Wat je even kwijt wil #42

Hahah tenet de bioscoopfilm

7 likes

haha wie? Maar sorry, ja luzarl heeft gelijk, ik zal die n weghalen, wil geen verwachtingen scheppen dat ik op mijn zaterdagavond naar een energieleverancier toe ga.

3 likes

Haha ik dacht al, wat een extra n toch teweeg kan brengen,
dacht zij doen een of andere coronaproof LAN-party (!?)
opgezocht en lijkt me spannende film. love Christopher Nolan

1 like

Haha ja mensen zeggen ook vaak tegen mij oh luipaard dat weet jij nog wel, wie zei dat toen ook alweer? Of wanneer was dat ook alweer? Ja dat soort onzin onthou ik. Maar leren voor toetsen, nee dat bleef nooit hangen

1 like

Je kan hier je verhaal kwijt. Hier is altijd iemand.

9 likes

Ah idd het ff forum :slight_smile: en anders even een voicememo naar iemand bij wie je je prettig voelt? Kun je tenminste even je verhaal kwijt

1 like

Gadver ik moet naar huis met de bus maar het elektronische bord doet het niet dus ik weet niet zo goed hoe lang het nog duurt. En er staat alleen een gekkie bij me die net vroeg om een aansteker maarja heb ik niet. Pff hopelijk komt ie zo

Je hoeft je niet schuldig te voelen omdat je vraagt of iemand een heel klein beetje rekening met je bestaan wil houden. Dus nee. Is een heel redelijk verzoek. Hij reageerde ook gewoon chill toch, dus geen probleem lijkt me.

26 likes

Nee joh, helemaal niet raar! Hij mag blij zijn dat je het normaal tolereert. Hopelijk houdt ie nu ook vaker rekening met je. En fijn dat ze weggaan!

1 like

Ha ik heb de schimmeltrui gratis gekregen en code voor 15% korting op volgende bestelling

8 likes

Waarom zie ik nu alwéér een ratten nieuwsitem :face_vomiting: (hiervoor 1 over een mijnen-opsporings-rat)
Link

eng plaatje

6 likes

Ben net thuis en m’n broertje appte of hij bij mij kon slapen, nouja prima en nu is hij onderweg hierheen met patat, snacks en milkshakes. Diner numero twee mja lifeeeee

26 likes

Die vriendin van mij die het klooster in is gegaan, heeft nu ineens besloten om een slotklooster in te gaan. Dit betekent dat ze afgesloten gaat leven van de buitenwereld om zonder afleiding te kunnen bidden. Ze gaat al volgende week, en dat betekent dat ik haar nooit meer kan zien

Ik ben zo verdrietig. Ik ben vier jaar lang huisgenoten geweest, we hebben elke ochtend samen gebeden, vaak samen gegeten en als ik geweten had dat de laatste keer dat ik haar een knuffel gaf de laatste was, had ik haar nog langer vastgehouden.

Ik wil niet dat jullie boos worden op haar of het oneerlijk vinden, want dan heb ik het gevoel haar te moeten verdedigen. Ik ben nu gewoon heel verdrietig. Ben er echt kapot van. Ik heb haar juist nodig in deze tijd, en ik ga haar nooit meer kunnen aanraken.

16 likes

Pf wat heftig, kan me voorstellen dat je daardoor verdrietig bent.
Zo snel ook ineens!

Maar is zo’n slotklooster dan voor altijd, kan het niet zo zijn dat ze over een aantal jaar weer terug gaat? Naar een ‘normaal’ klooster bijvoorbeeld.

1 like

2020 is niet voor niets het jaar van de rat haha

4 likes

En wie stond er met haar blote voet op een naakt slak? Oui moi :blush:
Lekker met mn teentjes op zon vieze koude glibberige teringlijer.
Ik weet niet hoe die beesten binnen komen maar ik zou het fijn vinden als ze dat niet meer doen.

13 likes

Ach wat moeilijk moet dit voor je zijn, volgens mij is zij een grote steun voor je dus ik kan mij goed voorstellen dat je hier kapot van bent. Kan je haar voor die tijd nog spreken om het hier over te hebben? Puur om je gevoelens te kunnen uiten? Ben net als Frozenflame benieuwd of zo’n slotklooster voor altijd is, ik duim voor je van niet.

Hier komen ze ook echt geregeld binnen, en dan gaan ze helemaal naar het kattenvoer. dus vaak als ik sochtends vroeg wakker ben (Dan zijn ze op hun terug weg van een wilde nacht) dan pak ik ze op met een papiertje en pleur ze de tuin in.

weer lekker vroeg op en zo meteen sporten. Hopelijk blijft het een beetje droog tot ik in de sportschool ben. ik haat omkleden in kleedkamer.

1 like

ah shit wat heftig :frowning: ik zou hier ook flink kapot van zijn
kunnen jullie wel een beetje contact houden (via mail ofzo?)? Snap ook als je geen zin hebt om al die vragen te beantwoorden hoor dus hoeft niet.

Ik heb dus één avond uit m’n studenten-uitgaans-tijd waar ik me enkel nog van herinner dat mijn vrienden aan het overleggen waren hoe ik thuis ging komen en of er iemand bij me moest blijven (herinner me nog dat ik ze “boven mijn hoofd” hoorde overleggen, dus waarschijnlijk zat of lag ik ergens op de grond?!). En nu, fucking 15 jaar later (?!) dropt iemand nog wel eens een clue, en ben ik weer in maximale twijfel wat ik in godsnaam gedaan heb, echt niet okĂ©.

Goed, hopelijk valt het bij jou mee.

10 likes