Wat je even kwijt wil #42

Huh zo was het echt totaal niet bedoeld en ik vond het wel veel. Allemaal binnen één week, misschien maakt dat het ‘erger’.

De laatste Mr Frank Visser doet uitspraak is ook weer erg leuk

6 likes

Love Island

Hahaha ik krijg de laatste tijd allemaal reclames op social media voor van die hele foute dramatische Viva artikelen enzo.

Ik: ‘Huh hoe ben ik nou weer in dit algoritme terechtgekomen?’
Facebook: ‘Vol ongeloof staarde Lotte (30) naar de zwangerschapstest. Was dit haar straf omdat ze een affaire had met de beste vriend van haar vader?’
Ook ik:

53 likes

Lig ik al de hele dag in m’n bed in m’n oodie Oreo koekjes te eten? Misschien…

9 likes

Klinkt als een goede dag. Helemaal met dit weer.

1 like

Heeft iemand tips voor waar ik het goedkoopst 25m2 aan laminaat met ondervloer kan kopen? :grimacing:

Tweedehands (maar gedoe misschien?) en anders meestal Ikea?

1 like

Haha die heb ik net gelezen. Als het echt is gebeurt, is het een vies ventje. Het is op geschreven alsof zij het niet wilde.

Haha nu ben ik nieuwsgierig, heb je een link?

Twee wedstrijden getennist in de stromende regen… nu in bad en zo in pyjama op de bank.:sunglasses:

6 likes

Dat is zoo chill, lekker schoon na het sporten op de bank onder een dekentje terwijl het regent, een van de beste feelings ever!

Ik heb een koptelefoon gekocht, gewoon een simpele zonder noicecanceling van JBL, maar nu heb ik hem een uur ofzo op en beginnen m’n oren echt pijn te doen? Echt een drukkende pijn, vooral rechts. Weet iemand of het nog gaat uitrekken of heb ik nu een miskoop gedaan?

2 likes

Omg het is in mijn rug geschoten. Wil niet weer van die helse pijn als vorig jaar.

Veel lees plezier!

1 like

Jeetje als dit echt is, is het inderdaad echt echt niet oké

2 likes

Lekker in de regen hardgelopen
en morgen mag ik weer (maar dan beetje langer) :fire:

5 likes

Ik zit sinds 13:00 bij de kapper, ben helemaal gaar. Maar nog heel even en dan hopelijk klaar.

3 likes

Yesss er komt een febo bestelling mijn kant op :heart_eyes:

11 likes

De hamburgersaus (en grillburger zelf) vd FEBO - yum

Dus ik ga in mn chillpak naar beneden… val ik van de trap… jeeeeemig.:sob: