Wat je even kwijt wil #42

Ticket voor de efteling en tegenwoordig korting op mn boodschappen bij de AH

1 like

Hee leuk! Sta je op city? Zijn er wel mensen met dit hondenweer?

Vroeger 1048282 eftelingtickets, laatst een dolce gusto, korting op een stofzuiger, korting bij de appie

Heeft iemand een chromebook en is het wat? Kan nu eentje via bol kopen voor 189.
Mijn laptop van 10 jaar valt van armoe uit elkaar en ben de oplader kwijt.

Nee we doen deur aan deur. Ben nu in de venkelgaarde ofzo?? Ik wil warme choco :sob:

Ah Nieuwegein, nog zo’n parel in de provincie Utrecht waar wel een waterstofbom op mag vallen :partying_face:

21 likes

Wat een nachtmerrie kun je ze niet gewoon zelf allemaal kopen en call it a day

11 likes

Vandaag bij een vogelfokker geweest en ga maandag een nieuw parkietje ophalen!

7 likes

Hahaha het moeten abonnementen zijn en ik kan mezelf 1x inschrijven en daarna niet meer :joy: mn moeder is ook al abonnee

Iemand nog tips voor foute reality tv? Moet echt iets hersenloos hebben, zoals chateau Meiland / steenrijk, straatarm / massa is kassa.

Je zal het als geboorteplaats op je paspoort hebben staan :weary:

4 likes

Tik hem aan :joy:

Ben net wezen sporten en kon niet eens fatsoenlijk mijn jas aantrekken, pijn :joy:

1 like

Huh zo was het echt totaal niet bedoeld en ik vond het wel veel. Allemaal binnen ƩƩn week, misschien maakt dat het ā€˜erger’.

De laatste Mr Frank Visser doet uitspraak is ook weer erg leuk

6 likes

Love Island

Lig ik al de hele dag in m’n bed in m’n oodie Oreo koekjes te eten? Misschien…

9 likes

Klinkt als een goede dag. Helemaal met dit weer.

1 like

Heeft iemand tips voor waar ik het goedkoopst 25m2 aan laminaat met ondervloer kan kopen? :grimacing:

Tweedehands (maar gedoe misschien?) en anders meestal Ikea?

1 like

Haha die heb ik net gelezen. Als het echt is gebeurt, is het een vies ventje. Het is op geschreven alsof zij het niet wilde.