Wat je even kwijt wil #42

wat kut zeg!
kun je niet iets regelen met dat ze volgend jaar januari pas de facturen o.i.d. indienen?

Geen magische tip, maar ik vind al die zadels van Ov-fietsen kut. Verder probeer ik wel altijd eentje te pakken waarbij het licht geĂŻntegreerd zit in het stuur.

1 like

Ik begin over 15 min met online les en heb al sinds februari niks gedaan. Net zoals iedereen. Maar vind het vrij heftig

1 like

Ik begin zo ook met een cursus, heb zooooo geen zin jij wel?

Ik heb een soort van zin maar maak me ook wel druk omdat ik bang ben dat ik het niet kan (is een minor Duits en heeeeeeeel anders dan wat ik normaa doe). Wat ga jij doen?

Ik ben op zoek naar een tweedehands winterjas op Vinted, maar is er een manier om al die buitenlandse verkopers te filteren? Wil alleen van Nederlanders kopen, want lijkt me iets handiger met communicatie.

Ohh spannend dan!! Wel leuk hoor Duits :grin:

Ik ga een cursus ter ondersteuning van m’n werk doen, eigenlijk weet ik het merendeel al wel gok ik maar het is zon verplicht vinkje achter m’n naam en onderdeel van m’n 10 jaren plan haha

1 like

Het is wel echt een maandag vandaag, ik heb ook totaal geen zin.
Ik ga maar eens een paar vrije dagen plannen, dan heb ik iets om naar uit te kijken.

Wat wel fijn is, is dat we op kantoor nu havermelk hebben voor in de koffie :+1:

3 likes

Want onwijs vervelend, sterkte!

Als je in Nederland woont zou je ook bij de huisarts kunnen aangeven dat je het echt nodig hebt en dan eventueel een verwijzing krijgen naar een hulpverlener die vergoed wordt vanuit het basispakket.

1 like

Mensen die denken je te kunnen intimideren :roll_eyes::roll_eyes:


Had net een telefonisch gesprek met een klant en hij wilde doorverbonden worden met een bepaalde afdeling. Maar dat mag niet. Dus ik zei dat dat niet mogelijk was. Zegt hij: waarom niet? Ik: ja, dat is niet ons beleid.
Zegt hij: Felony, ik ben van de Amsterdamse politie dus jij gaat nu maar even tegen dat beleid in en mij nu doorverbinden.

Yeah right :joy:. Ik werk gewoon op een klantenservice. Lekker boeiend dat jij bij de politie werkt.

67 likes

Heb gebeld en gevraagd of ik eerder mocht komen. zat principe gewoon te wachten tot ik kon gaan en dat mocht. Kwartiertje extra gedaan.

@Koffiekopje Het is ook echt een stuk drukker nu ook dan in maart/april etc. Dus snap maar al te goed dat het op een eerste dag heel overweldigend kan zijn!

Had vanochtend even mijn winterjas aangedaan naar de sportschool (Naja softshell jas met van dat fleece er in, warm zat) maar dat ding is nu echt een tent
 Naast dat ik dadelijk voor ondergoed op pad kan, kan ik ook op pad voor een winterjas. Echt zo kut, vind geld uitgeven niet zo erg. maar vind het gewoon kut dat ik nu een winterjas moet kopen voor weer veel geld en dan volgend jaar niet meer pas. Tenminste, daar ga ik vanuit. (tweedehands kan ik nu ook niet echt doen omdat ik tussen allerlei verschillende maten in zit.) afval struggles


1 like

Is het al weekend?
Heb geen zin meer om te werken ondanks dat ik alweer bijna klaar ben

1 like

Wat wil hij anders gaan doen? Je arresteren omdat je hem niet doorverbindt? :joy::joy:

17 likes

Ik heb er een op marktplaats/hier op het forum staan :slight_smile:

@Friemel

Dit gebeurt bij mij best vaak dat het pas in het nieuwe jaar wordt ingediend, misschien dat dat bij jou ook?

Virtual hug vanaf hier iig. :yellow_heart:

1 like

Vandaag beginnen de online lessen weer. Ik heb zo twee grote hoorcolleges achter elkaar, dus dat begint goed. Hopelijk kan ik me blijven concentreren.

1 like

Ik vind dat echt prachtig zulke mensen. Ik heb dat dus op mijn werk ook. Heb daar veel klantcontact, maar ik ben geen klantenservice, dat is een andere afdeling. Maar klanten hebben vaak geen idee en dan denken ze ook echt indruk op je te kunnen maken met dingen als ‘ik ben jurist’. Gefeliciteerd, ik ook. Of ‘ik ga jou dagvaarden’. Succes Piet, zie t wel verschijnen :raising_hand_woman:t3:

22 likes

je hoeft je niet schuldig te voelen. je hebt goed gehandeld!

13 likes

Ik zat gister op een veerboot en echt zoveel mensen die hun mondkapje halfslachtig, alleen over de mond droegen. En elke keer als ik dat zie moet ik aan dit plaatje denken

31 likes

Afgelopen week ging het ergens in een topic hier over :

Ik heb soms bijna het idee dat sites de discussies van het forum oppikken en er artikelen over schrijven.
Dit is niet de eerste keer dat het me opvalt haha.
Al was dit natuurlijk ook nav een nieuwsbericht.
Er komen wel punten in naar voren die hier ook besproken werden.

Edit: oh nevermind het is een artikel van 1 september zie ik nu. Weet niet meer of die discussie er nou na was of er voor. :nerd_face:

4 likes