Ik had in m’n hoofd een nieuw recept te proberen en moest naar de winkel voor 2 extra ingrediënten. Maar ik heb ook allerlei snacks gehaald en nu wil ik gewoon die dingen eten ipv koken. Ik moet echt niet zoveel snacks in huis halen
Ik heb mijn eten al een uur op en kom er net achter dat ik mijn after dinner peuk niet heb gerookt. Wat gebeurd er met mij
Nou ik realiseerde me vanochtend dat ik gister na het eten ben gaan wandelen en daardoor m’n toetje vergeten ben!!! Who am I. Vanavond twee toetjes.
Oooh nee wat voor toetjes heb je?
Amazingggg welkom in de wondere wereld van drag queens!!! Welk seizoen kijk je en welke queen is tot nu toe je lievelings
Ohhh mercedes heerlijk! Wat leuk dat je alles nog kunt zien enjoy!
Is het champions league voetbal ook ergens te volgen zonder dat je ervoor moet betalen?
Asking for a friend natuurlijk
Ja op sbs 6!
Yvie was echt mijn favo! En ik vind verder Trixie Mattel en Katya echt heel erg leuk, hun UNHhh show op youtube is hilarisch. En Monet X Change en Shea Coulée en Bob the Dragqueen en Monique Heart ook HEEL grappig
En op 14 als je toevallig Ziggo hebt!
Wat is dit voor shit, ik krijg nu op insta ineens een melding dat ik alle berichten gezien heb en vanaf dat punt alleen maar voorgestelde berichten (voornamelijk reclame). Als ik oudere posts wil zien moet ik dat aanklikken en krijg ik een speciale tijdlijn. Insta moet echt eens kappen met dat domme algoritme veranderen
Hoezo niet? Bij mij doet ie ‘t gewoon. Andere browser, adobe flash player?
Ik wil eten bestellen maar mijn buurvrouw is in de voortuin bezig en ik voel me altijd awkward als ik (weer) eens eten bestel en zij dat zien.
Ff een flex (kleine flex), in een pizzaria op het vliegveld heb ik gegeten terwijl latrice royale een tafeltje naast ons zat. Heb gingerminj en phiphiohara op stage ontmoet.
Ben wel echt benieuwd hoe ons mo het doet vanavond
Haha nice!
K-pop komt uit de VS en Hongkong ligt daar ook, aldus monica in de eerste 5 minuten.
Eerst een bakje kwark en nu twee speculooskoekjes
Word ik nou uitgelogd omdat Momo op tv is of is er een rel ergens?