Wat deden ze dan voor JOUW deur??
Wat is de supermarkt om 08:00 sā ochtends op zondag geweldig. Krijg er spontaan zin van om iedere zondag vroeg op te staan.
Dadelijk naar rommelmarkt in Arnhem en daarna nog even Arnhem city in. woopwoop.
Om 8 uur open waar?
Ik heb niks in huis en ga dood van de honger maar alles gaat pas om 12u open.
Ik was ook shocked! doen ze sinds kort. En door de weeks nu open tot 22:00. lijkt echt alsof ik in Amsterdam woon op deze manier. maar ik woon gewoon nabij Arnhem richting Duitse grens :")
Ik stond al helemaal klaar in mijn sportkleding en met een smoothie om buiten de #fitgirl uit te hangen,gaat het regenen
Ik zag zoān hele knappe gast op TikTok en ik zag dat hij single was. Dus ik had gevraagd hoe het in godsnaam kon dat hij single was. Zegt hij: āitās a choiceā.
Nu voel ik me toch wel afgewezen hoor
Ah hoe chill. Ik woon naast Nijmegen maar alles om 12u
Ik zou die vraag heel kut vinden als ik die zou krijgen
Nu mis ik een gebroken hartje optie.
Ik heb zoān voorgevoel dat vandaag een heel lange, saaie dag gaat worden en zie er nu al tegenop. Topšš»
Ik verveel me nu al. Het is pas 0913
Waarom heb je daar een voorgevoel over? Het is nooit te laat om iets leuks te gaan doen.
Snap ik ook wel hoor
Hmm was heel vroeg al wakker, het voelt voor mij op een of andere manier echt aan als 7u ipv bijna half 10, 0 meldingen op mān telefoon, niemand reageert op appjes. En dan lig ik zelf nog in bed lui te zijn en te niksen
Ze stonden daar te roken, ik woon boven een cafƩ!
Oh zo leuk dat ik jullie hersenen zo zondag 's morgens aan het werk zet
Eerlijk, ik had geen antwoord gehoeven hoor en ik voel me niet afgewezen. Weet heus wel dat er niks bijzonders kan gebeuren.
Ik vind die vraag normaal ook niet iets bijzonders. Misschien komt het omdat ik kan zeggen dat ik single als een Pringle ben, omdat ik gewoon raar ben
Het was niet zo serieus. Ik zal volgende keer wel overal Grapjuh achter zetten
Ben gisteren met dochter naar de disco geweest op de camping. Ze zingt nu al de hele ochtend:
āBaby shart tututuduā