Wat je even kwijt wil #42

Oeh love Die Grenze, ook maar eventjes inslaan :heart_eyes:

1 like

Ahh het is geen meesterwerk maar wel een leuke film om een keertje op te zetten! Ik kijk hem vanavond :frog:

2 likes

Oké misschien dat ik hem dan ook maar moet kijken, want mijn man riep ookal verontwaardigd: WAT! Heb je die echt nog nooit gezien :joy:.

13 likes

Wat is solliciteren eigenlijk kut. Zit je daar met je hoopvolle harses brieven in elkaar te knutselen en moet je afwijzing na afwijzing incasseren.

Na 5 afwijzingen heb ik eindelijk ergens een sollicitatiegesprek eruit gesleept hoor, de vlag kan bijna uit.

15 likes

De kans is heel groot dat het niks is. Ik duim voor je :heart::heart:
Maandagochtend meteen de huisarts bellen, wellicht kun je die dag dan meteen komen😘

1 like

Oef, geen corona :smiley:

19 likes

ah, wat een lieverd! En dolgelukkig om bij jou te wonen, zo te zien :smiling_face_with_three_hearts: Dat vele spinnen is vast en zeker positief!

Al herken ik je ‘bezorgdheid’ ook wel. Mijn kat spint ook heel erg veel, ook als ze gewoon een beetje ligt te chillen en dan kan ik ook nog weleens denken: ‘het LIJKT wel alsof ze gelukkig is, maar stel nou dat het toch stress-spinnen is???’. Maar volgens mij hebben we allebei gewoon happy kitties in huis. Heel veel plezier en geluk samen!

3 likes

hahahah nou gezellig :joy::joy:

1 like

Ik ga zo een pakje ophalen bij het pakketpunt. Met een stalamp, een (klein) kleed en twee kleine dingen. Pakje weegt 2.5 kg en is 30x30x40 cm volgens de postnl app. Ik geloof er niks van.

Ugh wij zijn naar een ander huis op zoek, is de keuken heel mooi en nieuw, badkamer en toilet ook. En dan ineens een walgelijke vloer in de woonkamer en plafond, zo’n vergeeld plafond met houten balken, bruine plinten etc. Wat een contrast.

Plafond enz heb je binnen 1 dag geverfd!
Vloer is wel duurder te vervangen maar alsnog goedkoper dan nieuwe keuken oid erin zetten

5 likes

Wat wil jezelf? Voel jij je er goed bij? Succes!

Houd het bij jezelf en zeg wat jij ervaart: dat je de indruk krijgt dat er iets aan de hand is, dan ze nogal gemixte signalen afgeeft en dat je het gevoel krijgt dat ze jou een probleem aanpraat, terwijl er voor jou geen probleem was/is. Duidelijkheid eisen, aan dit vage gedoe heb je niks.

9 likes

Wat is dit voor raar tekstje van Bol. Hun social-media-présence is al zo kut en nu dit weer.

(Komt uit een nieuwsbrief)

12 likes

Ja dat is ook zo. Ik was zo verbaasd over het mega grote contrast dat ik echt dacht, welke mensen hebben hierin gewoond? Ook mega oud behang, en dan ineens een witte muur, en dan ineens een houten muur. Maar een goede keuken en badkamer vind ik het belangrijkst bij een huurwoning en we blijven er zeker geen jaren in.

1 like

You gotta be cool girl. :sunglasses: Kun je wel.

2 likes

Wat is er dan raar aan? :open_mouth:

Er is geen apart Den Bosch topic toch? Weet iemand een leuk restaurant dat op maandag open is en wat idealiter terrasverwarming heeft? Ik wil mijn zus mee uit eten nemen na haar diploma uitreiking maandag, maar we kennen allebei de stad niet goed.

https://www.forumfeminarum.nl/t/bosschenaren-unite/

Edit: niet heel actief maar er is er wel een.

1 like

Ennnn de lamp zat er niet in