Iedereen in mijn huis heeft een eigen router, ik weet het fijne er ook niet van, ze zeiden dat ik het hier in moet pluggen en er dan mee kan verbinden?
Nou internet hebben we wel. Of ja, ik snap het eigenlijk ook niet meer. Ze zeiden tegen me: je moet een eigen router kopen. Maar we hebben toch niet per kamer een ander internet abonnement?
@Luzarl ik zou jullie provider bellen. die kunnen dat het beste uitleggen + advies geven, maar ik weet bijna zeker dat het klopt wat ik hierboven adviseerde haha
Ik mag toch hopen van niet? Heb je een internet kabel? Misschien een van de poortjes prikken en dan in je laptop? (Als daar nog een poort voor internet in zit)
Koop een internetkabel bij action/gamma/mediamarkt en de router van 25 bij mediamarkt en je hebt een topding. Die tp-link
Ja ik woon hier pas net, ik vind het ook raar en onnodig maar durf er ook niet echt iets over te zeggen? Ik mocht âwel evenâ op iemand anders wifi netwerk inloggen maar dat klonk ook niet heel welkom ofzo. We hebben trouwens een ingang voor bekabeld internet in onze kamers, maar die kabel kan niet in mn laptop
Mijn vriend is morgen jarig en ik heb een polaroidcamera voor hem gekocht. Net waren we aan het kletsen en toen zei hij opeens dat hij een polaroidcamera wil kopen om die fotoâs in huis op te hangen. Ik kon mijn lach niet inhouden en toen had hij dus door dat er wat was. Vervolgens raadde hij zo dat hij het morgen als cadeau krijgt
Ik heb ook in zoân woning gewoond. En inderdaad, een internetkabel kan er in maar dan heb je geen wifi. Een simpele router was prima!
Ik hoor buiten ineens heel hard iemand boos âKLOOTVIOOLâ roepen.
Echt precies niet het eerste woord dat in mij opkomt als ik iemand wil uitschelden op straat.
Je krijgt waarschijnlijk een waterdichte ton of zak mee waarin je alle spullen kan doen. Ik zou een fles water (en zonnebrand) los erbij houden. En kleding die wat nat mag worden. Soms wel het nog weleens spetteren met de peddels.
Veel plezier!
Straks ga ik naar mijn ouwe oma. Zo zin in! Heb haar dit jaar denk ik maar 1 keer gezien. Hopelijk is ze een beetje gezellig
Oehh ja leuk. Thanks voor de tip!
Morgen al te vroeg met oma mee naar ât ziekenhuis. Waarom doe ik mezelf dit aan tijdens mijn 5 day weekend? (Ja obv want oma en hou van dâr, maar wel too much op de vroege ochtend )
Ughhh, ik mocht eten meenemen van werk en had mijn maaltijd er al mee bedacht, maar nu ben ik het vergeten en morgen kan ik het niet meenmene en maandag is het natuurlijk niet meer goedâŠ
Ik eet tijdelijk weer bijna elke avond bij mijn ouders thuis, maar vanavond was het eten echt niet te nassen dus eet ik nu al hun kitkats/lions/smarties op.
ik heb vandaag voor het eerst in tijden twee jeans gekocht en nu trok ik er thuis weer eentje aan om nog even te passen, maar jezus wat zit dit strak. Aan de andere kant is het ook wel weer zo dat ze binnen no time uitlubberen dus toch een maat groter halen lijkt me weer niet nodig.
Ja je denkt dan dat je groots en meeslepend gaat leven in het echte leven en allemaal nuttige invullingen van je tijd gaat vinden zoals boeken lezen, sporten, meester in zenmeditatie worden en eindelijk eens dat meesterwerk gaat schrijven/schilderen/ministecken waardoor je latente status als genie eindelijk wordt erkend maar dat is natuurlijk 1 grote desillusie.
Dus ja. Niet zoân louterende ervaring als ik had voorzien. Beetje saai vooral. Maar soms ben ik het forum even zat en dan doe ik dit en dan waardeer ik het weer. En de conclusie is vooral dat er genoeg andere dingen te doen zijn om je tijd mee te vergooien. Dan kan ik het net zo goed hier doen.
Ik heb een extra kamer in mijn huis dus leeg staat waarvan ik net de deur open doe en er waren echt 100 vliegen daarbinnen.
Ik ben normaal gesproken echt niet bang van beestjes, maar dit leek wel apocalyptisch.