Ik heb net echt een enorm moeilijke keuze moeten maken. Ik moest kiezen tussen een treinwagon met een kind met een blokfluit, en een wagon die stinkt naar zweet/bier
Ben wel benieuwd wat het is geworden nu
Waar koos je voor?
@Vaiana De stinkende wagon hahaha. Ik heb een raam open gezet en andere passagiers ook en dat helpt wel.
Ik ben momenteel behoorlijk gestresst en daardoor een beetje labiel, dus toen ik het kind met de blokfluit zag en hoorde begon ik al bijna te huilen
Date wil nog keertje afspreken en dit keer echt iets doen, of ik nog leuke dingen weet. Ben ik heel gemeen als ik vind dat hij iets leuks moet bedenken.
Ik heb weer aan mn huid van mn gezicht gezeten, terwijl die net weer mooi opgeknapt was En ik dacht dat ik hier wel wat make-up had liggen (ben bij mn vader) maar dat is niet zo dus moet met die lelijke rode huid ook zo de bestelling afhalen bij de snackbar in het dorp waar altijd wel een bekende is
Dit lijkt me zoân tof spel!
Ik kijk Glee op Netflix en mijn hart breekt steeds een beetje bij hoe coach Beiste wordt behandeld. Ik leef er iets te veel in mee Oh en vind het ook best confronterend om de drie acteurs/actrices te zien die al overleden zijn. Heftig.
Buienradar gaf niets aan en ineens een heftige onweersbui met mega regendruppels en echt flinke windstoten
Ik heb zoân zin in frietjes met kaassoufflĂ©.
Pffff, wie laat zijn kind nou een blokfluit meenemen in de trein??
Of de ouders werden knettergek van de blokfluit en hebben dat kind in zân eentje op de trein gezet, doeggggg
Wij nu ook
Ohhh dit spel is zo vet, ik ben nu voor 2e x aan het spelen en ik probeer alle side missions enzo te doen
Arthur Morgan is echt mn held + ik en mijn man praten nu tegen elkaar zoals hij tegen zn paard praat, van eaaaasy boay thats a gooood girl
Ik zit al ongeveer een kwartier te kijken hoe een gans midden op het kruispunt aan het chillen is en zich niks aantrekt van autoâs. Op een gegeven moment stak hij niet meer over maar volgde hij gewoon de weg alsof hij op reis ging. Net wel even spannend maar gelukkig geen aanrijding.
Morgen!!
Huh, visjes? En stonk het water niet? Mijne stonk na 6 dagen al mega erg.
Visjes? Hoe dan?
Kikkervisjes? Zilvervisjes? Zie niet hoe een gewone vis in jouw zwembadje kan komen haha
Vanmiddag met mijn vriend geminigolfd (dit keer buiten). Prijs voor de winnaar: een verzorgd ontbijt. Helaas moet ik morgenvroeg naar de supermarkt en sta ik in de keuken.
Ik typ dit met mân chromebook in tabletmode. Compleet onnodig en zelfs onhandig maar hey, ik ben wel gadgetqueen