Wat je even kwijt wil #42

Ik gun echt iedereen zo’n lieve vriendin als jij. En ik hoop heel hard dat het snel de goede kant op gaat met je gezondheid!

1 like

Dat is toch zo goed als onmogelijk. Een vagina is ook weer geen oneindig hol waar zomaar van alles in kan verdwijnen zonder dat je dat ooit doorhebt. Als het al niet gaat infecteren meurt het sowieso als de neten na 10 jaar, als de kans niet al honderd keer groter is dat je het hebt gevoeld als er een andere tampon in ging, bij seks of een uitstrijkje of iets anders medisch.

3 likes

Ik kwam erachter dat ik borden heb waarop op de achterkant corona staat.

5 likes

Haha ja dat dacht ik net ook na die verhalen! Maar toen bedacht ik gelukkig dat ik daarna sowieso nog mijn spiraal eruit heb laten halen :sweat_smile:

1 like

Hebben jullie het ook al zo koud? Uit principe doe ik de verwarming nog niet aan (daarnaast is het gewoon 22 graden zie ik net) maar de koude voeten enzo zijn real. Huilen!

10 likes

Ik heb m net voor het eerst aan gezet. Maar het is buiten ook 14 en hier binnen 18,5 en ik krijg zo bezoek dus wil hen geen kou laten lijden.

1 like

Ja, de verwarming staat hier weer aan

Heb net even een half uurtje armbandjes zitten maken en ben uitgeput. Wtf :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Vandaag is echt raar qua weer? Het is zo benauwd, best vies gewoon.

1 like

Nee, het is nog warm zat binnen (en buiten ook vandaag), maar wel al sloffen aan (in de avonden) misschien tip tegen koude voeten!

1 like

Die van ons gaat ook twee dagen per week. In verband met werk en omdat ze het heel leuk vindt om met andere honden te spelen

We hebben de hele ochtend geen water gehad en dan pas merk je hoeveel je het gebruikt! Gelukkig had ik gisteren nog 2 flessen gevuld en kon ik die gebruiken.

2 likes

Grr 1 van de meest vervelende plekken voor een puist(je) is toch wel onder je neusgat.

6 likes

Heb net voor het eerst een cactusvijg gegeten (het was erg lekker maar dat terzijde)

Na het eten ontzettend veel jeuk en pijn op mn vingers door al die splinters en ik kan m’n pincet nergens vinden. Voortaan maar eerst research doen of handschoenen dragen?? :sob:

The devil:

Het is warm? Waar woon jij? Het is 14 graden :exploding_head:

Hier 16gr, maar echt benauwd door wolkendek, loop zonder jas buiten.

En stuk warmer dan gisteren ook.

Wat een super goede impulsieve beslissing van je! Ze boft met zo’n goede vriendin zoals jij. Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

2 likes

Heb net zo’n lekkere workout gehad. Lig nu lekker met een muntthee op de bank te kijken naar Jane the Virgin

9 likes

Ja hier is t ook 22 graden binnen, maar ook zo koud. Heb maar een trui aan gedaan. Het is echt te vroeg in t jaar voor de verwarming

Je wordt degelijk, geen alcohol gedronken, de badkamer schoongemaakt, gesport en met thee op de bank :flushed: gelukkig voel ik me nu een minder saaie doos. Want ik heb vanochtend stof gezogen, het bed verschoond, alvast een grote pan stamppot andijvie gemaakt en boodschappen gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik veel zondagen de halve of de hele dag in bed lig te rotten.

7 likes