Wat je even kwijt wil #42

Is het bij jullie ook zo vochtig in huis ineens? Mijn hele bed voelt klam aan, echt goor. De thermometer geeft ook aan dat de luchtvochtigheid 70% is, maar hoe dan ineens? En vooral, hoe gaat het weer omlaaaaaag.

3 likes

Oh dan ben ik gelukkig niet de enige haha. Keek net ff op de iPhone thermometer en daar staat dat de luchtvochtigheid buiten ook 83% is, doe ff normaal :joy:

Ja hier ook! Echt viezig

Ja hier ook. Niet dat mijn bed klam is maar mijn haar is echt al sinds vanmorgen alsof ik dagen in één of andere tropische, kleffe jungle heb rondgezworven terwijl ik het gisteren voor ik naar bed ging heb gewassen. En de was droogt inderdaad ook heel slecht

5 likes

Oh lekker :heart_eyes:

1 like

What the FUCK, 2 uur geleden lag ik te pitten en bonsde m’n huisgenoot keihard op de deur met dat er iemand aangerand werd in de gang van onze (studenten)flat. We zijn naar buiten gesprint, en gelukkig 2 andere jongens ook. Er was een meisje in blinde paniek en een jongen vol krassen op z’n buik etc., m’n huisgenoot en een jongen waren tussenbeide gekomen want zij waren iets eerder en er was dus een echt gevecht. Blijkbaar waren ze aan het spuiten en wilde hij niet dat ze wegging. Meisje ging weg, 5 minuten later kwam de politie nog. Helemaal van de rel nu en voel me echt niet meer veilig in de flat, er hingen daar wel vaker ongure types rond

Jeetje wat een naar verhaal, goed dat jullie allemaal zo snel reageerde. Maar snap dat je het als heftig hebt ervaren.

1 like

Nee idd, 1 kat wringt zich altijd in de raarste bochten zodat ik haar buikje kan kriebelen plus intens spinnen. Doe het niet voor mijn eigen lol.

5 likes

Ga vandaag enorm knallen aan mijn casestudy alleen werd ik door een oorontsteking al om 04:00u wakker. En wil pas om 08:30u beginnen :sweat_smile:

Hallo, ik heb namen nodig: recepten, restaurants etc

Edit: sorry te vroeg geskreeuwd, heb het toegevoegd aan mijn lijstje.

2 likes

Mensen dit ik ken doen doet met bedrijven
A plaatst foto en tagged bedrijf
Bedrijf deelt
A plaats foto dat haar foto door bedrijf is getagged

Whyyyyyy

Ik heb net m’n werk gebeld om door te geven dat ik niet kan komen maar wel kan thuis werken. Ik vind het altijd zo zo naar om me ziek te melden voor werk, en ondanks dat ik nu out of my way ga om dan toch thuis te werken voelt het nog steeds echt niet fijn. Even wachten tot dat rotgevoel weg is zo en dan ben ik zo opgelucht dat ik thuis met een joggingbroek aan kan blijven zitten en werken terwijl ik me zo naar voel.

2 likes

Heb je een Amac oid in de buurt? Dan zou ik daar even heen gaan met MacBook.

1 like

Eerste week van mijn studie: elke dag gewoon aankleden om me productief te voelen

Nu: zwarte legging all day every day

5 likes

Ja hebben we gedaan! Hopelijk kunnen zij er wat mee. Jawel, maar die gozer laat ze binnen, hij woont hier namelijk. Dus vandaar dat het huis nu heel onveilig aanvoelt

Ahw dat lijkt mij ook het moeilijkste aan een kat hebben. Ik zou mij constant zorgen maken waar hij is.
Maar waarschijnlijk komt hij zo gewoon weer lekker thuis!

Ohja zo’n tracker heb ik wel eens bij een hond gezien, maar dat zijn toch beste grote dingen.
Zou dan weer bang zijn dat hij daarmee ergens achter blijft haken haha.
Fijn dat hij in ieder geval niet bij de grote weg was!

Ahh gelukkig!!

1 like

De kinderopvang denkt dat ik aan het werk ben, mijn man denkt dat ik aan het werk ben, hell, zelfs m’n directe collega’s geloven dat ik het druk heb. Ondertussen zit ik lekker een cappuccino en een croissant naar binnen te werken en te forummen :heart_eyes: heerlijk na zo lang thuis geweest te zijn met m’n kind. Ff in alle rust op een vrijwel stil kantoor bijkomen haha.

38 likes

Ik zit dit weekend het hele weekend alleen thuis in quarantine en ik ben nu al bang dat ik me super eenzaam ga voelen. Mensen die dit ook hebben of tips hebben om te voorkomen dat ik in een negatieve spiraal terecht kom? (Kom dan net terug van vakantie dus dan is het alleen zijn een extra groot contrast)