Wat je even kwijt wil #41

Welke droge witte wijn uit de supermarkt is aan te raden?? :grin:

Hahahahah
Feesten, MAG NIET

25 likes

Ik vind de pinot grigio van de Lidl die altijd in hun assortiment zit echt het lekkerste.

2 likes

Deze wou ik ook aanraden, of Lindemans (AH).

3 likes

Ik zit nu in een voetbalbus… vervangend vervoer word steeds leuker.

3 likes

Ik heb nog geen router dus gebruik nu mijn onbeperkte bundel van tele2 voor oa netflix maar als je 5 gb hebt opgemaakt (op 1 dag) moet je een telkens een extra gb aanvragen. Ik heb dat om 14;40 gedaan en nu om 15;00 krijg ik een sms dat ik nog maar 500 mb over heb. Hoe snel gaat dat wel niet

Wel van de stad waar je naar toe gaat? Wij hadden op de middelbare school een keer een bus gehuurd om naar Rotterdam te reizen, bleek het een supportersbus van Ajax. :sweat_smile: :joy:

10 likes

Pff wat kut zeg. En ook heel vreemd dat er niet naar je geluisterd wordt hoor, een overspannen werknemer is voor hen toch ook niet fijn… Als ik jou was zou ik het gewoon nog een keer aankaarten en aangeven dat je het echt niet meer trekt, ook al heb je dat al vaker gedaan. Sterkte!

1 like

Hahahaha omgg. Het is een of andere achterhoekse club…

2 likes

Ik vind wespen niet eng, maar ik had pas laat in de avond een hoornaar in mijn kamer (en hij vloog eerst mijn haar nog in wtf), zo’n megading. Ben toen mijn kamer uitgerend, want die zijn echt heel creepy :cry:

5 likes

Huh dat is echt maf, ik kan meestal wel een uurtje streamen met 1 gb extra
Edit: ohja trouwens dat is ook ongeveer wat jij zegt. Ja netflix etc vreet echt

1 like

Ja precies, kreeg net weer een sms dat ie op is. Een router is ook zo duur en ik snap niet wat ik dan moet nemen, maar dit is wel erg lastig werken

Er is hier vast iemand die je kan helpen. Bedoel je dat je nog geen provider hebt?

Valt wel mee toch? Ik betaal 26 euro pm voor internet thuis. Kan je niet iets met je huisgenoten regelen?

Jawel, we hebben een contact ding in de muur waar je een router in moet pluggen en dan hebben we ziggo, maar dat apparaat ding moet ik dus nog kopen en als ik op coolblue selecteer op snel zijn ze allemaal heel duur (200+ euro)…

@Desalnietteplus het gaat alleen om de router, niet om een abonnement

Niet, die moet ik zelf kopen

Ja heb alweer een halve essay klaar staan. voel me wel echt iedere keer weer een zeik wijf hoor… maar op deze manier kan het gewoon ook echt niet meer. ben echt enorm bang om dadelijk thuis te zitten door dat ik te lang ben door gegaan of iets. maar als niemand luistert. tsja? dan werken ze er zelf naar. (Ik ben zo tegenstrijdig)

@Luzarl apparaat ding kopen? Je krijgt toch een modem van je provider waar je mee verbind? Sowieso zijn providers niet echt heel blij wanneer je er een eigen router/switch tussen gaat steken. Tenminste, wat ze bij mij hebben aangegeven. Als je een WiFi versterker (Een acces point) nodig hebt dan is dat ongeveer 60 euro, bij KPN tenminste. maar dan als nog moet je wel een modem hebben van je provider.

1 like

Kun je dit niet bij Ziggo aanvragen? Of daar eentje kopen. Als je geen megasnel internet hebt hoef je ook geen megasnelle router, dus dat is zonde.

1 like

maar weet je wat je precies aanvinkt als je op snel filtert? die hele dure zijn vaak voor grotere groepen die erop gaan zitten, bijv een heel studentenhuis of streamers/gamers of mensen die andere zware dingen moet draaien

als het alleen voor jezelf is, zou ik alleen kijken of zo’n router 2.4 en 5.0 aan kan. dat moet echt goed genoeg zijn hoor en die heb je wel onder de 70 euro

1 like

Mijn router was 25€ en werkte prima met ziggo :woman_shrugging:t3:

1 like