Wat heeft zij voor boekenkast?
Echt he hahaha wƔt een zin
Lief dat je het vraagt
Heb toen ik thuis kwam even lekker een potje gejankt en vanavond lekker gewandeld. Nu lekker snackies eten in bed dus gaat wel iets beter. Heb er gewoon een potje van gemaakt en baal een beetje van mezelf.
Ik ben weer opnieuw begonnen met the office maar even serieus die diversity day is zoān goede aflevering en dat in 2005!!!
Ik had vandaag stiekem zoān kh arme chocolade reep die een collega had laten liggen meegenomen om in de auto op te eten en dat was echt zo smerig. Dat was echt karma voor mij
Lief zijn voor jezelf!
1 vlakbij hulst en 1 in Westkapelle. En ik neem de hond van mijn zusje mee@
Gelukkig maar! Als je er nog eens last van hebt en je alleen voelt mag je me altijd een berichtje sturen.
Wees lief voor jezelf vanavond
Was echt een feestje om maar mān tijdscapsule te luisteren. Heb zelfs gedanst en geplaybackt op de fiets!
Ik had o.a. The Sugababes, Aaliyah, Guano Apes, TLC, Eminem, Tupac, Alanis Morissette. Not dissapointed.
Ik kom uit deze buurt. Wordt nog veel overboden.
waar je naar zou kunnen kijken, zijn voormalig huurwoningen, die worden aangeboden door woningcorporaties. Zij heb zo een zelfbewoningsclausule in hun voorwaarden. Wij hebben hierdoor uiteindelijk onze woning voor nog een redelijke prijs kunnen kopen (waren overboden door iemand die het waarschijnlijk voor verhuur gekocht had) Het staat niet altijd duidelijk aangegeven dat het om een voormalig huurwoning gaat dus moet je even goed naar kijken.
Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar het gedeelte van de bijlmer waar mijn ouders wonen (betere gedeelt, nooit huurwoning geweest) wordt er als een gek overboden. Heb zelfs gehoord +50.000 euro.
Ik kan niet slapen
Wow ik snap nu echt dat burenergernissen topic. Heb bij mn bff op de bank geslapen en je hoort de bovenburen ZO stampen. En op de wc hoor je ze praten via dat ventilatiesysteem. Kan me echt voorstellen als je thuis moet werken of vaak thuis bent dat je daar helemaal gek van kan worden. Het is nog niet eens 8 uur hoezo lopen die mensen een marathon in hun flat?
Mijn werk kost me op dit moment meer energie dan dat ik zou willen. Heb er echt effe heel veel moeite mee, bah.
Ja maar jij zit ook in het complot van de overheid!
Ik verslaap me nagenoeg nooit, maar vandaag was de dag. Werd een uur na mān laatste wekker wakker van de wekker van mān vriend, snap er niks van. Denk dat de mijne misschien gewoon niet is afgegaan? Was wel met 7 minuten de deur uit en ga uiteindelijk maar 30 minuten te laat zijn
Zometeen naar de tandarts en mondhygieniste.
Dit vind ik echt de vreselijkste afspraken van het jaar. Ik voel mij dan net een kleuter haha
Edit: alles was prima, geen gaatjes.
Ik droom de laatste dagen zo realistisch en veel dat ik gewoon moe wakker word.
Oh die Tijdcapsule hahahaha sommige dingen zijn zo raak (Westlife, Special D, Dune), maar waarom start mijn playlist met Anton aus Tirolā¦!!!
Hahaha wtf ik zie nu pas dat āheb je even voor mijā van Frans Bauer in mijn lijst staat.
Ik zie nu helemaal onderaan āMoppieā . Verder vind ik hem tegenvallen, ze hoopten me waarschijnlijk te verrassen met veel foute reggaeton/dancehall, maar dat vind ik goed