De buren hebben niks gedaan aan het wespennest en nu heb ik steeds ziek agressieve wespen in mn huis 's avonds als ze de deur naar buiten niet meer kunnen vinden. Dus nu alle ramen dicht maar stik nu al de moord.
Ik kijk Dark en ze gebruiken zulke goede muziek Apparat, Agnes Obel
Ik wil morgen even naar Duitsland, naar de DM. Is er naast het mondkapje nog iets om rekening mee te houden als je de grens over gaat?
Ben helemaal fit, geen klachten.
Duitsers
Lekker doorkarren ipv 100 km p/u
Haha dat sowieso! Maar dat is ook zonder Corona
Ah okƩ, ik heb ervaring met mensen uit niet-EU-landen. Ik wil best meedenken/-kijken, maar ik lees dat je er al uit bent!
Ja godver. Lig ik met gepoetste tanden in bed. Heb ik opeens honger dit hadden we niet afgesproken he
Sterkte!
Omg ik kom nu een Jason Momoa kalender tegen voor volgend jaar, ik overweeg dit te kopen zodat ik 365 dagen per jaar naar hem kan kijken tijdens het poepen. Voor de mensen die dit ook willen: klik.
Ik ken mijn buren naast mij niet maar ze volgen ook fanatiek Ajax. Bij belangrijke wedstrijden bonken we altijd op de muur met doelpunten. Dus net na het fluitsignaal bij bayern-lyon hebben we weer even op de muur gebonkt naar elkaar
Haha ja. Ik ben ook wel benieuwd wie er wonen want is nu al een paar jaar zo
Ja blijken het ineens vreselijke mensen te zijn Ik ga wel ff onderzoek doen voor het nieuwe seizoen start.
Ik woon in amsterdam dus vandaar ook dat ik geen idee heb wie er naast woont.
Hahah heel leuk maar was indd ook goed voor ajax !!
Ik werd automatisch uitgelogd en dacht ok dit is vast een teken dat ik teveel op het forum heb gezeten vandaag
Maar echt, ik heb ook wat op het oog maar zo duur
Lol ik ben uit een Facebook groep gezet voor planten omdat een American mom haar zoon halfnaakt erop had gezet, zonder zijn toestemming en ik daar iets van zij. Al die mensen waren gewoon keihard op hem aan het geilen en ik ben de rare omdat ik dat weird vind
Ik heb die ketting met initialen op het oog en met de vingerafdrukken. Krijg er nu 1 voor mijn verjaardag van de vriend. Wat heb jij op het oog?
Ik ben met mijn zus winkelen in Duitsland en we hebben gewoon letterlijk ons vergist in de stad waar we morgen zouden gaan winkelen en dus ook een hotel in de verkeerde stad geboekt
Jeetje mineetje, mān huisgenootje heeft al best wel lang seks en dat bed⦠dat het nog overeind staat. Volgens mij heeft ze een nieuwe vriend maar als ik dit elke nacht moet horen