Wat je even kwijt wil #42

Oh nou mijn zus heeft laatst pas met +30.000 het 8e huis ofzo ergens in the middle of nowhere in Groningen kunnen krijgen.

1 like

ja das kut. Weet het verder ook niet. Als ik een beetje rondkijk naar mensen in m’n kring hebben ze wel wat overgeboden maar echt niet bijzonder veel :woman_shrugging: Maar ja is ook gewoon kut deze barre tijden.

Misschien is het nu wel snel minder geworden door corona hoor! Maar vrees dat Amsterdam en de populaire steden nog steeds gewoon flink overbieden is.

Oh die tijdcapsule is hier echt heerlijk. Staan ook veel liedjes tussen die ik toch al luister (Ashanti, Sugababes, Pink)

5 likes

Ik heb kaakfysio gehad en als pijnstiller Amitriptyline

1 like

Als ik die tijdcapsule had, zou het echt veel leuker zijn om te luisteren. Ik heb allemaal liedjes die ik niet ken? :pensive:

1 like

Gaat het inmiddels beter? :heart:

Jep minimaal 10%

Welke liedjes heb jij bijvoorbeeld? Wel benieuwd hoe ze het verder gecombineerd hebben. Denk qua tijd wel. Heb ook Shania Twain en LeAnn Rimes ertussen staan. Die vond ik vroeger beiden al irritant.

Ik haaaaat Grease :fearful:

Ik ging iets van Marktplaats ophalen bij een man thuis maar ik had er een beetje een gek gevoel bij dus ik had met mijn vriend een heel veiligheidssysteem opgezet, met live locatie delen en dat hij in de gaten zou houden of ik binnen 10 minuten terug appte en zo. Nou, die man was echt de aardigste ooit, ik hoefde niet eens zijn huis in, en daarna stuurde hij me nog een berichtje of ik wel veilig thuis was gekomen :sweat_smile: Ik voel me echt schuldig nu dat ik zo wantrouwig was haha.

36 likes

Aah, die nummers vind ik ook leuk! Behalve Grease inderdaad haha

1 like

Zo naar Jumanji 2 kijken. Weer 2 uur lang naar The Rock staren :heart_eyes:

1 like

Deze in m’n hoofd nu

16 likes

Mijn computer is er zo klaar mee dat nu zelfs ctrl alt del taakbeheer vastloopt. Ehh dat is mijn laatste redmiddel
Edit: naast allerlei andere programma’s loopt word nu ook vast. Beter is er automatisch iets opgeslagen :sob:

1 like

Ik wil op de bank chillen en Netflix kijken, maarrr de kat heeft op de bank gekotst en heb geen zin om het op te ruimen :upside_down_face: dus nu wacht ik totdat mijn moeder het doet :sweat_smile:

3 likes

Beetje jammer dat de gemeente mijn GBA-overschrijving (want verhuizing) waarschijnlijk niet red voor 1 oktober en ik dan dus pas 20 november huurtoeslag krijg. :weary: Hoop niet dat de fout in het huurcontract het probleem is (die de woningbouw eigenlijk niet eens aan wilde passen, terwijl zij een cijfer verkeerd gezet hebben).

Na uren vergelijken (no joke) heb ik eindelijk 2 b&b’s gekozen voor intotaal 3 nachten weg :+1:

Eerste keer naar Zeeland, dus ben wel heel erg benieuwd!

9 likes

Hier ook; Slipknot, Marilyn Manson en Limp bizkit. Dit heb ik echt nog nooit geluisterd.

1 like

Waar ga je naartoe in Zeeland? Laf Zeeland!