Zag op de Instagram van Miljuschka dat ze een walnotenboom heeft in haar tuin,en nu wil ik dat ook.Maar ik heb niet eens een tuin #huilon
Ik ben thuis aan het werk maar er is een internetstoring.
Leuk! Gelijk eentje gekocht, en zie dat er ook leuke hotels tussen staan! Ga ik bewaren voor november ofzo dat je iets leuks hebt om naar uit te kijken.
Ah nee wat kut, kiespijn is zo vreselijk. Hopelijk kan de tandarts wat voor je doen
Akon?
Kan je de foto niet op reverse image search op google zoeken?
Dat is wel een nare situatie, of tenminste dat denk ik. Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is. Heb je nog actie ondernomen vannacht? En hoe is het nu?
Oooh hij komt me heeel bekend voor! Volgens mij luisterde ik 1 nummer van hem heel veel vroeger
Aaah ik kom er niet op! Pff ik ga even heel diep nadenken
Dit weer is zoooo heerlijk! Ik ga zometeen een lekkere lange wandeling maken
Ik moet zo hard lachen om deze foto.
Geweldig hoe Maxima eruit ziet, en Willem Alexander er als een aangespoelde zeeleeuw bij ligt om haar uit het water te helpen.
Man man man wat een avond/nacht weer
Spill the tea
Ik lig nog heerlijk lui in mijn bed. Ik denk sinds 10 uur al zo echt opstaan douchen, aankleden en koffie. Maar ik lig er nog. Ik ga zo echt opstaan
Overgegeven, drank, drugs, seks met een maatje van mij en vanochtend om 8 uur was ik nog patronen voor lachgas aan het regelen. Tijd om eens te douchen denk ik zo en iets meer slaap zou fijn zijn. Groetjes feestcommissie
Als ik 1x een avond 100x minder wild dan die van jou meemaak moet ik een week bij komen en zie ik er minimaal 24 uur uit als een zombie. Echt, ik ben niet jaloers op jouw feestjes, maar wel op jouw herstelvermogen!!!
Oh dit overweeg ik ook steeds vaker! Als iemand mij even op gang helpt, lijkt me heel chill. Hoe moet ik zelf in vredesnaam from scratch beginnen heb echt nul clue wat ik doe
Mijn vriend noemde me net schatje patatje en daarna realiseerde ik me dat we vanavond patat eten en toen had ik een klein geluksmomentje
Ahahahha ik vind dat zo niet bij jouw uiterlijk passen. Zo classy en coco chanello. Cool