Wat je even kwijt wil #42

Smerig verhaal over een tampon

Ik heb het ook een keer gehad dat ik dronken was en een tampon in deed terwijl er nog eentje in zat. Helemaal niet door gehad en na een week of 2 begon m’n vajay toch wel heel muf te ruiken :grimacing: Ik dacht dat ik een schimmelinfectie had ofzo maar om de een of andere reden toch gaan voelen en er zat er dus één heel diep in. Ik kreeg hem er zelf niet uit dus heb uiteindelijk mijn vriend ingeschakeld en die viste er een half gefermenteerde meurende tampon uit :nauseated_face: Hij heeft er nog steeds trauma’s van maar hij is wel mijn held want ik was echt een beetje in paniek :sweat_smile:

29 likes

Ja dit werkt eigenlijk altijd voor mij. Het is ook niet meer zo dat ik dit ieder weekend nodig heb hoor haha. Maar ooit als er iets is gebeurt wat ik wil onthouden typ ik het meteen of neem ik meteen een bericht op. Dit is er echt zo ingeslopen omdat ik dus ook snel mega erg die anxiety heb terwijl er 9/10 keer niks bijzonders is gebeurt en het gewoon heel gezellig was.

4 likes

Kende ze wel van m’n studie, maar ze waren zelf voor PSV? Dus blijft vreemd. Maar die super blije gezichten van hun toen ze mij “weer” (?) zagen de week erop… Very mixed feelings. Laatst voegde eentje van hen mij toe op LinkedIn en kreeg meteen weer een beetje buikpijn. :joy::joy::joy: VIJFTIEN JAAR HE.

14 likes

Ik heb dit ook zo erg als ik een avond erg outgoing en aanwezig ben geweest. De avonden met veel drank liggen ook al jaren achter me, maar de anxiety hangover (goede term @Zemraluani) is real.

6 likes

Uhg ik heb ook een kater. Dat is echt lang geleden. Ook overal pijntjes. De 30 nadert :tired_face:

3 likes

Het wordt er na je 30ste ook niet beter op. Ik heb dit weekend geen kater niks, ook geen druppel gedronken :joy: who’s this

5 likes

Ja same, meestal ben ik redelijk rustig, maar wel erg open. Als ik eenmaal onder invloed ben dan verdwijnt het kleine filter dat ik heb en dan ga ik vaak alles vertellen wat er in me opkomt. Volgende dag schaam ik me dood en vind ik mezelf ook heel vermoeiend.

5 likes

Ja dit precies!

1 like

Jullie verhalen stellen me wel gerust.

Ik blame de fancy/yes/Tina waarin naar mijn gevoel elke maand wel een verhaal stond over een tragische dood door Tampon.

14 likes

Net terug van de ah, 1+2 gratis robijn wasmiddel. Hier word ik veel te gelukkig van.

3 likes

en @Florence en @Chuckie
Zou kunnen dat ze weer teruggaat ooit, maar ga er niet vanuit.
Ik kan nog wel contact houden via brieven en soms bellen, maar dat doe je natuurlijk meestal met het idee dat je elkaar weer gaat zien.

Ik heb net het meest impulsieve ooit gedaan, ik heb vliegtickets geboekt naar Italië zodat ik bij haar intrededienst kan zijn en afscheid kan nemen. Dus woensdag tm vrijdag zit ik in Italië. Nog geen idee waar ik ga slapen, hoe ik overal ga komen, maar dat komt vast goed. Ik moet dit even doen

117 likes

Wat goed dat je gaat en dat dat kan. Snap helemaal dat je dat zo impulsief besluit hoor, de rest qua overnahctingen regel je dan ook wel maar ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. Sterkte!

1 like

Ik zou toch eens goed voelen naar je tampon. Ik heb dronken eens één ingedaan toen er al één inzat en dat ontdekte ik pas een paar dagen later toen het echt rot begon te ruiken…

Jij bent zo’n lieve vriendin :heart_eyes:

En lijkt me heel heftig (ook voor haar, ondanks haar eigen keuze) dat je weet dat je elkaar misschien wel nooit meer gaat zien. Fijn dat je nog naar haar toe gaat deze week!

2 likes

Wat goed dat je naar haar toe gaat! Echt heel lief van je.
Ik weet zeker dat ze het fijn vindt om jou nog te zien voor ze haar intrede doet. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb zelfs een keer een MAAND mijn tampon ingehad. Toen was ik nog maar 14 ofzo. Er zat gek genoeg geen geur aan? En aantal jaren geleden is het nog een keer gebeurd want het begon te ruiken. En die had ik maar 2 of 3 dagen in.

Mijn hond gaat naar een ‘doggy daycare’ en we zijn vanochtend gaan kennismaken met haar en haar hond en ze was zo leuk. Kan ik met een chiller gevoel gaan werken iig

22 likes

Ik dacht dat ik mijn kappersschaar wel kon scherp maken met mijn messenslijper maar een mes zit heel anders in elkaar dan een schaar. Nu heb ik dus mijn schaar extra bot gemaakt, ik kan serieus nog niet 1 haar doorknippen.

Wat fijn dat je nog afscheid kan nemen! Ik hoop dat het je een beetje rust kan geven.

1 like

Ik heb geen nieuwe ingedaan en kon ook niks voelen, ben niet helemaal armlengte gaan hengelen daarbinnen lol, maar ik heb nog nooit gehad dat ie enorm ver naar binnen zat, of überhaupt het touwtje kwijt, dus ik neem aan dat het allemaal oké is.

Nou voor zover het nieuws omtrent m’n kut

6 likes