Ik wil de savagexfenty modeshow kijken maar ja dan moet ik een Amazon tv abo aanmaken. Ik gun het bezos niet.
Same
Same dan maar wachten tot ieh ooit stiekem op youtube komt
Ik ben net wakker en ik dacht wat een rare groene druiven. Ik wist trouwens niet eens dat je zoiets überhaupt kon kopen.
Ik ben zonder onderbroek naar de wc gegaan want mijn huisgenoten zijn toch kluizenaars, nu hoor ik ineens een ruzie en iemand in de keuken…
Ik word zo moe van mezelf. Ik blijf eeuwig twijfelen over wat ik nu precies wil in het leven. Heb zowat elk jaar een andere werkgever en voel me nergens écht op mijn plek. Dit geeft me zo’n onrust.
Het liefst zou ik gewoon een half jaar in een hutje in de bergen willen wonen zonder verplichtingen .
Heb wel een fijne relatie, maar ook hier voelen we de druk om te sparen voor een koophuis ivm kinderwens over een paar jaar.
Is hier een topic over ofzo? Heb echt behoefte aan verhalen en inzichten van anderen…
Hè wat lastig dat je het zo voelt. En druk van buitenaf is echt niet nodig om naar te luisteren. Doen wat je je goed bij voelt. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Er is een topic wat er wel een beetje over gaat denk ik. Maar die is vrij stil.
Ik mis volgens mij weer eens iets, zie overal plaatjes voorbij komen dat het vandaag 3 oktober is…
Ohh oké, nooit gezien
Weer een knobbel op een plek waar je die absoluut niet wilt hebben en mijn oma had eerder dit jaar borstkanker. Blijf mijzelf nu echt 24/7 gek maken totdat ik volgende week naar de huisarts kan.
Moet ik naar het opbiecht topic haha
Ja bij Die Grenze verkopen ze dat nu. Ik weet dat je in Duitsland en bij de bioscoop M&M’s kan scheppen op kleur dus ik denk dat het daar partijen van zijn want je had ook dozen met zwarte M&M’s en met lichtblauwe M&M’s. Misschien minst populaire kleurtjes ofzo?
WAT
Nou ik heb de film wel gezien maar enzo niet goed wat voor speciaals er nu bedoeld wordt;)
Mean Girls dag!
Ooooohw jeetje nu snap ik het. Thanks!
Eigenlijk slaat het nergens op hahaha. Die jongen vraagt aan Lindsay in de film welke dag het is en dan blijkt het 3 oktober te zijn. Nu is 3 oktober Mean Girls dag.