Iemand ooit een van die pizzarolls bij de newyork pizza bestelt? Krijg je 1 zo’n ding of meerdere?
Meerdere!
Heb weer een tripje geboekt met m’n beste vriendin, love life
Ik woon nu 6 jaar in mijn huis en ik begin het qua inrichting steeds leuker te vinden. Het is een bij elkaar geraapt zooitje IKEA, kringloop en dankzij mijn ouders een dure bank. Maakte laatst een foto en dacht later shit dat is gewoon mijn huis!
Mag ik misschien vragen wat jij per dag betaald? Mijne werkt via pawshake en dan is het 18 euro per werkdag
Dat moment dat ze bij Starbucks eindelijk je naam goed schrijven (applaus) MAAR HET ALSNOG VERKEERD OMROEPEN. Ben nog steeds op zoek naar de o en de m in mijn naam.
Eten besteld om 16.30 voor 18.00.
Eindstand: net gebeld, het komt er nu pas aan.
Edit: zonder champigons besteld : 1e hap champigons. Het is taco…ik zie geen gehakt.
Ik zou een nieuwe krijgen, ben benieuwd…
Oorontsteking is zooo pijnlijk. Kan je niet snel naar de huisartsenpost? Zou ik echt doen hoor.
@Sjern Ja nu weet ik het voor de volgende keer, had het ook niet door:joy: na het eten pas voelde ik de splinters. Wist niet eens dat het een cactusvijg was, echt een barbaar
@Soy.peor Hij was wel echt heel zoet en verfrissend! Gelukkig geen dissapointment
Oh wat naar, ik kon het echt wel uitgillen de laatste keer en ik kreeg een of andere kinder antibiotica. Dat kwam door een bacterie die ik een meer had opgelopen? Heel rot. Maar als je pijn bijv. Niet te houden is zou ik iig bellen. Wie is ze? Je huisarts?
Ik pas ook een keer in de week op op een scheet van een chihuahua
De andere drie dagen gaat het hondje naar een echte hondenoppas.
Maar ik krijg betaald in knuffels en veel liefde van die kleine
Donderdag komt hij weer!
Ah ja superrot, hoop dat de pijn snel afneemt!
Hangxiety inderdaad.
Ik heb hier standaard elke maand wel een aanval. Vandaag uiteraard ook weer!
Ik heb last van oorsuizen in mijn rechter oor en ik word echt helemaal gek. Ben echt bang dat het nooit meer weggaat.
I feel you, echt zooo kut. En alleen maar extra als je je er steeds bewust van bent
Hier is het een hondenpension die ook dagopvang biedt. Wij betalen 10,50 euro per dag, brengen tussen 8 en 9, halen tussen 16.30 en 18.00 uur.
Dit is wel buiten de randstad
Ik heb me laten verleiden tot het kopen van zo’n ding wat meeeters wegzuigt. Eindstand: niks geholpen en een soort zuigzoen op mijn kin
Hahahahah
Bij die ik steeds kocht zat zelf een handleiding, hoe te snijden je bent nier de enige
Hm ja ik woon ook niet in de randstad! Vond al beetje duur namelijk maargoed als mn zoon het maar naar zijn zin heeft