jeeetje eindelijk. na 1,5 maand stil staan en schommelen tussen 100 gram meer of minder is er nu eindelijk weer een kilo af. Denk dat de pizza van vorige week die boost misschien even heeft gegeven. En het beginnen (naja terug oppakken) met 3x per dag een half uur lopen ook natuurlijk.
Ok, lets do this. Van een collega geleerd dat ik mijn eigen cheerleader moet zijn, dus ik ga nu gewoon dat kut verslag afmaken waar ik al hele week tegenop zie.
Oh wat erg, ik vind die ene avond/nacht al zo akelig, hahaha, echt een beetje traumatisch. De keer erna toen ik weer uit ging begon er een groep gasten die ik nauwelijks ken Ajax-liedjes tegen me te zingen en ze wilden me op hun schouders zetten?!?! Zo random.
Die tampon voel je wel als ie vol loopt (smakelijk!) en toch nog in je zit.
Ga ik voor een lelijke kleur bureaustoel of dezelfde die minimaal 2x zo duur is maar een normale kleur heeft
Ik ben voor een knalgroene rugleuning gegaan want scheelde âŹ20
Dat van die tampon heb ik ook een keer gehad. 10 jaar geleden en ik denk er soms nog steeds aan
Nou exact dit, het was allemaal coronaproof dus 8 mensen totaal (1 huishouden + 6 vrienden), we zaten op stoelen ipv dansen ofZo dus het kĂĄn ook helemaal niet heel raar zijn. Maar mn brein guilttript me alsnog.
Komt hij ergens te staan waar je hem constant ziet? En ga je je eraan storen? Dan zou ik het geld er wel voor over hebben.
Dit is de reden waarom ik een groepsapp heb met alleen mezelf en daar spraak berichten in stuur over wat er die avond allemaal is gebeurt en ze meestal afsluit met âje hebt echt niks raars gedaanâ. En als ik dat wel heb gedaan vertel ik even wat dat dan was
Damn respect. Mijn spraak berichten als ik dronken ben âEhhh ik ben ineens de andere links kant op gegaan⊠helpâ
Dit is serieus BRILJANT
Op momenten dat je dronken bent en wel rare dingen gedaan hebt, ben je dan nog helder genoeg om eraan te denken een app te sturen?
Smerig verhaal over een tampon
Ik heb het ook een keer gehad dat ik dronken was en een tampon in deed terwijl er nog eentje in zat. Helemaal niet door gehad en na een week of 2 begon mân vajay toch wel heel muf te ruiken Ik dacht dat ik een schimmelinfectie had ofzo maar om de een of andere reden toch gaan voelen en er zat er dus één heel diep in. Ik kreeg hem er zelf niet uit dus heb uiteindelijk mijn vriend ingeschakeld en die viste er een half gefermenteerde meurende tampon uit
Hij heeft er nog steeds traumaâs van maar hij is wel mijn held want ik was echt een beetje in paniek
Ja dit werkt eigenlijk altijd voor mij. Het is ook niet meer zo dat ik dit ieder weekend nodig heb hoor haha. Maar ooit als er iets is gebeurt wat ik wil onthouden typ ik het meteen of neem ik meteen een bericht op. Dit is er echt zo ingeslopen omdat ik dus ook snel mega erg die anxiety heb terwijl er 9/10 keer niks bijzonders is gebeurt en het gewoon heel gezellig was.
Kende ze wel van mân studie, maar ze waren zelf voor PSV? Dus blijft vreemd. Maar die super blije gezichten van hun toen ze mij âweerâ (?) zagen de week erop⊠Very mixed feelings. Laatst voegde eentje van hen mij toe op LinkedIn en kreeg meteen weer een beetje buikpijn. VIJFTIEN JAAR HE.
Ik heb dit ook zo erg als ik een avond erg outgoing en aanwezig ben geweest. De avonden met veel drank liggen ook al jaren achter me, maar de anxiety hangover (goede term @Zemraluani) is real.
Uhg ik heb ook een kater. Dat is echt lang geleden. Ook overal pijntjes. De 30 nadert
Het wordt er na je 30ste ook niet beter op. Ik heb dit weekend geen kater niks, ook geen druppel gedronken whoâs this
Ja same, meestal ben ik redelijk rustig, maar wel erg open. Als ik eenmaal onder invloed ben dan verdwijnt het kleine filter dat ik heb en dan ga ik vaak alles vertellen wat er in me opkomt. Volgende dag schaam ik me dood en vind ik mezelf ook heel vermoeiend.
Ja dit precies!