Wat je even kwijt wil #41

Ik weet echt niet meer hoe ik vroeger gewoon een ding tegelijk kon doen. Ik kan nu niet eens meer een film kijken zonder constant op m’n mobiel bezig te zijn en er moeten altijd drie dingen tegelijkertijd aanstaan.

5 likes

Maar ik gun je de dood niet

4 likes

Beetje jammer weer dat mensen mijn woorden verdraaien en me dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb. Maar goed, ik heb eerder discussies met ze gehad, dus heb ze toen vast zo hard op hun teentjes getrapt dat ze nu blauw zijn.

Ik ben bij een vriendin aan het oppassen op haar kinders en nu ben ik moe en wil ik slapen, maarja… dutje op de bank of de chipskast plunderen?

Allebei

5 likes

:sunglasses: yes!

16 likes

Ik moest pas twee dagen geleden iets met secondelijm vastzetten en toen glipte er een druppeltje naar mijn ring. Mijn hele buddha to buddha ring is nu wit door de lijm. Hoe krijg ik dit eraf???

Ben echt een ondankbaar kreng. Mutti heeft een enkelbandje dat ze nooit draagt, dus ik mag ‘m hebben. Maar het is doublé en de snob in mij draagt alleen massief goud, dus ik ben nu al aan het denken en bekijken wat zo’n ding in volledig goud kost want ja dat wil ik nu!!! :pleading_face:

3 likes

Ik ben opeens serieus aan het overwegen om personal training te nemen???

image

9 likes

Haha ja echt dit! En ook de ik denk van dit ga ik toch niet aantrekken? Dan krijg ik echt flashbacks naar vroeger. ook hoe je je dan voelt. No thanks. Haha.

Snap je helemaal, maar de goudprijs is op dit moment zo absurd hoog, dat als ik jou was eerst heel erg hier van zou gaan genieten en zodra de prijzen weer wat zakken je slag slaan :grin:

1 like

Het enige dat cyanoacrylaat oplost is aceton, dus daarmee zou ik het zachter proberen te maken en dan voorzichtig loskrabben, maar dat wordt nog wel een prutswerkje.

1 like

Ik kwam net thuis en onze voordeur werd geblokkeerd door 2 jongens, dus vroeg ik netjes of ik erlangs mocht (met 1,5 meter).
Ging een van de 2 uit z’n dak tegen mij, dat ik een aso ben en maar gewoon om moet lopen.
Daarna hebben mijn vriend en ik hem vanaf het balkon natgespoten met de plantenspuit. :rofl:

57 likes

Hoe gaat t nu? :frowning:

1 like

The fuck. Ik word zojuist gewoon wakker gezongen door allemaal mensen buiten. Het lijkt wel alsof er een feestje gaande is recht onder m’n raam, maar dan opeens want toen ik naar bed ging was er niks aa de hand? Het is natuurlijk nacht en doodstil hier dus het geluid kan wel verder gedragen worden maar???

Ik kreeg zojuist even een breakdown omdat mijn zusje naar haar (nu weer) vriend is. Ik weet nu al dat het huis weer een teringzooi gaat worden als hij hier weer komt. Ze heeft 0 verantwoorlijkheid en slaapritme en houd me nu al nachten wakker. Laat staan als hij er weer is… ik ga dat niet weer trekken. Met haar praten heeft geen nut, ze loopt dan of weg of toont 0 interesse. Ze krijgt al hulp overigens maar het werkt niet.

Ik word gek. Om 0:40 ging ik slapen, om 03:00 werd ik wakker. Je zal toch zeggen dat je na 3 uur lang piekeren eindelijk is een keertje in slaap valt… maar nee hoor mijn ogen zijn wagenwijd open en ik zie het alweer licht worden. Echt jaloers als ik zie hoe lekker mijn vriend naast mij ligt te slapen.
Straks ook nog werken :+1:

One issue forummer momenteel:
Kapot kapot kapot gaan van de kiespijn, nu echt op 1 plek, 100% ontstoken zenuw of wortel, weekendtandarts gebeld, nog 2 uur wachten :sob: moet CASH betalen :joy: morgen beginnen met een nieuwe baan :+1:t4: timing
Echt ik KAN niet meer!!! Geen pijn overtreft erge kiespijn :weary:

1 like

Ah zo kun je toch niet werken morgen?:frowning:

1 like

Jeetje wat naar dat het zo zeer doet. Kiespijn is echt afgrijselijk. Nog even tanden op elkaar en dan weten ze hopelijk raar de pijn weg komt! Sterkte.

2 likes