Wat je even kwijt wil #42

Wat is dit voor raar tekstje van Bol. Hun social-media-présence is al zo kut en nu dit weer.

(Komt uit een nieuwsbrief)

12 likes

Ja dat is ook zo. Ik was zo verbaasd over het mega grote contrast dat ik echt dacht, welke mensen hebben hierin gewoond? Ook mega oud behang, en dan ineens een witte muur, en dan ineens een houten muur. Maar een goede keuken en badkamer vind ik het belangrijkst bij een huurwoning en we blijven er zeker geen jaren in.

1 like

You gotta be cool girl. :sunglasses: Kun je wel.

2 likes

Wat is er dan raar aan? :open_mouth:

Er is geen apart Den Bosch topic toch? Weet iemand een leuk restaurant dat op maandag open is en wat idealiter terrasverwarming heeft? Ik wil mijn zus mee uit eten nemen na haar diploma uitreiking maandag, maar we kennen allebei de stad niet goed.

https://www.forumfeminarum.nl/t/bosschenaren-unite/

Edit: niet heel actief maar er is er wel een.

1 like

Ennnn de lamp zat er niet in

Wtf? Zeg gewoon yo of je vertelt me nu duidelijk wat er aan de hand is of je gaat maar lekker iemand anders lastigvallen met je gedrag

28 likes

Vraagt ze of je wil zeggen dat je van haar houdt? Als in de liefdes verklaring (hoe ad hoc ook), of van een bepaalde handeling houdt (als in meer dirty talk). Zo ja dat 1e liefdesbetuiging, en ze zegt gister dat jullie niet meer moeten afspreken en vraagt net of je een film komt kijken

—> meit wat wil je nou, mixed signals much

1 like

We hebben nu zo’n luxe bonenapparaat met stoompijpje, maar het lukt me gewoon niet om mooi melkschuim te krijgen

Nu al klaar mee :unamused:

1 like

Dit klinkt bijna als een humble brag :stuck_out_tongue: 5 afwijzingen is toch helemaal niet veel

Solliciteren is wel kut ja.

1 like

“Mag niet van de meester”, zo klinkt het. Met een zucht en een eyeroll alsof die regel nergens op slaat.

Maar je moet sowieso geen boeken kopen bij bol.

3 likes

Heb je 1 of 2 post nl papiertjes gekregen? Want misschien hebben ze het in 2 pakketten geleverd

Nee gewoon een pakket, in de verzendingbevestiging van kwantum staat ook gewoon alles in een doos.

1 like

Of ze vind je stiekem leuker dan ze toegeefd maar durft het niet aan en wilt je daarom op afstand houden. Of ze heeft even wat liefde nodig en gebruikt jou daarvoor maar voelt zich na de sex een beetje schuldig.
Kan gebeuren maar wees er duidelijk over denk ik dan haha.

1 like

Voelde me vanochtend echt goed, was proactief bezig, en toen werd ik gebeld door een vriendin die terecht boos op me was. Nu zit ik in een mega paniekaanval en zie ik het helemaal niet meer zitten om vanavond met haar en andere vriendinnen uit eten te gaan. Wil gewoon de hele dag onder een dekentje in bed liggen tot die aanval over is :frowning:

Herkenbaar! Wat goed.
Ivm mijn verhuizing ook hier bij mijn moeder begonnen met opruimen. Merkte dat ze eerst in de weerstand zat als ik benoemde dat het troep was (okay niet zo aardig missch maar ze is best ah hoarden). Later goed gesprek gehad over dat het ook met loslaten vh verleden te maken heeft, en dat ze liever wil dat we het gefaseerd aanpakken. Prima

1 like

Ah ik lees het al. Ze is toxic weg daar!

11 likes

Sgat dat wijf is knettergek, wegwezen.

31 likes

Run!

3 likes