Ik voel me betrapt/ aangesproken . Ben dan wel niet nieuw, maar mijn voornaamste bijdrage hier is het invullen van die polls.
Ik ben op hetzelfde 1,5 meter feestje als een forummer maar ik weet haar forumnaam niet dus ik post dit zodat je weet wie ik ben!!!
En het is echt zo droog iedereen in zân eigen cirkel
Ik ben vergeten wijn te halen en nu vind ik mijn avond al saai. Maar vroeg naar bed denk ik
Jaaa iemand reageerde onder een video van Whitney dat ze er anders uit ziet nu. Dus ik kijken op Instagram maar echt niet te herkennen gewoon!
Ik lig in bed met een kater en een full face makeup (want ben net nog even met vriendinnen weggeweest) en mijn date wilde vanavond misschien nog afspreken ookal hadden we allebei deze avond ook andere plannen, dus nu wacht ik maar een beetje op hem maar eigenlijk denk ik waar de fuck ben ik mee bezig. Ik zit echt in een tweestrijd tussen âfuck hem ik haal mn makeup eraf bh uit en I call it a nightâ en âhij is toch wel heel leuk en we hebben elkaar al een tijdje nier gezien dus ik moet afwachtenâ
Mijn vriend heeft paar vrienden over de vloer, echt gouden jongens maar WAT EEN GESCHREEUW. Meiden zijn er niks bij.
Jezus hoe gemeen kun je zijn?! Ik zou al meteen geen zin meer hebben om naar die bruiloft te gaan. Blijkbaar is zij dus meer bezig met hoe anderen er op haar bruiloft eruitzien dan de perfecte dag voor zichzelf te hebben. Daarnaast bepaalt de prijs van de kleding toch niet hoe mooi je eruit ziet? Was de jurk dan wel goed geweest als hij minstens âŹ100 had gekost?
Ik had zin om AM van de Arctic Monkeys te luisteren (love it nog steeds) en nu zit ik weer helemaal in die vibe van toen en dat ik superverliefd was op een ~onbereikbare man~ en ik mis echt die spanning in mijn leven nu
Waarom is het forum overbelast?
Na een hele dag niks doen kreeg ik ineens een uur geleden energie, dus mijn hele huis opgeruimd en even een doekje over alles heen gehaald. Morgen alleen nog even stofzuigen en bed verschonen. Nu lekker ontspannen met een ijskoud biertje op de bank
Sterkte
Ik zit me al bijna 'n uur te ergeren aan een (nieuwe) hond hier in de buurt en normaal zou ik dan denken van okĂ© suck it up maar nu heb ik toch die mensen maar een berichtje gestuurd zodat ze kunnen kijken of ze er iets aan kunnen doen. Vooral voor mezelf natuurlijk haha want ik word er gestoord van maar vind het ook sneu voor zoân jonge hond dat ie schijnbaar zo overstuur oid is
Instabiel
Maar niemand kan een kat verstaan
Ik weet echt niet meer hoe ik vroeger gewoon een ding tegelijk kon doen. Ik kan nu niet eens meer een film kijken zonder constant op mân mobiel bezig te zijn en er moeten altijd drie dingen tegelijkertijd aanstaan.
Beetje jammer weer dat mensen mijn woorden verdraaien en me dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb. Maar goed, ik heb eerder discussies met ze gehad, dus heb ze toen vast zo hard op hun teentjes getrapt dat ze nu blauw zijn.
Ik ben bij een vriendin aan het oppassen op haar kinders en nu ben ik moe en wil ik slapen, maarja⊠dutje op de bank of de chipskast plunderen?