Jezus mn vader ging net mn oliepeil controleren en de olie was dus leeg, zegt ie dat ik dat zsm!!! moet regelen. Dus ik in volledige paniek naar de total rijden, die olie was niet goed, toen wel wat goeds gevonden, maar ja maar half, ik nerveus, hij schreeuwen, ik janken, grote tyfus, heb helemaal geen zin om nog een milimeter in die auto te rijden nu
Hier nog steeds 25 graden binnen, goed geisoleerd dus die warmte van laatst hangt er nog steeds! Terwijl we wel dagelijks de ramen open hebben staan
Oh God mijn neef heeft een nieuwe vriendin. Leuke meid hoor. Alleen noemde ze hem net knaptoet. Nu kan ik haar niet meer serieus nemen.
Hahaha, ja wel heftig nu het je zo allemaal opsomt . Vond wel even lekker om het een keertje rustig aan te doen
Ik heb besloten mezelf morgen een dagje vrij te geven. Ik heb alleen geen idee wat ik kan doen haha. Ben bij mn ouders, dus heb alleen mijn slaapkamertje voor mezelf. Zou het liefst naar buiten gaan, maar loop op krukken (dus wandelen valt af)
Iemand een idee wat ik kan doen morgen, coronaproof? Liefst echt iets actievers dan film kijken ofzoiets.
Lezen, tekenen, kleuren, iets bakken (als dat gaat)
Ai ai, ik hoor het al: allergisch voor weekend
Ik weet niet wat de reden is dat je op krukken loopt. Is fietsen ipv wandelen eventueel een optie?
Kut ik zie net dat in plaats van 2 euro per kilo de cassiere mijn aubergines voor 2 euro per stuk heeft afgerekend. Lekker duur geintje. maarja heb natuurlijk ook geen zin om mijn reet weer van de bank af te slepen en terug naar die winkel te lopen.
Wow haha ik “ken” Demy wel, maar dit lijkt idd op een soort versmelting van Fred van Leer en Wesley Sneijder!
Deze moet je ook niet met je handen aanraken! Er is een goede techniek met met en vos en dan snij je ze super makkelijk open
Je moet tropisch fruit ook in het land zelf eten. In NL is het altijd zon anti climax
Iemand ooit een van die pizzarolls bij de newyork pizza bestelt? Krijg je 1 zo’n ding of meerdere?
Meerdere!
Heb weer een tripje geboekt met m’n beste vriendin, love life
Ik woon nu 6 jaar in mijn huis en ik begin het qua inrichting steeds leuker te vinden. Het is een bij elkaar geraapt zooitje IKEA, kringloop en dankzij mijn ouders een dure bank. Maakte laatst een foto en dacht later shit dat is gewoon mijn huis!
Mag ik misschien vragen wat jij per dag betaald? Mijne werkt via pawshake en dan is het 18 euro per werkdag
Dat moment dat ze bij Starbucks eindelijk je naam goed schrijven (applaus) MAAR HET ALSNOG VERKEERD OMROEPEN. Ben nog steeds op zoek naar de o en de m in mijn naam.
Eten besteld om 16.30 voor 18.00.
Eindstand: net gebeld, het komt er nu pas aan.
Edit: zonder champigons besteld : 1e hap champigons. Het is taco…ik zie geen gehakt.
Ik zou een nieuwe krijgen, ben benieuwd…
Oorontsteking is zooo pijnlijk. Kan je niet snel naar de huisartsenpost? Zou ik echt doen hoor.