Wat je even kwijt wil #42

Ja, dat is voor mij ook een dikke 30 kilometer rijden, maar dat maakt mij niet uit! Vind het daar inderdaad heel chill. (Heb ik jou op insta? Ik kan echt zo geen forummers linken aan insta :joy:)

1 like

Ik heb laatst maaltijdshakes gekocht - superchill, makkelijk en je hoeft niet bedenken wat je wilt eten enzo. Super handig voor de lunch bijv. Alleen durf ik ze natuurlijk niet mee te nemen naar werk omdat ik geen zin heb in vragen :upside_down_face: waarom ben ik zo

Welke heb je, zijn die echt lekker? Of niet vies in ieder geval?

Altijd als ik net lekker als een burrito in bed ligt komt er weer zo’n teringmug m’n rust verstoren

4 likes

Plenny shake. Zeker niet vies! Wel even wennen, stuctuur is een beetje zanderig maar dat heb je met alle plantaardige shakes blijkbaar.

@ezw Ja haha zou opzich wel kunnen, maar vind het gewoon stom dat ik dit zo’n ding vind. Heb sowieso moeite met eten in het openbaar en al helemaal als mensen dan iets zeggen over mn eten

1 like

Ik heb opeens hoofdpijn. In combinatie met mijn koude voeten kan ik opeens niet meer slapen.

Ik heb mezelf weer eens buikpijn gegeten aan hot cheetos. Was het wel waard.

@boemboem ga je dan alleen naar de sauna? Lijkt mij dus echt heerlijk maar misschien wel een beetje awkward gevoelsmatig

Ik ben het nu aan het terugkijken, ben halverwege het laatste seizoen nu, maar omg het is zo goed :smiling_face_with_three_hearts:

Ja dat is echt een leuke camera. Ik houd niet van foto’s maken of erop gaan maar die Polaroids wel. Hadden ze een aantal jaren geleden ook in veel clubs. Die kun je iig niet bewerken. :laughing:

En ik ben klaar wakker door een irritant autoalarm, die sowieso doorgaans veel te vaak afgaat en allerlei geschreeuw.

1 like

Nou het leek beter te gaan met de kat maar hij eet weer niet en slaapt alleen maar dus dat wordt weer een tripje naar de dierenarts :cry: Ik weet niet zo goed meer wat ze kunnen doen behalve een sonde plaatsen. Zelfs eetlustopwekkers helpen niet. Ik hoop zo dat hij hier doorheen komt anders zijn we in een paar maanden tijd beide katten kwijt en alleen aan die gedachte ga ik al janken.

Post alleen maar over de kat de laatste dagen, sorry :sweat_smile:

Geen sorry voor zeggen <3 dat is wat je nu bezig houd en je fur baby is ook je kind <3
Hoop dat ze bij de dierenarts kunnen vinden wat het is en je kat kunnen helpen. zo sneu :frowning:


Ik ga om half 9 sporten (ja gisteren ook al, maar kan niet anders qua planning deze week) en realiseer me nu dat dan de beppies er ook weer zijn (beppies = oma’s die alleen maar praten en apparaten bezet houden). Meh :sweat_smile:

Alleen is wel echt chill hoor. Boekjes mee en af en toe even stomen.
In het begin dacht ik wel even shit, maar al snel is dat ook over. Iedereen heeft zo ongeveer hetzelfde doel, lekker ontspannen.

1 like

Ik heb vandaag een extra dagje vrij <3

12 likes

Eerste werkdag na de vakantie. Ik heb nog geen zin!

En zo een sauna avondkaart klinkt echt heerlijk!

Ik ga ook kijken wat dat hier in de buurt kost!

1 like

Eerste dag voor mij en jeetje ben sinds van Corona thuis (zoals iedereen) en ik heb echt moeite met de drukte terwijl het niets eens echt druk is op het station

Ik had zooooo veel zin in een sandwich met zelfgemaakte eiersalade en bacon.Dus ik zit nu lekker aan mijn klodders mayo met bacon.Kan gewoon om 8 uur in de ochtend.

12 likes

Nooo vreselijk als ze een heel seizoen er in 1 keer opzetten. Voel me dan gelijk zo overweldigd en dan is de kans groter dat ik maar 2 afleveringen kijk en daarna geen zin meer heb. Ben echt geen binge watcher

Heeft iemand de magische tip om op het station de goede ov fiets uit te kiezen? Ik doe dit nu voor de tweede week, en heb al een paar keer een fiets gehad die super zwaar trapte en keiveel herrie maakte. Vandaag was het zo erg dat ik gewoon bijna niet vooruit kwam en daardoor 5 min later op m’n werk was. Zijn er nieuwe/oudere modellen waarvan de ene fijner is en te herkennen aan iets of wat dan ook? Het enige waar ik nu nog op let is het zadel, want had vorige week een superstroef rubberen zadel waar m’n broek niet overheen gleed dus toen zat m’n broek na 2 min fietsen in een soort rare Twister positie om m’n benen heen geklemd :flushed:

Ik heb vandaag ook weer mijn eerste werkdag en heb ook geen zin!
Zit al op kantoor en de vakantie lijkt al weer zo ver weg :confused:

Jij ook sterkte vandaag!

1 like

Ohh wat rot zeg! Vandaag mag je daar gewoon even over huilen.