Wat je even kwijt wil #42

Ik hoor echt goede verhalen over de serie Avatar, en ik heb het nooit gezien, het is dus de moeite waard?? @QueenOfEngland @Honey

Tot de Vuurnatie aanviel
 Ok no Jokes maar avatar is heel leuk!

5 likes

Ik heb ook 2x heel erg getwijfeld om iets of ik wel of niet moest bellen en wat andere forummers ook zeggen ze zijn echt super vriendelijk en adviseren heel goed. Beide keren was het bij mij de juiste beslissing geweest ze toch te bellen en zei degene aan de telefoon ook dat zodra een situatie niet goed voelt je gewoon mag bellen. Succes!

1 like

Jonge jonge jonge. Ze hebben mn lidl vrrbouwd en nu hebben ze zelfscan kassas. Nou helemaal leuk maar het volk dat bij die lidl shopt is daar gewoon niet voor gemaakt. Ik sta normaal al 3 kwartier te wachten op besluiteloze mensen maar nu moeten ze ook nog dingen scannen. En ze hadden alles omgegooid dus de mensen die normaal al van hot naar her gaan ipv gewoon de rijen af vierde nu helemaal feest.
En ze hadden voor de fucking 4e x niet waar ik voor kwam.

Ben gewoon overprikkeld van boodschappen doen.

5 likes

Jaaaaaaaaaa

1 like

Ik kon geen bril kiezen in de Ace & Tate dus heb er 2 gekozen. Had mezelf voorgenomen wat zuiniger te zijn :roll_eyes:.

Hopelijk zijn ze fijn want ik ben niet goed in consequent een bril dragen (en dat moet echt wel want m’n zicht is verslechterd)

2 likes

@Clancy

Ik kan Avatar 100% aanraden, het is echt heel leuk!

12 likes

Zo een karaoke set kopen om vanavond lekker te zingen!!

giphy (19)

6 likes

Ja vind ik wel, mooi verhaal, allemaal erg goed bedacht en uitgewerkt. En als je deze af hebt kan je gelijk door naar The Legend of Korra!

1 like

Ik heb nooit Avater gekeken en nadat mijn vriend me bijna onterfde toen hij dat hoorde :biggrin: wil ik het gaan kijken om te zien of het wat is. Is wat op Netflix staat (boek 1, 2 en 3) alles of staat er ergens anders meer wat ik moet zien?

1 like

Maar legend of korra staat nog steeds niet op de Nederlandse Netflix toch? Ik kan hem niet vinden in ieder geval

Prop je vol met kolen! Dat is een soort van gezond

1 like

Jaaaa avatar is een van de beste cartoon series ooit!

1 like

Boek 1 tm 3 is het hele seizoen The Last Airbender, maar daarna is er nog the legend of Korra die sinds kort op Amerikaanse Netflix staat (als je met VPN kijkt) of op YouTube

3 likes

Komt er wel aan als het goed is, maar er zijn andere manieren om die te kijken natuurlijk

edit: @Merrow

6 likes

Sorry maar ik moet vaak ff grinniken om jou heerlijke haat reacties over slome mensen. Ik herken dat zo erg, haha. Er is een plus in het zuiden van het land, daar kom ik alleen tijdens vakanties, en dat is echt het toonbeeld van een hatelijke trage supermarkt. Want daar is echt alles en iedereen, van het personeel tot klanten, traaaaag.

1 like

Ik haaaaaat het. En ook niet traag aan de zijkant lopen of van een afstandje twijfelen over welke kaas je wilt. Nee nee altijd pontivicaal recht voor het gene waar ik moet zijn. En dan doen alsof je me niet hoort als ik vraag of ik er bij wil. ( maar me dan ineens wel horen als ik mopper)

2 likes

Maar sowieso mensen + supermarkten zijn slechtste combinatie ever. Zo’n 90% van mijn ergernissen komen van mensen in de supermarkt. En altijd moeten al die slome/irritante/aso mensen boodschappen doen wanneer ik ook in de winkel ben. Waarom? Het leven is al zwaar genoeg en dan kom jij me ook nog irriteren Gerda.

3 likes

Notting Hill staat op Videoland dus ik beweeg de komende 2 uur niet, alleen voor chips.

2 likes

Goed dat je gebeld hebt! Heb je het ook met je werkgever besproken? Vind echt naar om te lezen dat je collega’s niks deden. Misschien kan je werkgever iets doen qua deurbeleid voor deze klant?

1 like