Wat je even kwijt wil #42

@Otzi Oh dat is ook wel echt stom van haar hoor, maar misschien komt ze er zelf nog op terug? Hoop dat je je gauw beter voelt.

Deze meid vond het echt een tof plan om tot 3 uur vannacht real housewives (help ik kan niet stoppen dit is nog erger dan mijn 90 day fiance verslaving) te kijken en toen heb ik mijn eerste 2 uur van de werkdag slapend op de bank doorgebracht, echt even dankbaar dat mijn leidinggevende me zo vertrouwt en me nooit controleert (blijkbaar onterecht lol) en dat ik nog even een welverdiend dutje kon doen.

8 likes

Ik heb net ergens gesolliciteerd en ik kreeg een dopper cadeau, nu al winst

32 likes

Ik herinnerde me weer hoe gemeen en hard kinderen zijn. Hoe ik dat zelf heb door staan als kind zonder mental breakdowns, wauw.

Toen was ik blijkbaar sterker dan nu, nu voel ik me al klote als iemand iets in een verkeerde toon zegt.

4 likes

Hahaaa ik ga zaterdag naar een dans feest van 16.00 tot 22.00. Als dat niet wild word weet ik het ook niet meer.

8 likes

Aww gezellig naar een kinderpartijtje :heart:

3 likes

Ik hoop dat ze cakejes hebben die ik kan versieren

1 like

En een t-shirt zelf inkleuren

2 likes

Nou, daar ga ik dan. Op naar Italiƫ

65 likes

Gatverdamme wat een smerige schijtdag is ie al voorbij?

9 likes

Ik heb ook absoluut geen zin meer

1 like

misschien word je daarna wel thuisgebracht!!

1 like

Zucht :wilted_flower: :wilted_flower:

Nog ff volhouden

1 like

Hahaha ik krijg na deze reacties gewoon zin in een kinderfeestje.

1 like

Ik moet ongesteld worden en ik heb koppijn en ben misselijk en ik voel me helemaal lelijk, terwijl ik mezelf er gisteren nog top uit vond zien. Kuthormonen

Ik schoof net tijdens een Teams-meeting met een houten stoel over een harde vloer en al snel bedacht ik me dat dat een beetje als een luide scheet klonk. Daarna heb ik maar nog een paar keer met de stoel geschoven zodat het hopelijk meer als een woonkamergeluid klonk :confused:

34 likes

Ik heb straks mijn 1e personaltraining in de sportschool en heb echt zin om af te bellen. Ik ren alrijd weg voor afspraken en moet nu echt eens doorzetten

1 like

Droog gebleven :grin:

Nee doe het niet! Achteraf ben je altijd blij als je bent geweest, hoe weinig zin je van tevoren ook had. Was jij dat ook trouwens die zou gaan boksen tijdje geleden, heb je dat nog gedaan?

2 likes

Goede reis en sterkte daar!

1 like

Neeee joh, watvoor werk dat hij dan dat ze dat nu al tot de zomer vastleggen?