Wat je even kwijt wil #42

Gister wel maar is nu op. Vind t niet heel lekker uit de dg maar wel te doen. Had nu een poedertje. Veel te zoet behhh

1 like

Fuck heb er nu direct zin in

1 like

ik bepies me eige

And what about this oom Antonio? He hot?

4 likes

Lambourgini soieso

2 likes

Vriend is een weekend weg - ja one issue forummer - en deze einzelgÀnger is heel gelukkig en flink aangeschoten van de Fanta Lemon en Pink Gin. Aanrader wel voor de zoete meuk liefhebbers.

17 likes

Ah ja ik mix mijn gin ook graag met fanta pomelo of fanta watermeloen :ok_hand:

1 like

Oohh dit ga ik ook eens doen. Love fanta watermelon

1 like

Fanta watermeloen?! Met reguliere gin?
Morgen tripje supermarkt en slijterij.

2 likes

Ja ben geen gin kenner helaas. Drink gewoon die standaard Gordon’s of Bombay

1 like

Wat fijn! Hier hetzelfde, wat een rottijd. Sterkte :four_leaf_clover:

1 like

Ik ook niet, haha! Maar ga het proberen, klinkt heel lekker.

Ehhhh ik heb net in m’n eentje een Friends marathon gehouden (ben bij seizoen twee) en moest drie keer huilen. Volgens mij gaat er iets niet goed met m’n hormonen.

5 likes

Ugh ik moest vandaag een coronatest doen. Hoop zo dat het negatief is.

5 likes

Ik ben zo verslaafd aan mijn mobiel en doelloos scrollen. Deze week werkte ik veel thuis en werd het alleen nog maar erger en daarom heb ik net fb verwijderd! Voel me al gelijk een stuk vrijer!

2 likes

Heb je The social dilemma gekeken? Staat op Netflix. Heeft mij veel bewuster gemaakt van mijn mobielgebruik.

Blijkbaar mag ik van sommige mensen alleen een positieve mening geven in plaats van een kritische.

1 like

Haha toevallig wel en daardoor hadden andere vriendinnen het ookal verwijderd! Ik durfde alleen nog niet

Oeh, ik heb gratis een wasbaar mondkapje ontvangen bij m’n Aboutyou-bestelling. Komt goed uit. #nospon :sweat_smile:

1 like

Ik kreeg tijdje terug 1 gratis bij mijn Large bestelling, ook wel fijn! Hij zit ook nog eens “fijn”.

1 like

5 dagen achter elkaar om 5 uur moeten opstaan, ik ga morgen zo keihard uitslapen

2 likes