Wat je even kwijt wil #42

Mijn tijdscapsule is ook echt naar 2016 :") Dat is toch te kort geleden om tijdcapsulewaardig te zijn???

Haha wow dit klinkt echt als mijn verhaal. Ik heb precies hetzelfde. Mijn vader heeft ook vaak buisjes gehad en nog meer gedoe. Neusspray doet bij mij ook niks en zou vandaag worden gebeld door de huisarts maar helaas nog niks gehoord. Hopelijk gaat het bij jou alsnog werken.

Ik heb K3 met Leonardo erin staan, eh wat

7 likes

Morgen zit ik gewoon in Italië. Ik zie er zo ontzettend tegenop die moeilijke dagen daar helemaal alleen te moeten doorbrengen. Ik wil heel graag gaan, maar ik wil ook heel graag niet. Het gaat zo zwaar worden.

13 likes

Oh nee wat kut (en gek toeval, haha). Ik hoop dat de huisarts iets anders voor je vindt, hou me op de hoogte!

1 like

Ja heel toevallig haha. Zal ik doen!

:heart::heart: ik zou het heel bijzonder vinden dat iemand dat voor me overheeft

Mijn dag begon ermee dat ik met mijn auto ergens tegen aanreed, maar ik heb mijn chagrijnige kont toch van de bank af kunnen krijgen en ben het grootste deel van de dag buiten geweest en mocht heel veel buurtkatten aaien :smiling_face_with_three_hearts:. En nu ga ik zo lekker tomatensoep maken en dan vanavond helemaal zen worden bij de yoga #treatyoself

11 likes

Ik wilde vandaag hartige spinazietaart maken maar in plaats van plakjes deeg te kopen heb ik deegmix gekocht en deze meid heeft noch een garde, noch boter.

Mengen kan ook wel met je handen of een vork. Toch boter halen? Of de banden met de buren aanhalen door boter te lenen?

Ik ga met hangende pootjes terug naar de supermarkt om het juiste pakje te halen en bewaar deze voor als ik gasten heb omdat ik anders weer een homp deeg in de vriezer moet bewaren

1 like

Pfff ik heb ook niet echt m’n dag. Ik moet ineens terug denken aan m’n studie die ik niet heb afgemaakt en hoe ontzettend stom dat van me is. Ik was er echt bijna en toch lukte het niet. Uiteindelijk wel een andere studie met succes afgerond trouwens maar ik krijg nog steeds stress als ik er aan terug denk.

Dan kan ik mijn werk haast niet meer uitvoeren, haha! Moet bijna de hele dag bellen

Het is nu in fases dus ik hoop dat het meevalt en dat zoiets niet nodig is

Toen ik nog niet het ambtenarenleven leidde en idioot vroeg moest werken wel. De hele dag was een grote out of body experience toen.

3 likes

Ik ben net nog gebeld en ik moet eerst een hoortest gaan doen. Ben benieuwd

Get Low van Lil Jon :joy:

3 likes

Werkdag van 10 uur gehad. Nu broodje haring naar binnen werken en jane the virgin :heart_eyes:

@Zemraluani soms kan t helpen om een blokje om te lopen of achter je stoel ff op en neer te hupsen. (Dit doe ik ook niet normaal, maar wel ooit geleerd haha)

2 likes

Wie weet er of er nog steeds véél wordt overgeboden op de Amsterdamse huizenmarkt? #DTV (gaat om de bijlmer)

Stuk hahaha. Dat zijn de klassiekers :joy:

2 likes

Lol ja in heel Nederland.

12 likes

Nee. Dus niet meer :’) Das de grap, iig in de woonplaats waar m’n ouders wonen niet meer en dat is echt geen onbekende stad