Wat je even kwijt wil #42

Ik heb wel Schudden er in staan én Moppie. :sunglasses::sunglasses::sunglasses: En Rampeneren! En: Obsesion (met Spaanse S uitspreken aub).

6 likes

Hello? Sssshhhhhhh, sólo escucha

7 likes

Hahaha dit was ook echt een ding om random te doen in een gesprek.

Staan wel parels in mijn tijdcapsule, oa deze dus, how many licks, gasolina, she wants to move (ik wou haar zijn vroeger) en ook nog 1 ding van Fouradi. Ik wist al dat ik smaak had, maar fijn om ook bevestiging te krijgen.

8 likes

Stiekem is de tijdscapsule gesponsord door artiesten die voorbij hun piek zijn en die via deze lijsten hopen nog even wat 1 centjes binnen te harken.
Ik trap er niet in!

5 likes

Hahaha love m’n baas. Begon heel hard te lachen toen ik binnenkwam, riep ‘nou dat is nog nooooit gebeurd!’ en kondigde daarna aan dat we vandaag in een iets lager tempo gaan werken dan gisteren (was een vrij hectische dag) :ok_hand:

15 likes

Haha mijn tijdcapsule is best chill met echt oude foute nummers van vroeger, heerlijk! Maar waarom staat ‘mag ik dan bij jou’ van Claudia de Breij er in godsnaam in??? Zoveel haat aan dat nummer :rage:

2 likes

Ja natuurlijk! Je kan er maar een paar maanden (mis)/(ge)-bruik van maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik kan je goede smaak alleen maar bevestigen!

3 likes

Ah ja ik zie dit soort apparaat nu overal als ik google en zie de cups op de website. Jammer dat de goedkoopste 150 euro is en mn oude Nespresso nog prima werkt. Die mok en andere grootte spreekt me namelijk wel aan. Die lungo’s van nu zijn met twee slokken op haha

1 like

Pffff ik ben nu echt wel optimaal teleurgesteld in een vriendin…(nou ja vriendin…de laatste tijd twijfelde ik daar al aan haha)…uit Engeland. Ik had haar toch maar geïnformeerd dat ik corona had, ook al had ik maanden niks meer van haar gehoord. En ze was natuurlijk suuuper bezorgd en ze wou me skypen afgelopen dinsdag, en dit zou ze echt in haar agenda zetten etc. Ik verwachtte er alweer niks van, want ze heeft er nogal een houtje van om nooit haar afspraken met mij na te komen, en ja hoor, idd dus niks van haar gehoord gisteren. Nou als je niet eens kan bellen als ik half dood zou kunnen liggen gaan, bel dan maar helemaal nooit meer :joy:

3 likes

Na een vergadermarathon van 21 uur!!

1 like

Applaus voor hen om 20u, doe je mee?

1 like

en @nello Wel het eigen record niet verbroken

2 likes

Ik heb Rammstein er ook in zitten!!! :metal::metal::metal:

Het net mijn hele thee collectie weggegooid omdat er van die torretjes/kevertjes mogelijk in zaten. Ben echt saggo ervan. Gelukkig hebben we sinds de vorige keer alles in plastic bakken. Dus behalve de thee hoef ik niet andere voorraad weg te gooien.

1 like

Ik moet boodschappen doen vandaag maar twijfel of ik dadelijk ga of later vanmiddag na m’n college. Buienradar zegt namelijk dat het dadelijk regent tot m’n college begint en daarna droog blijft maar de weerapp op mijn mobiel zegt dat het juist na m’n college pas gaat regenen :sweat_smile: Het is 20 minuten lopen dus ik ga liever als het droog is, maar ik weet dus niet wanneer dat is. Het is nu wel rustiger in de winkel dan vanmiddag om half 4 dus ik ga toch maar dadelijk denk ik en dan neem ik een paraplu mee.

1 like

Mijn man mag bij God’s gratie sinds vandaag thuiswerken. Maar nu denkt hij dat ik zijn persoonlijke ober wordt ofzo. Ik pakte net fruit voor mezelf en ik vraag of hij ook wil zegt ie: ‘Ik wil wel een smoothie’. Ik kijk hem echt zo aan van joh, wtf. Mankeer jij iets aan je handen? En net; ‘Wil jij het licht boven de eettafel even uit doen? Die hoeft niet aan.’

Ik zit tegenover hem aan de tafel te werken he? Het is niet dat ik op de bank voor jan lul lig. Even opvoeden die man :wink:

47 likes

@Otzi Oh dat is ook wel echt stom van haar hoor, maar misschien komt ze er zelf nog op terug? Hoop dat je je gauw beter voelt.

Deze meid vond het echt een tof plan om tot 3 uur vannacht real housewives (help ik kan niet stoppen dit is nog erger dan mijn 90 day fiance verslaving) te kijken en toen heb ik mijn eerste 2 uur van de werkdag slapend op de bank doorgebracht, echt even dankbaar dat mijn leidinggevende me zo vertrouwt en me nooit controleert (blijkbaar onterecht lol) en dat ik nog even een welverdiend dutje kon doen.

8 likes

Ik heb net ergens gesolliciteerd en ik kreeg een dopper cadeau, nu al winst

32 likes

Ik herinnerde me weer hoe gemeen en hard kinderen zijn. Hoe ik dat zelf heb door staan als kind zonder mental breakdowns, wauw.

Toen was ik blijkbaar sterker dan nu, nu voel ik me al klote als iemand iets in een verkeerde toon zegt.

4 likes