Wat je even kwijt wil #41

het is zo jammer dat ze die oranje muisjes niet meer verkopen

zo feestelijk

9 likes

Hoezo niet? Bij mij doet ie ‘t gewoon. Andere browser, adobe flash player?

Ik wil eten bestellen maar mijn buurvrouw is in de voortuin bezig en ik voel me altijd awkward als ik (weer) eens eten bestel en zij dat zien. :roll_eyes:

2 likes

Ff een flex (kleine flex), in een pizzaria op het vliegveld heb ik gegeten terwijl latrice royale een tafeltje naast ons zat. Heb gingerminj en phiphiohara op stage ontmoet.

6 likes

Ben wel echt benieuwd hoe ons mo het doet vanavond

3 likes

Haha nice!

K-pop komt uit de VS en Hongkong ligt daar ook, aldus monica in de eerste 5 minuten.

25 likes

Eerst een bakje kwark en nu twee speculooskoekjes

1 like

Word ik nou uitgelogd omdat Momo op tv is of is er een rel ergens?

099353a2c4734011643d92e92bd05d8e91ce329e736b9bf44f5bfe37ea0c0731

Haha ik had dat ook net! Hoopte ook op wat spannends maar ik heb niks kunnen vinden helaas.

Kijk ook ff paris is burning haha.

1 like

Omg Mo echt trots :heart:

1 like

Ben zo bloedhoeren chaggie. Dr rijd een “”""“snel”"""" bus ipv trein. Zijn we bijna bij mijn station. Moet hij weer terug want er staan veel mensen te wachten. Ja sorry hoor hoe is dat mijn probleem dat die mensen te laat komen.
De airco staat ook op standje vriezer

1 like

Deze theorie speelt ook op in het andere bloggers en Youtubers topic

1 like

Vind het zo jammer dat ik The real housewives: Beverly Hills uitgekeken heb.

1 like

De buren hebben niks gedaan aan het wespennest en nu heb ik steeds ziek agressieve wespen in mn huis 's avonds als ze de deur naar buiten niet meer kunnen vinden. Dus nu alle ramen dicht maar stik nu al de moord.

Ik kijk Dark en ze gebruiken zulke goede muziek :smiling_face_with_three_hearts: Apparat, Agnes Obel

11 likes

Ik wil morgen even naar Duitsland, naar de DM. Is er naast het mondkapje nog iets om rekening mee te houden als je de grens over gaat?

Ben helemaal fit, geen klachten.

Duitsers

64 likes