Haha, zijn deze mensen 7?
@Dombo Ik heb inderdaad gezegd: pak zelf maar
Meteen COVID-proof nog nog. Eentje is trouwens 2 uur bezig geweest, de andere een halfuur ofzo.
Ben ook groot voorstander voor doelstellingen van grote WhatsApp groepen. Zat in 3 groepsapps voor mijn opleiding en één persoon dacht dat al haar hersenkronkels het best tot hun recht kwamen in alle drie de groepsapps. Werd er helemaal gek van, uiteindelijk ben ik uit alle groepsapps gestapt behalve die ene waar ze uit is geknikkerd.
Mag ik aub het koala schriftje das mn lieverlings dier.
Mag ik ook een balpen gebruiken of moet ik een vulpen kopen?
Ja dit precies, zo herkenbaar haha
Ik heb net een boterham met smeerkaas, ui en tomaatjes in de airfryer gedaan en
zo lekker! Soort crunchy broodpizza haha
In mijn Time Capsule van Spotify komt Stiekem Gedanst bij dus ik zit ongegeneerd mee te zingen, love it! Lijstje van vandaag is sowieso leuk.
Hahaha ik hou echt van jouw kensington haat
Omg de kat was zo boos op me. Ze had het afdekfolie van de kwark een kopje gegeven dus d’r koppie zat onder de kwark. Ze waste ‘t maar niet goed weg en ze keek me steeds zoooo boos aan en rende weg! Maar nu zijn we weer vriendjes en heb ik de harde stukjes eruit gewreven met een vochtig babydoekje 
Ik heb net kinderen/mega kut pubers, gefilmd in de trein die zonder mondkapjes zaten te tetteren. Toen ze doorhadden dat ik dat deed. Gingen ze echt keihard zeggen dat ze 12 waren onderling. Hij zijn volgens mij jongetjes van een jaar of 13 die op een voetbalschool zitten. Maar echt. Wat een geschreeuw. Ik haat kinderen.
Waarom film je ze?
Ik zit in de verf bij de kapper. Zo blij dat ze tijd had vandaag 
Omdat ik het wilde opnemen. Oh god, we gaan toch niet weer die kant op. Ik zet het niet online. 1 kind schrok iig, dat was al genoeg.
De rest deed het gek genoeg na het uitstappen snel op. Zal wel als anti stoer worden beschouwd.
Ik ga geen kant op. Ik vroeg het mij alleen af.
Ik zie het verschil tussen een 12 of 13-jarige niet hoor 
Maar goed, kinderen moeten inderdaad hun smoel houden in de trein (eigenlijk altijd)
Nou kinderen boven de 12 horen het gewoon te dragen, dat weten zij ook. Als iedereen maar jonge tieners die geen mondkapje draagt denk ahh, naja, laatmaar. Schiet niet echt op. 1 schrok, en toen was het voor hen misschien een waarschuwing. Ook heel apart om 2 keer volle 4 zits te zien, zonder mondkapje. Niemand die wat zegt. Ik durfde dat ook niet. Die kinderen zijn vaak nog langer dan ik en dan heb je er 8. Ik dacht het opnemen dat dit gebeurd lijkt me verstandig.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.