Ik ben super slecht in die dingen dus heb je eigenlijk niets aan. Maar ik zou de groepsapp muten, niet reageren en met die andere vriendin een privé app starten. Maar dat is misschien niet erg aardig,asociaal en politiek incorrect haha
Spreken jullie nog live af? Qua appen zou ik gewoon beginnen met 1 op 1 appen naar de leuke vriendin en enkel reageren in de gezamenlijke groepsapp. Evt die leuke vriendin inlichten over hoe je je voelt in die andere vriendschap zodat ze snapt dat je meer 1 op 1 contact zoekt (als ze daar argwanend op zou zijn). Dan bloedt het miss vanzelf dood?
Ik zou dit met je andere vriendin bespreken dat je haar nog wel leuk vind maar dat de vriendschap met X je te veel energie kost en niet meer zo was als eerst. En dat je nog wel met haat vrienden wilt zijn en dat als zij nog vrienden wilt zijn met X dat dat helemaal prima is.
En tegen X zou ik gewoon zeggen dat je de vriendschap niet meer zo vind als eerst en dat je het gevoel hebt dat zij dat ook zo voelt en dat je het hier bij wilt laten.
Niet zomaar negeren enzo want dat is facking laf en iets voor 15 jarige meisjes.
Het is zover, al mijn vriendinnen (oké dat zijn er maar 4) hebben een baby. En dat binnen 1,5 jaar tijd… gelukkig ben ik niet zo gevoelig voor groepsdruk
Hahah chill waarom doe je dat?
Vriend zit op Facebook alle zwarte pieten foto’s te rapporteren
Ik heb voor het eerst sinds een week ofzo weer een lange broek aan ipv een jurkje en ik vind het heerlijk. Geen plakbenen
Ik heb heel veel mensen van mijn insta en Facebook gegooid en het voelt echt fijn!
Klinkt als een goed plan, je hebt me meteen geïnspireerd om ook een biertje te pakken! Ik heb echt goed werk geleverd vandaag, al zeg ik het zelf, dus deze treat yo self is wel op z’n plaats
Van de 150 euro die we terug hebben gekregen van de airbnb gaan vriendin + ik nu uitgebreid mee eten en borrelen, echt zin in
Ik zat laatst met mn duimnagel tussen de deur. Dus ik heb zon lekkere blauwe plek nu. Maar die nagel is verder vrij lang. Maar ik zie nu een scheurtje alleen ik durf niet te knippen ben bang dat het zeer gaat doen.
Eerst lijmen met een theezakje?
Mijn vriendinnen hebben ook allemaal een vriend en zijn voor een huis aan het kijken of wonen al met hun vriend samen. En ik ben forever alone
Ik kan gewoon wel janken op dit moment omdat de tyfus bus weer eens te laat kwam waardoor ik mijn aansluiting miste. Echt ik wil gewoon thuis zijn in plaats van nog eens twintig minuten in deze graf hitte op de graf bus wachten. Ik ben ZO klaar met alles vandaag
Om 16.50 eten besteld voor 18.00 uur en het is er nog niet
Ja, heb geboekt! Net de yoga mat van mijn zusje opgehaald en ga er zo heen fietsen
Yess lekker, geniet ervan
Thanks! Het is ook op het strand, dus ga daarna lekker zwemmen
Oh dat lijkt me echt heerlijk! Beetje jaloers wel, ik ga vanavond ook maar dat is gewoon in een hete studio
Als ik nog een keer iets vergelijkbaars in het biechttopic lees als ‘ik vind de kleur rood 1% minder mooi dan de andere kleuren in de wereld’ zet ik de verwarming aan