kan iemand even een kapper sturen naar die viroloog op Op1
Update?
Ik ben echt zo gelukkig met mijn huis, voelt steeds meer als mijn huis.
Maar moest hij t dan laten liggen? Hij had het ook kunnen meenemen om weg te gooien?
Ik had geen tijd om achter hem aan te rennen om te kijken wat hij er mee deed.
Een set goede fineliners (Staedtler is een fijn merk), of wat Copic markers + markerpapier? (Die stiften zijn op alcohol basis dus op normaal papier drukt dat door). Wat is je budget?
Oh wat fijn, dankjewel! Budget is rond de âŹ20
Ik ging vanmiddag de deur uit en op de een of andere manier was mijn huis een teringzooi, maar deur dicht getrokken en weg gegaan. Net 4 uur lang in de tering zooi gezeten maar toch van de bank afgekomen en alles opgeruimd. Alleen in de afwas geen zin die doe ik morgen wel.
Echt hoe kan er ineens zo een teringzooi in huis ontstaan?! Terwijl ik gister niks geks of anders heb gedaan.
Er zijn kaboutertjes die rotzooi maken hoor
Ja dat weet ik wel zeker! En mijn spullen vermenigvuldigen zich snachts stiekem. Vooral de afwas, ik heb 6 glazen maar er staan er ineens 18.
Dit is een prima tijd voor McDonaldâs toch? Not asking for a friend.
Smakelijk!!!
Kut nu heb ik keelpijn van teveel sigaretjes
Jezus leg eindelijk plat in mijn nest. Houdoe hele nacht Abba gedraaid. GIMME GIMME
@Axolotl Ik kan het niet ergens vinden, misschien ben ik re over heen gescrold maar hoe is het met de poes en de dierenarts gegaan??
Gisteravond weer enorm pijn gekregen aan mn tand, gewoon een gevolg van klemmen. maar damn, ik dacht dat ik dood ging. Hele dag paracetamol genomen maar dat hielp savonds gewoon niet meer. Nu is mn hele ondergebit gewoon moe en ook nog pijnlijk. gelukkig hoef ik nergens heen vandaag. Echt, pijn in je mond vind ik toch wel het verschrikkelijkste wat er is.
Ik heb in mijn droom de hele nacht met Sander Schimmelpenninck liggen tongen @anon50301661 het was fantastisch.
Mijn vriendengroep die nogal moeilijk samen te krijgen is is eindelijk een weekendje weg maar ik zit ziek thuis. Zo kut. Voel me echt zoân mokkend klein kind nu. :l
Donderdag was deel 2 van mama mia op tv, maar kon toen niet kijken en mijn moeder ook niet. Dus hebben gisteravond samen zitten kijken met de tv op vol volume Ik ga echt stuk om die vriendin van Donna met dat korte haar en dan de oude versie
De enige âdeel 2â van een film die ik Ă©cht leuk vond haha, ik heb 'm mijn moeder ook laten opnemen zodat we 'm (nog) eens samen kunnen kijken, leuk dat je ook genoten hebt haha!