Wat je even kwijt wil #41

Even heel koud gaan douchen ofzo? Of juist warm als je niet van koude douche houdt

Natuurlijk op de dag dat ik kan uitslapen ben ik al sinds vijf uur klaarwakker. En er is een offensief van muggen, heb uiteindelijk mn electrische racket er maar bij gepakt. Heb er nu zeker zes al geroosterd. Dus m’n kamer stinkt naar muggenbbq en ik hoor er gewoon nog steeds een. Heb er normaal echt niet zo’n last van maar kan nu toch al niet slapen, dan wordt het wel snel irritant. En nu heb ik honger.

1 like

Komt vast door die heerlijke bbq geur!

Maareh jij was toch van love alle dieren? Of zijn muggen hierin de uitzondering?

Rechtsboven haha!
Sorry voor mn late reactie, ik bevind me nu op mn vakantiebestemming haha, en jij?

Laatste dag voor mn vakantie en wie heeft er net haar werklaptop gesloopt :raising_hand_woman:t2: en het kantoor zit ook 1,5 uur verderop dus even langsgaan kan niet
 Lekker weer dit
 :woman_facepalming:t2:

Mijn hoofd tolt hier gewoon van. Die tekst
 :woozy_face:

Ik was gisteren vrij en kreeg in de middag flinke keelpijn, veel niezen e.d. Vandaag moet ik werken en zijn de klachten nog heeeel vaag/minimaal aanwezig en voel me verder prima. Het voelt dus zo gek om nu thuis te blijven, normaal zou je er in deze staat niet eens over na denken dus zit de hele tijd te twijfelen of het wel legitiem is dat ik niet ga. Ben ook ‘bang’ dat de klachten vanmiddag weer helemaal weg zijn en het dus niks bleek te zijn. Maar ik werk bij een instelling met een risicogroep dus ga de gok absoluut niet wagen en ga me ook netjes laten testen, maar merk dat ik me echt onrustig voel omdat ik me een soort spijbelaar voel en bang ben dat mijn collega’s me lastig/een aansteller vinden :sweat_smile: Zo irritant dat ik eind 20 ben en me nog steeds te veel aantrek van wat anderen van me denken

1 like

Er zitten dus nachtvlinders/motten hier. Ik zag er eerst twee, waren opeens verdwenen. Toen vannacht hoorde ik geritsel en zag er weer een. Voor één seconde.
Nu ben ik bang dat dit beesten zijn die je kleding slopen en nu ondertussen mijn hele garderobe onder handen hebben genomen. Waar zijn ze ook echt in hemelsnaam.

Ik ben niet eens mega moe van het wakker liggen. Maar nu wel tijd voor een potje koffie en wat vlogs. Ik zie dus echt niet voor me hoe ik alle vlogs die ik kijk bij moet houden nu ik drie dagen werken en straks vier dagen + studie. Hoewel twee van de vier oppassen is dus dan heb ik miss tijd.

2 likes

Ik ben gewoon helemaal vergeten dat ik moet werken vandaag :eek: Lig lekker in bed forum bij te lezen met de radio aan, maar had een uur geleden moeten beginnen!

46 likes

Adventure-Time-With-Finn-and-Jake-image-adventure-time-with-finn-and-jake-36474643-331-400

60 likes

OLÉ

1 like

Het regent en ik lig in een tent, beetje jammer dit, maar wel excuus om langer in bed te blijven liggen.

7 likes

Omgggg​:heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Eh ik ging mn boezem opmeten want mn bhs worden te groot. Ik had altijd 80D, laatste tijd 85D. Nu zegt Hunkemoller 80A/B. Excuse me.

Dat geluid van regen op de tent is wel heerlijk! Hoop wel voor je dat het inderdaad niet te lang duurt inderdaad.

1 like

Haha nooit luisteren naar hunkemoller mensen :stuck_out_tongue: lees mijn tips hier:

Ja heel herkenbaar, ben ook al 2x thuisgebleven vanwege een verkoudheid. Ik kan gelukkig thuiswerken maar het voelt idd als spijbelen.

Ahhh thanks! En omvang is onder je boezem toch? Ja ik denk toch eerder een c of nog steeds d hoor hoewel ze wel echt zijn afgenomen

De maattabel van hunkemoller zei bij mij 75A, ik ben uiteindelijk naar een dure speciaalzaak gegaan om op te meten en daar kwamen ze op 70E.