Wat je even kwijt wil #41

Deze is ook echt suuuuperlekker, allen niet zo healthy haha
2 likes

Foto alsie er is :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb zo een “Tupperware” party… ben benieuwd :sweat_smile:

1 like

Vanaf morgen begint de leukste week van het jaar(wadlopen, naar de sauna, dan een trouwerij, dan eindelijk weer een keer goede seks en daarna een vrijgezellefeest in het buitenland) maar nu appt en vriendin die ik zondag heb gezien dat ze een corona test heeft gedaan.

Please laat het negatief zijn😢

2 likes

In spirit ben ik altijd bij je. En bij Tony :dog:

1 like

Haha hoe weet je nu al dat je goede seks gaat hebben?

Ik dacht ik doe weer even een workout van youtube. Schiet het me meteen in mijn rug. Nee dit gaat lekker jongens :+1:

Holymoly! Er werkt zo’n knappe jongen bij de receptie daar. Donkerblond haar en bril :flushed:
Alleen kon ik met mijn autistische kop hem geen gedag zeggen. Nu denkt hij dat ik een trut ben. En ik heb mijn volledige naam niet op de gastenlijst gezet.
En dit, mede FF’ers, is waarom ik single ben.

5 likes

Lief dankjewel. Denk vaak dat ik mezelf aan stel maar het is nu echt z’n terug kerend ding dat het niet meer aanstellen is. Heb m’n mail nog niet verzonden, wacht nog op nog een slechte move van mijn manager.

1 like

Snap je helemaal hoor. Mijn pakketje heeft ooit alle verdiepingen gezien en daarna was ik hem kwijt, wij hebben ook 2 liften dus lekker onhandig zoeken. Uiteindelijk kwam een buurvrouw die een verdieping boven mij woont hem aan mijn deur brengen. Dus sindsdien laat ik hem niet meer in de lift leggen en ga ik hem liever zelf beneden halen.

1 like

echt tupper of dildo’s?

1 like

Yess zometeen komt Sweet Home Alabama op tv! Een van mn lievelings romcoms :smile:

2 likes

Wat een nachtmerrie dit! Nadat ‘ie eindelijk weg was heb ik gauw alles dichtgedaan en elk hoekje van de keuken gecheckt en schoongemaakt. En een half uurtje later zat die klootzak alweer te wachten tot het raam of de deur open ging, hij vliegt dan hysterisch rondjes en tikt tegen het raam. Echt heel naar :confused: Ik heb even goed gekeken maar hij vliegt eigenlijk direct naar de kookplaat, die is schoon en heb hem gister nog een keer grondig schoongemaakt. En verder vliegt ‘ie alleen maar wat rond in de keuken. Ik denk dat ik dit ga kopen:

1 like

Van alle momenten in m’n leven dat ik eventjes serieus moet doen en niet moet lachen, kreeg ik de slappe lach tijdens de coronatest. Sorry @ alle mensen achter mij in rij die ik ophield bij de Corona teststraat :+1:t4:

10 likes

Nog een halve dag werken en dan VAKANTIE🙌

6 likes

Thuis! Nog steeds in t hoge noorden :sunglasses:

1 like

Haha ik wil ook een Selling Sunsetter zijn :heart_eyes:

2 likes

Hahahaha ik woon in zo’n volksbuurt waar de overbuurman de hele dag in zijn voortuin zit. Regen of zon, maakt niet uit, hij zit er. Nu heeft hij in de avond steeds muziek op. Net zat ie mee te zingen met vlieger van Hazes en nu staat bohemian rhapsody keihard op. Begint er net iemand hier in het gebouw vanaf zijn balkon mee te zingen :joy:

8 likes

Ja de kapsels van Christine passen ook wel bij jou

4 likes

:pleading_face:

97 likes