Wat je even kwijt wil #41

ik heb vandaag voor het eerst in tijden twee jeans gekocht en nu trok ik er thuis weer eentje aan om nog even te passen, maar jezus wat zit dit strak. Aan de andere kant is het ook wel weer zo dat ze binnen no time uitlubberen dus toch een maat groter halen lijkt me weer niet nodig.

1 like

@Luzarl ik zie voorbij komen bij boos. Gaat over ons forum toch?

2 likes

Ja je denkt dan dat je groots en meeslepend gaat leven in het echte leven en allemaal nuttige invullingen van je tijd gaat vinden zoals boeken lezen, sporten, meester in zenmeditatie worden en eindelijk eens dat meesterwerk gaat schrijven/schilderen/ministecken waardoor je latente status als genie eindelijk wordt erkend maar dat is natuurlijk 1 grote desillusie.

Dus ja. Niet zo’n louterende ervaring als ik had voorzien. Beetje saai vooral. Maar soms ben ik het forum even zat en dan doe ik dit en dan waardeer ik het weer. En de conclusie is vooral dat er genoeg andere dingen te doen zijn om je tijd mee te vergooien. Dan kan ik het net zo goed hier doen.

20 likes

:scream::scream::scream::scream:
Ik heb een extra kamer in mijn huis dus leeg staat waarvan ik net de deur open doe en er waren echt 100 vliegen daarbinnen.
Ik ben normaal gesproken echt niet bang van beestjes, maar dit leek wel apocalyptisch.

2 likes

Er zit pizza in de oven :pizza::pizza::heart_eyes: Zin innn

5 likes

Net staan koken en zweet me helemaal de neten door dit pokkeweer. Zo blij als het volgende week is en lekker rond de 20 graden wordt, echt heerlijk

1 like

Ik krijg vanavond een puppy :pleading_face::two_hearts::sob:

86 likes

Omggg wat voor doggo?? Vernoem je hem naar mij??

Een chiuauahahaha. En dat was zeker een optie maar omdat je zo lang weg was vond ik dat te pijnlijk voor me. Dus nu word het Tony

20 likes

Deze is ook echt suuuuperlekker, allen niet zo healthy haha
2 likes

Foto alsie er is :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb zo een “Tupperware” party… ben benieuwd :sweat_smile:

1 like

Vanaf morgen begint de leukste week van het jaar(wadlopen, naar de sauna, dan een trouwerij, dan eindelijk weer een keer goede seks en daarna een vrijgezellefeest in het buitenland) maar nu appt en vriendin die ik zondag heb gezien dat ze een corona test heeft gedaan.

Please laat het negatief zijn😢

2 likes

In spirit ben ik altijd bij je. En bij Tony :dog:

1 like

Haha hoe weet je nu al dat je goede seks gaat hebben?

Ik dacht ik doe weer even een workout van youtube. Schiet het me meteen in mijn rug. Nee dit gaat lekker jongens :+1:

Holymoly! Er werkt zo’n knappe jongen bij de receptie daar. Donkerblond haar en bril :flushed:
Alleen kon ik met mijn autistische kop hem geen gedag zeggen. Nu denkt hij dat ik een trut ben. En ik heb mijn volledige naam niet op de gastenlijst gezet.
En dit, mede FF’ers, is waarom ik single ben.

5 likes

Lief dankjewel. Denk vaak dat ik mezelf aan stel maar het is nu echt z’n terug kerend ding dat het niet meer aanstellen is. Heb m’n mail nog niet verzonden, wacht nog op nog een slechte move van mijn manager.

1 like

Snap je helemaal hoor. Mijn pakketje heeft ooit alle verdiepingen gezien en daarna was ik hem kwijt, wij hebben ook 2 liften dus lekker onhandig zoeken. Uiteindelijk kwam een buurvrouw die een verdieping boven mij woont hem aan mijn deur brengen. Dus sindsdien laat ik hem niet meer in de lift leggen en ga ik hem liever zelf beneden halen.

1 like

echt tupper of dildo’s?

1 like