Wat je even kwijt wil #42

Gaat het oke met je?

Lief! Mn hand doet vooral pijn, dus even koelen. Zal morgen wel overal bont en blauw zijn. We hebben serieus sinds 2 weken trapleuningen dus heb me daar wel aan vast gegrepen wat de val misschien iets verzacht heeft, maar ben bijna van boven tot beneden gevallen pfff. :sweat_smile:

1 like

Wat een leuke dag! S’ochtends in de regen sporten (geen zin, toch gegaan), toen even bij een vriendin geklust, daarna zeker 2 uur in bad gelezen. Nu lekker onder een dekentje, met de kat erbij, gamen. Doei dagboek :wave:t3:

9 likes

Oh god we moesten nou al dingen ondertekenen. En we weten niet eens zeker of we die woning krijgen. Ik krijg hartkloppingen en ik zie mn vader al van alles in een paardentrailer stoppen. Zo verhuizen wij meubels enzo. :joy: Nouja verhuizen hoe vaak of hoe weinig je het hebt gedaan blijft denk ik voor iedereen altijd stressvol.

2 likes

Wat een eind ook! Hopelijk valt de schade mee morgen

1 like

Wat naar! Hoe gaat het nu?

1 like

Hahaha die kwam ook bij mij voorbij! Die vriend van haar vader is overigens een enorme lul vind ik. Lotte wat naief.

We hebben dinsdag McDonald’s gegeten, woensdag frietjes van de snackbar en vandaag weer friet, want: het is zaterdag en we hebben nog vakantie. :cheer:

28 likes

Ok eh ik moet ff wennen :joy: als ik er niet aan wen dan kan ik terug komen. Das wel nice

Haha ik heb in mijn 2 weken vakantie denk ik ook minimaal 7x patat gegeten :sunglasses::heart_eyes:

4 likes

Vegakroket :star::star::star::star::star: Kaassoufflee was niet zo lekker als ik laatst ergens anders had

2 likes

Lekkah toch . Why not. Ik heb laatst overdag een puntzak patat met ketchup gekocht en later op de dag een patat oorlog gegeten. Ga ik me echt NIET schuldig om voelen. Het was heerlijk en ik vreet het niet elke dag.

2 likes

Geloof er geen reet van

Een affaire met papa’s beste vriend Richard, straight uit Friends.

12 likes

ik zag mezelf vandaag en profil op camera en man wat is dat teleurstellend zeg :sob:

1 like

Ik heb echt een goede slag geslagen bij Wehkamp op Glamour day: twee jurken, twee vesten en een bloesje!

1 like

ondertussen heb ik zoiets van wat heb ik gedaaaaaaaan

(lol one issue forummer)

En wat heb je dan gedaan? :biggrin:

Wat heb je laten doen?!

Ja wel knap dat haar ouders het direct wisten!

1 like

@Scorpiovibes naar oranje achtige kleur. maar het is feller dan dat ik in mjn hoofd had. wilde naar Amy Pond (Dr Who) achtige kleur maar het is wat feller xD maar miss dat ik maandag ff bel van joejoe (zei ze ook dat ik dat moest doen als ik er niet aan kon wennen)