Jaaaa mijn huisbaas heeft het huis verkocht (met mij en mijn contract erbij) en ik kan hier nog jaren wonen. Zooo blij met deze rust na een half jaar onder druk gezet te zijn om te vertrekken door die vent. Ik ben blij dat ik heb vastgehouden. En ik heb mijn nieuwe huisbazin al gesproken en ze was mega aardig.
Ik heb gisteren voor het eerst in denk ik 5 jaar weer gesport. Niets intensiefs gewoon 3x 5 minuten wat oefeningen en ik heb zo’n spierpijn. Sorry lichaam dat ik je zo heb verslonst. Ik maak het goed met je.
De realisatie dat een heel weekend maar twee dagen zijn?
Je hebt amper tijd om je eenzaam te voelen.
Ik dacht al, dat is vast een schrijver, maar dat is dus ook zo? Terwijl schrijvers juist zich vaak helemaal niet zo kleden maar goed.
Ik eet een krentenbol met kaas en ik voel me dan altijd een basisschoolkind.
Ik vind dat ook vreselijk en probeer zoveel mogelijk te (video)bellen met mensen! En een ritme aanhouden, niet de hele ochtend in zelfmedelijden in bed blijven liggen en ‘s avonds ook op een normale tijd gaan slapen
Nee hoor, ik kan juist heel goed alleen zijn maar ik had bij terugkomst van vakantie wat plannen die niet doorgaan en ik had juist zin om niet gelijk in zo’n gat te vallen. Het gaat ook niet om één weekend maar 10 dagen quarantine. Er speelt nog wel iets anders waar ik vaak aan denk als ik alleen ben en het liefst afleiding voor heb, maar dat kan ook gewoon thuis zijn en m’n ding doen, dus vandaar vroeg ik om tips! Thanks in ieder geval voor je reactie😘 Je hebt ook gelijk en dit doet mij wel relativeren dat het eigenlijk niet zo’n ramp is.
Ik vind online werkgroepen zooo ongemakkelijk. Het scheelt dat de camera niet aanhoeft en ik verder niemand ken in die werkgroep zelf maartoch
Bij mij moet de camera aan anders rekenen ze je als afwezig Ik vind het ook vet awkward
Hahaha bij ons ook. Viel mee met de ongemakkelijkheid totdat de docent overging op breakout rooms. Toen zaten we met 4 man naar onze webcam te staren tot iemand na een minuut besloot dan maar wat te zeggen
Jaaaa zo herkenbaar dit haha, dat je dan met z’n allen zo zit van oh ja nou wie gaat er als eerste wat zeggen. Je kent elkaar ook helemaal niet natuurlijk
Ja geen idee. Zodat ze kunnen zien dat je er ook daadwerkelijk bent en oplet. Je kunt je net zo goed aanmelden bij Zoom en met de camera uit lekker het huishouden gaan doen oid
Ja ken wel een aantal mensen, maar zat uiteraard met vreemden in die breakout room haha
Oh dat scheelt wel enigszins, ik ken helemaal niemand, vind ik het nog wel extra ongemakkelijk maken ook haha
Vind het trouwens ook niet heel erg dat de webcam aan moet, anders krijg je inderdaad eenrichtingsverkeer zoals @LizzyBennet aangeeft. Vind de mensen die alleen met hun voorhoofd in beeld zijn ongemakkelijker dan mensen die gewoon normaal in beeld zitten
Ja ik vind het ergens wel fijn dat het verplicht is, dan doet iedereen het ook. Op m’n vorige studie was het niet verplicht maar wel aangeraden, en dan doet bijna niemand het en zit je al helemaal ongemakkelijk met je camera aan.
Plus alle katten die door beeld lopen zijn wel vermakelijk
Volgende week 4 daagjes naar de Elzas met vrienden. We hebben er een huisje gehuurd met zwembad. Ik heb zo’n nood aan alfeiding.
Is het niet Carry Slee? Daar moest ik aan denken.
Ik heb wel zin om een cake ofzo te bakken maar geen cakevorm. Misschien zo even naar de plus in de hoop dat ze dat daar we hebben. Want de hema vind ik weer te ver😅
Ik word echt chagrijnig van al die advertenties op marktplaats die dan leveren in je stad
Oh dit is Andrea van Pol toch?
Van vroege vogels