Wat je even kwijt wil #41

:pensive: De kat ligt te hijgen en snel te ademen. Ze zijn daarstraks allebei geweest voor vaccinaties, maar 1 van de 2 is blijkbaar te warm/te gestresst. Het moet over een halfuur over zijn, anders moeten we terug. Hoop het toch niet, dat trekt ‘ie niet.

Ach dat is zielig… Het half uur is nog niet voorbij, maar hoe is het nu met hem? Hoop dat hij weer rustig is geworden

Ik ga zo naar de tandarts en ik vind het toch wel spannend.

@Spaarlamp heb je bij je ouders geslapen? Ik heb weer bij m’n ouders geslapen en ik word nu pas wakker. Dat is echt uitzonderlijk laat voor mij haha. Zooo chill om gewoon niks van deze kuthitte te voelen als je vakantie hebt.

Het Forum houdt alle meldingen niet goed bij gisteren hadden 5 mensen ofzo op mijn bericht gereageerd maar zie alleen die van @Junebug85 in de lijst rechtsboven staan.
Helaas kan ik niet buitenhuis werken :frowning: @vitaminwater ik heb best een goede koptelefoon maar ik zweet me kapot en met dat ding op nog meer. Verder wel goede tips, ga mijn Bureau wat verplaatsen.
@monkeyslut ah een emmer met water ga ik vandaag proberen.
Er was nog iemand maar kan het nu zo niet terugvinden. Ik kan helaas niet vrij nemen.
Maar ik had vannacht zo’n mental breakdown dat het denk ik goed is om aan te geven dat ik het even niet trek. Merk dat ik enorm op zie tegen werk en al van het minste van slag raak. Doe ook enorm
weinig laatste dagen qua productiviteit. Ben te lang doorgegaan vrees ik. Weet alleen niet wie ik precies moet aanspreken want had dit liever met de manager besproken ipv iemand die “lager” staat. Maar zij is afwezig. Misschien als ik aangeef dat ik tot hier zit ze me wel vrij kunnen geven.

Inmiddels wel al rustiger. Nog steeds hijgt ie af en toe, maar het lijkt minder.

1 like

Aah gelukkig! Hopelijk gaat het hijgen helemaal weg.

Ja, hoop ik ook! Ik ga zo werken, maar gelukkig is er iemand thuis.

1 like

Ja klinkt echt alsof je even gas terug moet nemen! Succes.

Schoonouders hebben een bootje gehuurd, dus heerlijk de hele middag varen door de weilanden en polder! Ik ga ook zeker even zwemmen.

12 likes

Ik heb Down the Road seizoen twee gezien op npo en kijk nu seizoen drie via de vrt nu app en ik vind het zo’n goed programma. Seizoen drie is weer net zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Shit zeg, wat stom dat de opleiding niet ff meedenkt dan. Zij snappen toch ook dat dit niet werkt zo…

1 like

Ik wil kleding bestelling hij Guts & Gusto, iemand enig idee hoe de maten daar vallen?

Concentratielevel = 0 vandaag. Het airco op het werk in stuk en werk nu weer thuis maar het lukt me gewoon niet om iets verzet te krijgen.

Eigenlijk heb ik altijd naderende deadlines en een beetje stress nodig om te werken anders denk ik altijd ‘dat doe ik morgen/volgende week wel’.

2 likes

Na drie ijskoffie voel ik me een beetje mens. Nu koffie level bijhouden, anders crash ik. Dat mag pas vanavond als ik thuis ben vind ik :zipper_mouth_face:

2 likes

Aangezien het dagelijks leven voelt als een sessie Bikram yoga momenteel - verlies je dan ook gewicht? Aangezien je bij een dieet eerst vooral vocht verliest?!

5 likes

Ligt aan meerdere factoren. Maar ik zou er nuet teveel op hopen.

1 like

Ik heb tot nu toe nog altijd gewoon mijn eigen maat gehad en dat past helemaal prima!

1 like

Licht aan het eind van de tunnel: ik word zzp-er en heb gelijk al een nieuwe baan! :tada::tada:

79 likes

Jeeej tell us more!

1 like