Het glas van mijn dure RayBan lag eruit toen ik hem uit de koker haalde. Beetje jammer weer. Gelukkig had de opticien het met 2 minuten weer gemaakt. Hopelijk blijft ie er nu in.
Ah echt superkut zeg!!
Oeps. Ik heb een zak chips gekocht en die is gewoon al bijna leeg. Wat een onzin.
Echt stom dat er altijd zo weinig in zit
Ja jezus. Gelukkig heb ik er nog een.
zo’n verdrietig gevoel. mijn moeder appt net dat ze een mooie jurk had gevonden voor een bruiloft van een familielid. had ze het naar die vrouw gestuurd van: goh wat zeg jij, leuk? had die vrouw gestuurd ‘hoe duur is die?’ dus mijn moeder noemde het bedrag (was in de sale) en toen zei die vrouw ‘ga je een jurk van 25 euro dragen op mijn bruiloft? oke’
wow zo fucking naar voor mijn moeder. die hebben al niet veel te besteden, zo’n bruiloft is iets waar ze gwn fucking geld voor opzij moeten leggen en dan zegt zo’n fucking bitch zoiets fuckings achterlijks en neerbuigend. waarom vraag je zoiets ook? ? ben er helemaal misselijk van. heb mijn moeder aangeboden om mee te betalen maar uit principe zou ik willen dat ze er niet eens meer naar toe gaat of dat ze lekker in die jurk gaat (ik ga zelf niet eens, verre familie)
Jezus wat een kutopmerking, als iemand zoiets tegen mij zou zeggen dan ging ik gewoon niet meer eens heen. De groeten hoor.
Het is alleen al onnodig om te vragen hoeveel de jurk kost. Vind het echt heel rot voor je moeder, zo’n opmerking verdient ze niet.
Wtf??
Dat windje is lekker maar de fuck nog steeds zo warm en aan het zweten. Ik ben met het OV om zweten te vermijden. Nou ik heb weer een zweetkop hoor.
Ohhhh ik haat mensen echt. Wat bezielt je om zo lullig te doen. Toch al mega leuk dat je moeder moeite doet voor een leuke jurk. Stik lekker in je bruidstaart. Ik hoop ook dat je moeder niet meer gaat. Niet het geld waard.
Mijn lieve hondje wordt komende week ingeslapen Is ook wel echt nodig, hij weet het allemaal niet meer zo goed, loopt rond als een soort Bambi op het ijs aangezien hij soms ineens in een soort split uitglijdt. Hij is ook al bijna 16, maar vind het echt kut):
Wil eigenlijk druiven gaan kopen zodat ik hem die nog een paar kan geven. Ondanks dat ie volgens mij zo dement is als de pest, wordt ie nog steeds helemaal lijp als ie alleen al een druif ziet
Sterkte
knuffel! Op afstand uiteraard.
Ugh ja ik ook, ik ben ook veel te warm gekleed geloof ik maar toen ik net thuis kwam na het fietsen liepen de zweetdruppels over m’n hoofd. Zo vies.
@Enthusiasm wat een kut opmerking zeg. Sowieso al heel raar om te vragen hoe duur een jurk is (wat maakt het uit?) en dat ze dan nog durft te zeggen dat het te goedkoop is… Zeker als ze weet dat je moeder niet veel te besteden heeft.
Ik heb gelukkig wel een rok en topje aan. Maar het liefst loop ik er laatste weken naakt bij.
En trouwens die jurk, sowieso gek om te vragen hoe duur hij was, maar stel dat hij 75% korting had. En eerst €100 was. Was het dan wel goed geweest? Wat een fucking onzin @Enthusiasm ik hoop dat je moeder het van zich af kan zetten.
Wat een kutwijf zeg. Hopelijk draagt je moeder die jurk gewoon en gaat ze er fantastisch in uitzien!
Ehm sinds wanneer is het weer in de mode om een korte broek of lange broek met korte pijpen te dragen waar je dan als man dikke sportsokken hoogopgetrokken onder draagt met gympen? Echt why
Al een jaar of anderhalf misschien. Zie het hier heel vaak iig!
Oh echt? Het valt mij nu pas op. Dan is het toch iets minder erg Of woon je meer in de randstad?