Wat je even kwijt wil #42

Ik zat net het huis te stofzuigen, moet niet gekker worden op de vrijdag avond

2 likes

Ook een zoete aanrader: pink gin, beetje slimpie lemon en bitter lemon :drooling_face: Mijn vriend vergelijkt het met het gele gedeelte van een raket ijsje.

3 likes

Hier hetzelfde, ik kom morgen m’n bed denk ik niet uit.

Ik wil dit nu

Ik heb zoveel handcrème dat ik maar gewoon mn hele lijf insmeer met handcrème

2 likes

Er zijn werkzaamheden 3 meter van mijn raam en er staat een of andere machine aan die constant geluid maakt waardoor ik niet kan slapen. Dit gaat sowieso het hele weekend door :sob: en heb geen oordoppen meer in huis

Balletjes maken van een zakdoek wil ook weleens helpen

Ik ga dit meteen proberen :crossed_fingers:t3:

Yess :partying_face:

1 like

Wie heeft er teveel gezopen en moet morgen opstaan voor haar kind? Hopelijk is die niet om 07.00u wakker :sweat:

3 likes

Ik haat muggen. Net lek geprikt.
Voordeel is wel dat ik de konijnen mocht kriebelen. En voordeel voor hen, snacks midden in de nacht

1 like

artworks-000608731024-q6138h-t500x500

“Dit zie ik als ik dronken ben en in de spiegel kijk.” aldus mijn vriend.

37 likes

Vannacht wakker geworden met hoofdpijn, paracetamol genomen en lekker wat gedronken. Nu helemaal weg en totaal 8,5 uur geslapen. dadelijk lekker sporten en vanmiddag naar de kapper om haar te verven. woaaah

3 likes

Ohhhhh ik heb hongerrrrrr. Gisteravond zoveel gegeten en nu alweer teringhonger

Het regent en ik moet zo een wedstrijd fluiten. Wat een heerlijke activiteit op de zaterdagochtend.

Ok nu mijn bed uit, want de doggo moet uit. Had ik hem maar geleerd de wc te gebruiken

1 like

Lig nog in bed maar honger, wat een tweestrijd

Omg same

1 like

Mijn wekker gaat pas om 10u maar ze zijn hier aan de overkant een tuin aan het leeghalen met veel kabaal en incl een vrachtwagen etc.
Waarom :sweat: doe dat doordeweeks lekker

1 like

Heel veel succes vandaag met verhuizen!

@Evenveel ik zet mijn telefoon altijd op bepaalde uren stil, mensen die als favoriet gemarkeerd staan komen er dan wel door heen. Misschien een tip?

Ik haat het om te wachten voor dat de sportschool de deuren los doet. Vooral omdat al die oude beppies dan met me willen praten en ik beleefd wil doen.

3 likes

Ik vertelde toch dat ik mijn ontslag al had ingediend terwijl ik nog geen nieuwe baan heb. Nou kreeg ik gisteren te horen dat ik door ben naar het arbeidsvoorwaarden gesprek van basically mijn droombaan!!!

Hoop natuurlijk dat we er dan ook wel samen over uit komen

108 likes