Wat je even kwijt wil #42

Ik heb echt een koopverslaving

4 likes

Aaah ik wil dit ook zo graag. Vraag je gewoon bij het beautysalon om je mee-eters weg te doen, of heeft zo’n ‘‘behandeling’’ een meer fancy naam haha

Ik heb gewoon gevraagd om alleen mee-eters te verwijderen. :relaxed: Was bij haar maar 10 euro kwijt. Ik vond het wel heel pijnlijk hoor, ik had ze echt al een paar jaar en ik ging echt kapot op het laatst haha maar ja wel waard.

2 likes

Weet iemand hier hoe ik: Gefeliciteerd met jullie trouwfeest/huwelijk in het Turks schrijf? Ik vertrouw google translate sowieso niet echt met zoiets hahaha

Dit zegt google iig

Iemand een perfect recept om zelf Chai Latte te maken? Ik heb al een chai mengeling (van Or Tea) maar ik bedoel qua verhouding water/melk, welke melk best gebruiken etc

Girl, same. Ik ga nu proberen 2 maanden niet te shoppen.

Ik lig nog in bed :woozy_face: brak

1 like

https://www.destentor.nl/urk/doek-valt-voor-videotheek-op-urk-ik-had-veel-meer-kunnen-verdienen-als-ik-seksfilms-had-verhuurd~a33c1ee9/

Ik las dit net en wist niet eens dat er ĂŒberhaupt nog ergens een videotheek bestond haha.

Maar wat was dat vroeger toch leuk, de videotheek. Op vrijdag samen met mijn ouders naar de videotheek om een film uit te zoeken. Lekker ronddwalen en dan de achterkanten lezen om na lang twijfelen één uit te zoeken. En dan 's avonds met chips samen een film kijken :two_hearts:

30 likes

Dat vind ik eigenlijk wel! Het is geen oscar film, maar bjjna elke zin is quotable en zoveel jaren later wordt er nog zoveel naar de film verwezen! Over hoeveel oscar films kan je dat zeggen? Onder de rom-coms is het denk ik wel de meest bekenste film en een echte klassieker!

9 likes

Er is zelfs dit jaar een boek uitgebracht die films omzet in sonnetten in de stijl van Shakespeare!

Edit: zie dat het 2019 is. Maar in dezelfde serie zijn boeken van star wars op deze manier omgezet. Dus denk idd dat het wel laat zien dat dit echt een goede romcom is :wink:

3 likes

OkĂ© help ik wist even niet waar dit te posten maar ik ben helemaal in paniek. Ik ben al 2 dagen ongesteld en vanochtend zette het ineens flink door. Nu heb ik net een tampon in gedaan en een uur later voel ik gewoon allemaal bloed langs mijn benen lopen. Ben onder de douche gaan staan en er kwamen mega grote stolsels mee (echt 10 cm groot) en het bloed blijft serieus maar stromen. Heb dit nog nooit zo gehad en voel me helemaal slap en naar erdoor. Is dit enigszins ‘normaal’ of moet ik iets doen ofzo??

Sorry mega TMI dit

Voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen?

Oh sterkte! Bellen inderdaad en een foto maken van de stolsels. En iemand in jouw omgeving bellen die erbij kan zijn voor mocht je te duizelig worden.

Snap dat het even schrikken is! Ik zou inderdaad even de huisarts bellen. Voel je je verder wel oké?

@Musa Even de HAP bellen, sterkte :two_hearts:

Ik ben vorige week begonnen met personal training maar had m’n voedingsschema nog niet binnen. Heb besloten dat ik dit weekend nog mag cheaten (ben al +4 sinds mijn -13 :sob:) maargoed, maandag om 7:00 sta ik in die sportschool.

1 like

Af en toe kleine stolsels zijn “normaal” maar dit klinkt ongebruikelijk (ineens/veel en groot) dus zeker bellen! Safety first dan dat je er nog meer last van krijgt. Beterschap!

Het is nog niet eens drie uur en ik weet nu al niet meer wat ik de rest van de dag wil doen

Het is zulk schijt weer maar ik moet de deur echt uit vandaag, daar is het toch helemaal geen weer voor? Urgh echt weer om de hele dag in je nest te liggen

1 like

Is er een mogelijkheid om de website thuisbezorgd te blokkeren op mijn telefoon?

@Musa hoe gaat het?!??

Ik ben in Nieuwegein met mn werk maar het regent zoo hard :black_heart: ik moet kranten verkopen maar alles is nat

1 like