Ik geloof dat het Mainport Hotel in Rotterdam op het forum best populair is! En ik geloof dat @Karl_Lagerfeld fan is van Van der Valk-hotels.
Love it! Nog een fijn hotel kunnen vinden?
HĂ´tel Scarlet in 20e arrondissement. Zeer mooie kamer en we hebben 145 euro betaald voor twee nachten.
Oeh bij parc de Belleville, heel leuk! Zonsopgang vanaf daar schijnt heel mooi te zijn. Veel plezier!!
Vandaag weer afscheid nemen van de oppasguppies van de buurvrouw. Eindstand: 2 overleden , 3 erbij!
en ik ben ondertussen een guppy expert door alles wat ik heb opgezocht.
NOU ze hadden alleen gewone pepernoten bij de hema en die mot ik niet. Ik wil leuke smaakjes. Nu ben ik sad.
Brrr zoân jongen die mij laatst na 1 date zag zitten, me mee op vakantie vroeg en ik vervolgens afwees vindt het per se nodig me te volgen op instagram. Ik word hier zo kriebelig van. Ik ben niet makkelijk te vinden, hij heeft echt lopen stalken. Ga hem maar niet terugvolgenâŚ
Ik was vannacht buitengesloten haha omg, wat een avontuur. Met 10% batterij nog alle mensen bellen van wie ik dacht dat ze nog wakker waren. Uiteindelijk kon ik logeren bij een vriend, pfieuw
Bij de Jumbo hebben ze muntjes bij de servicebalie, misschien een tip. Ik heb sinds corona 1 aan mijn sleutelbos hangen zodat ik altijd karretje kan pakken. Je hebt er nu niet zoveel meer aan maar mss voor de volgende keer of als je langs een Jumbo komt zodat je muntje kan vragen.
Omg yes vanavond zie ik eindelijk weer wat (denk 3) vrienden sinds dik 2 weken ofzo. Begon me echt kut te voelen omdat ik niemand zag maar gelukkig vanavond weer. Veel mensen waren druk met vakantie en anderen met verhuizen dus tja ging ook lastig haha.
Ik heb er een bij de AH gevraagd en gekregen. Die blauwe rakkers vind ik echt prettig werken (wel een dure supermarkt!). Maar hier in de buurt de beste service.
De bovenkant van een standaard ronde huissleutel zou ook in een karretje moeten passen!
Woehoeee we zitten in den Bosch bij het zomer theater. Davina Michelle komt straks
Na een hittegolf en op t einde van aug en sept, krijg ik altijd het idee dat ik mn leuke kleren niet genoeg heb gedragen. En nu kan het nog voordat we de winterkleren weer aan moeten. Dus ga ik maar full glam en op hakken naar de supermarkt. Ik ging nog even naar mn moeder en die zei ook âwauw, waar ga jij naartoe?â Nergens
Ik wacht al 2 uur tot het stopt met regenen zodat ik naar de supermarkt kan
Ooh bah het stinkt weer naar kattenpis in de hal. Volgens mij plast de kat vaker op de deurmat de laatste tijd. Die geur is echt niet fijn
Succes! Ik heb een Uber besteld want mijn haar zit echt helemaal on fleek. Enorme kater ook, 3 uur geslapen en nu weer onderweg naar een bbq
Ik ben daarnet dus eindelijk naar de opticien geweest. Wat ik al dacht een bril nodig⌠Omdat ik nog geen bril heb enzo wil ik geen lenzen, eerst maar eens kijken naar een bril hoe dat zit. Dus 100.000 brillen gepast en de beste uitgekozen. Maar mijn god wat een verschrikking. Op die snapchat filters enzo staat het allemaal wel leuk dus ik dacht in het echt ook wel, nou mooi niet. Volgende week kan ik hem op halen en dan wordt het keihard janken en gewoon maar wennen. pff.
Haha zitten we VT Wonen te kijken, zegt mijn vriend: âJa, is gewoon niet mijn smaakâŚâ
Stilte.
âMaar zij veel plezier ermee.â
Je kan hem zelf verwijderen als volger!