Bedankt! Keek er straal overheen
Ik kijk ook iedere avond (en schreeuw mee naar de tv), ben heel benieuwd naar Monica. Sowieso al respect dat ze mee doet, ik zou echt niet durven haha!
Heeft wel echt twee hele sterkte tegenstanders.
Haha same, ik net: GRONDWET ACHTTIEN ACHTENVEERTIGGG
Oh die vind ik ook heel leuk alleen facking dikke korte vingers xd Ik wil graag alle kettingen maar ja beetje prijzig.
Ik heb eindelijk een kleine vriezer ipv alleen een crappy mini vriesvakje waarin ijs smolt. Dusss meteen vegan magnum almond gehaald en geniet er nu van eentje
Ik heb dit ontdekt en kan niet stoppen met kijken. Ze doen nml heel seizoen 1
Ook leuk dat dr man dus ook heeft meegewerkt aan de serie en dus ook lekker kan meepraten.
Ik vind die van Rotterdam op zich multifunctioneel, groen wit is best neutraal dus zou die ook zo gebruiken voor niet Rotterdammers.
Vond het iig zo tof dat ik ze zonder babyplannen ook heb gekocht haha. Wel vrij duur, 4,25 voor een doosje. Gelukkig kan je door Corona toch amper bezoek ontvangen.
Ja dat is zo gek haha, soms herinnert Timmy zich meer dan zij.
Leuk! Heb het al bijna af dus kan snel weer nieuwe afleveringen gebruiken. Ik heb alles vroeger zo vaak gezien omdat alles 1000x werd herhaald, maar superleuk om het nu terug te zien omdat ik veel vergeten was maar toch weer heel goed kan herinneren als ik het begin van een scĂšne zie.
Ik ben mijn gellak eraf aan het pulken en ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch doe ik het why
Ik had in mân hoofd een nieuw recept te proberen en moest naar de winkel voor 2 extra ingrediĂ«nten. Maar ik heb ook allerlei snacks gehaald en nu wil ik gewoon die dingen eten ipv koken. Ik moet echt niet zoveel snacks in huis halen
Ik heb mijn eten al een uur op en kom er net achter dat ik mijn after dinner peuk niet heb gerookt. Wat gebeurd er met mij
Nou ik realiseerde me vanochtend dat ik gister na het eten ben gaan wandelen en daardoor mân toetje vergeten ben!!! Who am I. Vanavond twee toetjes.
Oooh nee wat voor toetjes heb je?
Amazingggg welkom in de wondere wereld van drag queens!!! Welk seizoen kijk je en welke queen is tot nu toe je lievelings
Ohhh mercedes heerlijk! Wat leuk dat je alles nog kunt zien enjoy!
Is het champions league voetbal ook ergens te volgen zonder dat je ervoor moet betalen?
Asking for a friend natuurlijk
Ja op sbs 6!
Yvie was echt mijn favo! En ik vind verder Trixie Mattel en Katya echt heel erg leuk, hun UNHhh show op youtube is hilarisch. En Monet X Change en Shea Coulée en Bob the Dragqueen en Monique Heart ook HEEL grappig
En op 14 als je toevallig Ziggo hebt!
Wat is dit voor shit, ik krijg nu op insta ineens een melding dat ik alle berichten gezien heb en vanaf dat punt alleen maar voorgestelde berichten (voornamelijk reclame). Als ik oudere posts wil zien moet ik dat aanklikken en krijg ik een speciale tijdlijn. Insta moet echt eens kappen met dat domme algoritme veranderen