Wat je even kwijt wil #42

Lastig lastig lastig

@Berlin en @quinn geen 2e set helaas. @C3PO verwarming staat niet aan. @Spaarlamp föhn vind ik ook weer zo wat hahah. Ik ga nu eten voor morgen voorbereiden en dan beslissen

Nav de coolbest strawberry hill ijsjes die teringduur zijn. Heb zelf strawberry hill in vormpjes ingevroren 10/10 would recommend :smirk:

4 likes

Hahaha
Ja en het is nergens terug te kijken he.
Toen wij 10 jaar getrouwd waren in november gaf ik hem een john lock funko pop :joy:
Staat nu altijd prominent in de kamer

1 like

UITLEG!!

2 likes

Ik heb een badenkaart (voor avonden) van de sauna en ga ongeveer een keer per maand. Echt een aanrader. Goed besteed geld. Afgelopen week nog geweest. Half boek gelezen. Chocoladetaartje gegeten. Baantjes gezwommen. Gestoomd, gezweet, gebubbeld. Ja, nogmaals, écht een aanrader.

6 likes

O nou hoef ik niet meer te kijken

4 likes

Ik bedoelde net eigenlijk bedankt dat je nu al zegt wat hij nog heeft, lekker spoilen, maar nu helemaal bedankt :joy:

10 likes

Oké ik ga m’n bed toch maar verschonen. Kan ik meteen m’n winterdekbed erop doen yass

2 likes

@boemboem thanks voor je geruststellende bericht over de tandarts! Vind ik heel fijn om te lezen, vermindert toch een beetje de samengeknepen billen tot de afspraak is aangebroken :grimacing:

1 like

Ik ben ook aan het hopen dat mijn beddengoed droog is, én ik heb mijn nagels net gelakt dus extra lastig :roll_eyes:. Lijkt altijd zo’n goed idee zondagochtend, ‘s avonds een fris bed. Helaas

2 likes

Oo ik heb zoveel gegeten bij mijn ouders, en er was taart en daarna heb ik nog een miljoen kruidnoten gegeten.

In mijn vakantie aantal kilootjes afgevallen en zat bijna op mijn streef, maar ik ben denk ik nog 3000 pepernoten verwijderd nu. Was wel lekker.

3 likes

Hoeveel beweeg jij als je iedere dag zoveel lekkers eet :anguished::anguished:

7 likes

Ik kijk ‘Anita wordt opgenomen’ en ik zit de hele tijd te jenken :sob:.

Waar is ze opgenomen in dit seizoen?

Volgens mij elke aflevering ergens anders, (maar ik kijk het nu voor het eerst dus misschien heb ik het fout), maar ze zit nu in Deventer!

1 like

Ik wil niet dat het maandag isss. Echt triest hoe ik elke weekdag toeleef naar het weekend. Wel doordeweeks allemaal dingen gepland dus hopelijk vliegt deze week voorbij :sweat_smile:

1 like

Ik loop zo een 11 km/ minimaal 15k stappen per dag (tot wanhoop van mijn vriend, die per se mee wilt maar de laatste dagen 2 meter achter me aan sjokt).

11 likes

Ja heb er al vaker over nagedacht om dat ook te doen. Misschien leuk kerst cadeau :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo bizar he, nu kan het winterdekbed weer uit de kast en drie weken terug was het niet uit te houden van de hitte snachts :exploding_head:

Ik wil dit eigenlijk ook, maar er is hier niks fatsoenlijks dichtbij, alles op 40 minuten rijden ofzo. Ben 1x in die van jou geweest (in G?) en die vond ik wel heel chill!

1 like