Ja lijkt mij ook leuk! Hij heeft me alleen nog niet beantwoord en las het berichtje wel vrij snel Misschien is het ook onhandig qua werk/opleiding bedacht ik me later. Maarja ik zal het wel horen.
Bleven jullie in NL? Ik wilde het gewoon low key aanpakken zo’n eerste keer
Ik heb altijd veel last van m’n menstruatie maar 1x per jaar ongeveer heb ik een super extreme menstruatie en voelt het een dag alsof ik echt overreden ben door een auto. Vandaag is de laatste dag van m’n vakantie en dan net nu moet het gebeuren. Echt fml. Lig alleen maar op bed in die bloedverziekende hitte en heb alleen maar zin om te janken.
Ik wil toch ff zeggen dat ik al ijskoffie dronk toen tattas nog zeiden “Huh koude koffie iejullll”
I was born basic.
Ben ondertussen beland in de “natte handdoek in nek”-fase, aanradertje.
ik ken dit woord alleen van het spel Assassins Creed: Odyssee, en is een bron van vele discussies op reddit hahaha
Klootzak in het grieks.
Mijn werkdag is vandaag zo saai dat ik uitkijk naar het moment dat mijn thee op is, zodat ik nieuwe thee kan halen.
Veel succes morgen
Wij waren toen allebei niet in Nederland maar ja ik zou gewoon in Nederland blijven in jullie geval. Een weekendje Groningen ofzo. Leuke jonge stad, altijd wel wat te doen.
oke hipster
Ik moet vandaag twee uur werken en dat is precies twee uur teveel.
Veel succes morgen
Ik had niks te doen dus had bedacht dat ik even langs de kringloop zou gaan, is die vanwege corona ineens dicht op woensdag. Dan maar even langs de bloemist, op vakantie. Toen naar de Action voor lampjes voor m’n balkon, uitverkocht Uiteindelijk maar ijskoffie gehaald op m’n werk en boodschappen bij de toko gedaan dus ik kwam wel vrolijk weer thuis, maar het zat niet mee
White winter hymnal van fleet foxes op repeat, maar het helpt nog niet
Tegen de hitte? Zet een lekkere Kerstfilm op
Wat lief alle likes
Omg hij antwoordde 4 uur niet dus ik dacht wtf en stuur babe?
Zegt ie jsorry ik had in mijn hoofd al antwoord gegeven. Maar jaa lijkt me leukkk.
Hahah pff
Nu iets uitzoeken. Groningen is indd wel leuk denk ik!
Ik wil even naar buiten maar mijn buurvrouw links en rechts staan met elkaar te kletsen. En dan weet ik dat ik weer meegesleurd word in allemaal dingen waar ik GEEN zin in heb…(aka koetjes en kalfjes gesprekken). Dus nu ga ik zielig in mn slaapkamer wachten tot ze weggaan.
Doe alsof je aan het bellen bent
Ik ben alvast begonnen met eten maken want na 10 min breekt me steeds het zweet uit, nu ga ik het in stukjes opdelen, 10 min “koken”, 20 min chillen. Dus over een paar uur heb ik eten haha