Wat je even kwijt wil #42

Ik heb o.a een bochel en een scheve schouder. Niet zo extreem als Quasimodo maar schijnbaar opvallend genoeg dat volwassene aan cyberpesten doen. :upside_down_face:

@Trenchcoat ik kan wel janken maar moet lesgeven. Merk dat ik niet echt aanwezig ben probeer er maar even het beste van te maken. Ben vooral erg boos dat ik gewoon weer hetzelfde heb moeten ondergaan als wat ik als tiener heb meegemaakt. Met het enige verschil dat ik nu veel sterker in mijn schoenen sta maar het raakt me toch wel.

1 like

Jeetje wat bizar en ongelooflijk aso. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou doen, vooral dus echt een aparte groep. Niet dat er ooit een (ook super ongepast en aso) grap wordt gemaakt.

Inderdaad heel goed om te breken met deze mensen, want dit verdient niemand. Los van dat ze dit nu bij jou doen wil je toch sowieso geen vrienden zijn met mensen die dit überhaupt doen.

Dit ligt nergens aan jou, maar volledig aan hen.

Hopelijk trek je het vandaag een beetje! Gelukkig heb je hier een uitlaatklep

Volgens de thermometer is het 20.9 graden binnen maar ik heb het zooo koud? Toch maar de verwarming aan gaan zetten dan, voor de eerste keer in 2020!

Wat ik meestal aangeboden kreeg toen ik nog bij oudere mensen thuis schoonmaakte: 9.30/10.00 uur twee kopjes koffie, bij sommigen 11.30 uur een glas fris/water.

Mijn moeder zei dan altijd gewoon “roep maar als jullie koffie willen hoor!” en dan kwamen ze op 'n gegeven moment zelf naar beneden voor een kopje koffie en hoef jij het niet aan te voelen. :nerd_face: En dat herhaalde zich dan de rest van de dag met water/fris, een openkoelkastdeurenbeleid haha.

1 like

Heeft iemand zo’n externe uitschuifbare lade die je aan je bureau bevestigt voor je toetsenbord/muis? Zo ja, werkt het prettig en waar kan ik het kopen/hoe kan ik het maken?

Ja begrijpelijk. Kan er echt niet bij dat ~volwassen~ mensen zich hier mee bezig houden. Succes zo met lesgeven en een virtuele hug!

Ja denk het wel, ik had het niet voor ik ging slapen maar voelde mij hele weekend al mweh. Ik heb zaterdagnacht vrijwel niet geslapen dus daarom dat ik nu lang kon slapen, normaal ben ik na 8 uur slapen ofzo ook wel wakker.

@anon42392789 ik zou hier echt een melding van maken. (Cyber)pesten is helemaal niet oké. Dikke knuffel!

:raised_hands:t2:

1 like

Vind het helemaal niet gek dat dit je erg raakt, maar dit zegt echt alleen maar wat over hen en niets over jou. Heb echt al een hoop lelijke dingen over die grieten gedacht, wat een nare sekreten. Het zou sneu voor ze zijn, zo’n beperkte blik en zo weinig om zelf te vertellen, als het niet zo verschrikkelijk vals was. Bah, echt geen goed woord voor over.

Succes met lesgeven! Hoop dat je daar een beetje afleiding in vindt en je daarna iets kan gaan doen waar je zin in hebt.

17 likes

Omg ik kom er net achter dat ik ongesteld ben geworden. Dat verklaart een hoop

6 likes

@anon42392789 knuffel :kissing_heart:

Ook een dikke knuffel van mij! Ik hoop dat het echt klopt dat karma een bitch is en deze mensen een les wordt geleerd. En dat je in de toekomst vooral lieve mensen zult treffen want dat verdien je!

@anon42392789 steek die bitches in de fik

13 likes

De enige echt oplossing

Ik ging wortels halen voor carrot cake, en ehm. toen realiseerde ik me dat mijn haar precies dezelfde kleur is. Als het goed is kan ik vanmiddag nog naar de kapster. Benieuwd wat het nu weer gaat worden ><

4 likes

Van harte gefeliciteerd!

@anon42392789 damn met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig, hoe durven ze. Schandalig!

1 like

Binnen een week heb ik de nieuwe groepsapp van mn opleiding al verlaten. Mensen die vragen HOEVEEL SCHRIFTEN ze nodig hebben?? En dat de hele dag door. Opbokken

26 likes

Ja ik ken dus mensen (successful adults) die bij aanvang in een groepsapp meteen uitspreken van; hi waar is dit voor bedoeld, losse vragen, wat je wil delen, gein en ongein of alleen hele belangrijke shit bedoeld voor iedereen (om dit soort eindeloze apps te voorkomen)

1 like