Wat je even kwijt wil #42

Toen ik nog niet het ambtenarenleven leidde en idioot vroeg moest werken wel. De hele dag was een grote out of body experience toen.

3 likes

Ik ben net nog gebeld en ik moet eerst een hoortest gaan doen. Ben benieuwd

Get Low van Lil Jon :joy:

3 likes

Werkdag van 10 uur gehad. Nu broodje haring naar binnen werken en jane the virgin :heart_eyes:

@Zemraluani soms kan t helpen om een blokje om te lopen of achter je stoel ff op en neer te hupsen. (Dit doe ik ook niet normaal, maar wel ooit geleerd haha)

2 likes

Wie weet er of er nog steeds véél wordt overgeboden op de Amsterdamse huizenmarkt? #DTV (gaat om de bijlmer)

Stuk hahaha. Dat zijn de klassiekers :joy:

2 likes

Lol ja in heel Nederland.

12 likes

Nee. Dus niet meer :’) Das de grap, iig in de woonplaats waar m’n ouders wonen niet meer en dat is echt geen onbekende stad

Oh nou mijn zus heeft laatst pas met +30.000 het 8e huis ofzo ergens in the middle of nowhere in Groningen kunnen krijgen.

1 like

ja das kut. Weet het verder ook niet. Als ik een beetje rondkijk naar mensen in m’n kring hebben ze wel wat overgeboden maar echt niet bijzonder veel :woman_shrugging: Maar ja is ook gewoon kut deze barre tijden.

Misschien is het nu wel snel minder geworden door corona hoor! Maar vrees dat Amsterdam en de populaire steden nog steeds gewoon flink overbieden is.

Oh die tijdcapsule is hier echt heerlijk. Staan ook veel liedjes tussen die ik toch al luister (Ashanti, Sugababes, Pink)

5 likes

Ik heb kaakfysio gehad en als pijnstiller Amitriptyline

1 like

Als ik die tijdcapsule had, zou het echt veel leuker zijn om te luisteren. Ik heb allemaal liedjes die ik niet ken? :pensive:

1 like

Gaat het inmiddels beter? :heart:

Welke liedjes heb jij bijvoorbeeld? Wel benieuwd hoe ze het verder gecombineerd hebben. Denk qua tijd wel. Heb ook Shania Twain en LeAnn Rimes ertussen staan. Die vond ik vroeger beiden al irritant.

Ik haaaaat Grease :fearful:

Ik ging iets van Marktplaats ophalen bij een man thuis maar ik had er een beetje een gek gevoel bij dus ik had met mijn vriend een heel veiligheidssysteem opgezet, met live locatie delen en dat hij in de gaten zou houden of ik binnen 10 minuten terug appte en zo. Nou, die man was echt de aardigste ooit, ik hoefde niet eens zijn huis in, en daarna stuurde hij me nog een berichtje of ik wel veilig thuis was gekomen :sweat_smile: Ik voel me echt schuldig nu dat ik zo wantrouwig was haha.

36 likes

Aah, die nummers vind ik ook leuk! Behalve Grease inderdaad haha

1 like

Zo naar Jumanji 2 kijken. Weer 2 uur lang naar The Rock staren :heart_eyes:

1 like