Haha ik had dat ook net! Hoopte ook op wat spannends maar ik heb niks kunnen vinden helaas.
Kijk ook ff paris is burning haha.
Omg Mo echt trots
Ben zo bloedhoeren chaggie. Dr rijd een “”""“snel”"""" bus ipv trein. Zijn we bijna bij mijn station. Moet hij weer terug want er staan veel mensen te wachten. Ja sorry hoor hoe is dat mijn probleem dat die mensen te laat komen.
De airco staat ook op standje vriezer
Deze theorie speelt ook op in het andere bloggers en Youtubers topic
Vind het zo jammer dat ik The real housewives: Beverly Hills uitgekeken heb.
De buren hebben niks gedaan aan het wespennest en nu heb ik steeds ziek agressieve wespen in mn huis 's avonds als ze de deur naar buiten niet meer kunnen vinden. Dus nu alle ramen dicht maar stik nu al de moord.
Ik kijk Dark en ze gebruiken zulke goede muziek Apparat, Agnes Obel
Ik wil morgen even naar Duitsland, naar de DM. Is er naast het mondkapje nog iets om rekening mee te houden als je de grens over gaat?
Ben helemaal fit, geen klachten.
Duitsers
Lekker doorkarren ipv 100 km p/u
Haha dat sowieso! Maar dat is ook zonder Corona
Ah oké, ik heb ervaring met mensen uit niet-EU-landen. Ik wil best meedenken/-kijken, maar ik lees dat je er al uit bent!
Ja godver. Lig ik met gepoetste tanden in bed. Heb ik opeens honger dit hadden we niet afgesproken he
Sterkte!
Omg ik kom nu een Jason Momoa kalender tegen voor volgend jaar, ik overweeg dit te kopen zodat ik 365 dagen per jaar naar hem kan kijken tijdens het poepen. Voor de mensen die dit ook willen: klik.
Ik ken mijn buren naast mij niet maar ze volgen ook fanatiek Ajax. Bij belangrijke wedstrijden bonken we altijd op de muur met doelpunten. Dus net na het fluitsignaal bij bayern-lyon hebben we weer even op de muur gebonkt naar elkaar
Haha ja. Ik ben ook wel benieuwd wie er wonen want is nu al een paar jaar zo
Ja blijken het ineens vreselijke mensen te zijn Ik ga wel ff onderzoek doen voor het nieuwe seizoen start.
Ik woon in amsterdam dus vandaar ook dat ik geen idee heb wie er naast woont.