat, en toen zag ik dat mijn gordijn van buitenaf open was gedaan, zo eng. Toen zei ik WTF ROT OP en toen verdween hij godzijdank. En ik ben blij dat ik de politie heb gebeld, een lieve politieman houdt de buurt nu in de gaten. Ik slaap never nooit meer met een open raam. Wat een vreselijk gevoel. Ik dacht dat je niet zomaar door mijn raam kon klimmen, maar kennelijk is het heel makkelijk te forceren als het open staat.

13 likes

Wooow wtf!? Wat een lef hebben die mensen… goed dat je de politie hebt gebeld. hoop dat je nog een beetje kan slapen!


Heb de halve nacht wakker gelegen van de warmte. Zo meteen met vervangend vervoer voor een half uur omdat de trein (die er 15 min over doet) er uit ligt. Nu al geen zin meer in deze dag :sweat_smile:

Edit: great. Geen airco en mondkapje op = dood gaan

2 likes

Is dat echt veilig? Ik heb dat namelijk ook en durf niet zo goed mn aam open te laten(woon op de eerste verdieping)

Wat eng @babushkababy! En goed dat je hem hebt weggejaagd

1 like

Ik twijfel al een paar dagen of ik bij yoga ene 5 rittenkaart koop en vanavond yoga in de buitenlucht doe. Ik ben zo bang als ik het nu niet koop ik het niet meer ga doen omdat ik in september weer extra verplichtingen heb doordeweeks

Ik moet nog een stuk aanpassen en ik word er gewoon moedeloos van. Commentaar is alleen maar: dit dit dit dit en dit is niet goed.

Ok maar houd ff rekening met het feit dat mijn stage na vijf dagen ineens voorbij was waardoor ik geen toegang meer had tot de leerling en waardoor mijn mentor compleet over haar toeren raakte en ik geen contact meer met haar kreeg. En nu weet ik niet zo goed hoe ik dit moet repareren want ik heb nu al helemaal geen toegang meer tot de leerling en mijn mentor heeft wederom niet gereageerd op de vragen die ik stelde over haar werk.

Ik kwam er net op kantoor achter dat ik mijn laptop thuis vergeten was. De laptop die ik nodig heb om te kunnen werken.

Het was de eerste dag dat ik na mn vakantie dat ik weer naar kantoor zou gaan, maar ik ga nu niet weer die hele rit naar kantoor maken straks. Dan maar thuis werken.

2 likes

Ja het gaat wel gelukkig! Wel een nacht met weinig slaap door de adrenaline. Lijkt me echt heftig als iemand daadwerkelijk binnen komt in je huis, ben blij dat ik dat voor ben geweest zeg. Zo’n onveilig gevoel. Het was inderdaad al mega schrikken, ik ben twee uur nadat het gebeurd was maar verder geslapen met het licht aan.

Het waait nu nog even lekker door in huis. Kan er bijna om huilen, is echt 5 dagen geleden ofzo dat ik echt fatsoenlijk wind heb gevoeld die niet föhnachtig was

Floortje naar het einde van de wereld vind ik heel leuk.

1 like

Ik verwacht een pakketje en er stond tussen 9.45 en 12.15. Dus ik wilde daarvoor gaan douchen. Nu staat er ineens tussen 8.30 en 11.30 en durf ik niet meer te douchen :sweat_smile:

Edit: het is al bezorgd :smiley:

2 likes

Doen!

Om 6.45 begonnen met werken, want dan zou ik ruim 2 rustige uren hebben om door te werken. Wat heb ik gedaan? Forum bijgelezen, youtube filmpjes gekeken en gezucht over hoe warm het nu al wel niet is

8 likes