Wat je even kwijt wil #42

Hahahaha jaa en een veenmol op die piano foto ofzoiets

2 likes

Hoe kan ik dat zien haha.

Wss kun je in de app naar instellingen oid gaan en staat er info over het abonnement

Ik kwam een artikel tegen waardoor ik aan een vriend moest denken. Maar doordat er zoveel dingen zijn voorgevallen kan/wil ik het niet naar hem sturen. Wat ik bij elke andere vriend wel zou doen. Maar hij heeft mij zo laten vallen. En shit zelfs na 2 jaar doet het nog pijn.

Ik ben een maand geleden begonnen met een nieuwe baan maar eigenlijk is het veel meer administratief dan ik dacht. Het is wel een grote organisatie dus ik zou hier denk ik wel kunnen doorgroeien. Ik zit ook de kijken naar opleidingen en hoop zo dat er budget voor is. Ik vind het zo moeilijk hoe ik dit allemaal moet aanpakken.

1 like

Wow als ik nu naar het weerbericht van volgende week kijk, wordt het volgende week maandag gewoon 25 graden!! Nu kan er uiteraard nog van alles gebeuren, maar hoop echt dat t uitkomt

5 likes

Ik kan het niet vinden haha. Naja ze zal iets hebben opgezegd denk ik dan. Gelukkig is IDtv er nog.

1 like

Heb je bv discovery science en animal planet nog wel? Zitten in hetzelfde zenderpakket als c+i

1 like

Nee haha, jammer maar ja maar niet klagen verder want kijk gratis. Thanks voor het oplossen van mijn mysterie haha.

1 like

Ik heb mijn zender terug :ok_hand:t2: schijnbaar kan je via kpn ook meekijken dus nu kijk ik via mijn pa jeej haha.

Ik niet slapen van de pijn. Ik heb mijn enkel verstruikt gistermiddag. Ik heb gekoeld maar lopen doet pijn. Gisteravond laatste ronde met donut kon niet normaal lopen . Voet ligt op een kussen

Geen probleem! Die tubes ken ik zelf niet. Let wel dat als je net van suiker siropen af gaat dat het wat tegen kan vallen. Is gewenning!

Ben weer alles aan het inplakken met pleisters en tape. Weer een dagje docs! Ruk geslapen maar we gaan weer ons best doen (ha, tegen wie lieg ik)

1 like

Ugh lig al bijna 1,5 uur wakker

Ik heb zo slecht geslapen vannacht, ik ben er rond 2 uur nog uitgeweest om even wat te drinken. Dat word een lange dag vandaag.

Wanneer je gewoon weet dat het een shit dag wordt op werk… ben nog maar weer eventjes in bed gekropen

Ik heb vannacht twee keer over mijn ex gedroomd van vijf jaar geleden meh.

Zoo ik ging even kijken, heb ook Disney plus, maar je moet idd een vip- abbo afnemen? Schandalig.

Ik moet echt wat doen aan mijn ochtendplanning van de laatste dagen.

2 likes

Ah ja, ik drink al een tijdje m’n koffie zwart of met een beetje zoetstof met gebrek aan goede alternatieven, dus hoop dat het alleen maar lekkerder erop wordt haha

1 like

Super slecht geslapen :sob: Ik sta nu ook ruim een uur later op dan normaal.