@Banananana @Soy.peor
Ondanks goed roeren proef ik het siroopje in m’n ijskoffie alleen bij de laatste slok, doe ik iets fout? Gr. een ijskoffie-amateur
Oh, die zijn ook lekker! Alleen heb zin in de speciale varianten van de pepernotenwinkel, haha.
Ik zette net de tv aan en toen stond Sterren NL Top 25 erop. En toen kwam dit zaadnummer voorbij, gadver die tekst, wat een vies mannetje ook. Sowieso al die nummers die daar voorbij komen, daar zit toch niemand op te wachten?
Op NL1 nota bene.
Niet het halve glas met siroop vullen. Oh ik lees verkeerd. Je proeft het pas bij de laatste slok. Ik weet verder niet hoe je je ijskoffie maakt maar doe hem pas achteraf erbij anders.
Wanneer roer je? Ik zou doen siroop, hete koffie, roeren, ijs, melk. Het lost vaak beter op in heet dan koud namelijk.
Ik heb duizend jaar geleden een keer de hele avond van hem geprofiteerd, door in Alanya aan een bar de hele avond op zijn kosten te drinken. Had geen idee wie hij was, uiteindelijk moest ie toch ff noemen dat ie zanger was, en toen wist ik het nog niet. Toen kreeg ik niks meer.
waar hebben jullie het over gehad in godsnaam?
Ik doe siroop, ijs en melk eerst. Dat goed roeren en koud laten worden en dan pas koffie erbij. Als laatste vind ik juist niet werken want dan roer je je een ongeluk.
Weet ik veel, haha, weet nog wel dat ie vertelde dat ie zanger was en ik hem niet geloofde en ik toen zijn naam vroeg en in mijn telefoon heb gezet en pas gegoogled heb toen ik weer in NL was een week later, want dit was het pre-smartphone-tijdperk. Ik vond het maar een oude vent toen, maar zie dat ie maar 5 jaar ouder is dan ik.
Ik vraag me altijd af of die danseressen en dansers vrijwillig op zulke Nederlandse liedjes willen dansen. Zou het veel verdienen?
Nee
Is dit op allebei mijn vragen?
Of ze er vrijwillig op dansen weet ik niet, vaak dansen ze ook op andere feesten en zien ze het gewoon als werk. De dansjes zijn ook allemaal hetzelfde. En het salaris is om te huilen, maar dat geldt voor alle medewerkers bij dat soort programma’s, je wordt echt als slaaf behandeld.
Oh wauw. Ik had wel verwacht dat het aardig wat verdiende, maar dit klinkt niet als een leuke baan.
Wow het regent nu hier en meteen voelt t zo koel!! Heeeerlijk. Wil het liefst meteen gaan slapen, vanochtend pas na 6en in slaap gevallen fml. Ik heb zo zin in de herfst.
Omg, dit wil ik ook!! Waar heb je het gekocht?
Het is best lastig om dat kleivak echt mooi glad te krijgen, maar de afdrukjes zijn best goed gelukt verder!
Heb ik net mijn duim vastgelijmd aan mijn knutsel mat ding? Ojazeker. deed het pijn om mijzelf weer los te krijgen. ojazeker. Dus wat hebben we geleerd? OPLETTEN SOON SOON jezus.