Wat je even kwijt wil #42

Ik heb die low kcal sauzen (knoflook, curry, bbq en chilisaus) van leann. Echt top sauzen vind ik, behalve de chili. Die is goor hahah.

2 likes

Ik vind dat tv programma restaurant misverstand zo heftig, allemaal leuke mensen… maar ook heel interessant om te kijken

Het schijnt te heersen, ze hebben afgelopen week al tientallen katten gehad die niet willen eten. M’n man heeft 3 collega’s met hetzelfde probleem bij hun kat en m’n schoonzus begon erover dat een vriendin van haar ook naar de dierenarts was gegaan ervoor. Heel raar maar niemand weet wat het is :woman_shrugging:t2:

1 like

Haha bedoel je die met zo’n echo?

Jaa hahahaha heerlijk die chaggie hoofdjes en dan die echo :joy:

1 like

Sterkte​:heart::heart::heart:

1 like

Jaaa hahaha
En ken je de Mr. Sandman filmpjes die zijn ook lachen

1 like

Jaa lof it!

Ik had me helemaal verheugd om het first dates topic te lezen want er was vandaag iemand in first dates die ik ken en ik wilde weten wat jullie van hem dachten. Maar 0 posts. Meh. Overigens moet ik de aflevering zelf nog kijken wel

3 likes

Ik heb wel gekeken! Wie was het?

1 like

Indy!

Ben niet goed met namen :grimacing:

1 like

Ohh dat vond ik een hele aardige gozer, had wel verwacht dat dat een match zou zijn

3 likes

Misschien dat de persoon waar je bij kijkt dat pakket opgeheven heeft waar dat in staat? Ik kan ook ziggo+ kijken via mijn ouders of via mijn broer en mijn broer heeft minder pakketten waardoor ik via die geen RTL lounge etc kan kijken en bij mijn ouders wel.

Ja dit inderdaad!

1 like

Elke x als ik heb zie denk ik aan die veenmol fotos die ik toen gefotosoept had.

5 likes

Bij mij staat ie er niet tussen, geen idee hoe het eerst was.

Echt precies dit hahahaha. Mensen denken echt dat als ze boos worden je dan ineens alles voor ze gaat doen, mooi niet hoor. Moet ook altijd lachen als mensen (soms wel terecht) boos worden en dan zeggen ā€œja is niet persoonlijk tegen jou hoor, jij kan er ook niks aan doen!!!ā€ Nee maar Henk, je reageert het wel op mij af dus hou je mond. Ik probeer echt wel met mensen mee te denken en soms geef ik ook toe dat het kut geregeld is, maar ik kan/mag ook niet alles en al helemaal niet als je boos wordt. :fu:t3:

1 like

Oh geen idee eigenlijk. Kijk via mijn schoonmoeder maar weet ze niet haha. :joy::see_no_evil:

Mijn vriend gebruikte het eerst via haar maar heeft nu zelf tv dus nu gebruik ik het. Ga het wel keertje zeggen hoor maar heb ook nog niet echt een goed gesprek gehad met haar.

Welk abonnement heeft zij? Zit niet in het goedkoopste abonnement iig