Hoe overleef ik is op tv, dus 3 x raden wat ik al een uur kijkš jeugdsentiment, heb zin om die boeken weer eens te lezen, maar die liggen bij mn vader op zolder
Hahaha zat ik laatst ook te kijken! ROOZ IZ BOOZ
Een vriendin van mn moeder vraagt raad aan mij voor een verjaardag cadeau voor mn moeder. En daar ben ik blij om want het geen wat ze eigenlijk wou kopen vind mn moeder helemaal niks. Dus dan moet ik het geklaag aanhoren en zit ik met nog meer troep wat ik niet ff zo weg kan pleuren.
Dus nu heb ik gezegd " koop zon cactus" dan hoef ik niet meer op cactus hunt en dan krijgt mn moeder iets wat ze leuk vind.
Maar hoezo zit jij met troep in je moeders huis?
Had gister ineens mega veel zin in vieslekkere zeebanket chocolade dus heb zoān doos in mān wagentje gemikt. Nu heb ik mezelf misselijk eraan gegeten
Omdat ze dat forever in de kast zet.( ik woon nog thuis)
En het gaat niet om die troep maar dat ik mn moeder gewoon een leuk cadeau gun waar ze echt blij mee is dan iets wat ze toch niet gebruikt en dan tegen mij gaat zeuren van " Wat een stom cadeau"
Er is een pakketje uit Duitsland op mijn naam bij mijn ouders thuis bezorgd. Zo raar, heb niks besteld en echt geen idee wat het kan zijn?? Als ik de naam van het bedrijf Google wat op de doos staat, kom ik op een vaag verpakkingsbedrijf uit? wordt een grote verrassing straks
Vriend uit het niets: ā wat ziet ons huis er nu eigenlijk netjes en volwassen uit. En het is ook nog eens vet gezelligā
Ik heb schoongemaakt, gefietst en toen buiten op een bankje even een podcast geluisterd. Nu ben ik thuis en heb ik wijn ingeschonken en chips gepakt. Ik probeer nog even ultiem te genieten van mijn vakantie
Gisteren was mān zaterdag nog leeg, nu heb ik vanochtend met een vriendin 30 km gefietst, een dahliaveld bezocht, gratis bloemen gekregen en ga straks nog een rondje met een andere vriendin wandelen. Love spontane plannen
Hier staat thuis een oude schoolstoel en net zat ik daar weer een poosje op. Ik voelde me weer een basisschoolleerling, want ik zat de hele tijd een afdruk van zoān schroefje in mijn duim te maken wat ik toen ook altijd deed. Haha herkent iemand dit?
Ja, al deed ik altijd de zuignap van mijn barbies hangmat op mijn voorhoofd plakken. (Geen idee waarom, ik moest het gewoon proberen.) en dan kijken wat er gebeurde. Mijn moeder was er niet blij meeā¦
Wat zijn leuke cadeaus om te vragen voor mijn verjaardag? Ben zooo inspiratieloos. Er is niks wat ik echt nodig heb ofzo. Budget is ongeveer 150ā¬.
Ik heb recentelijk al nieuwe AirPods gekocht en een luchtje terwijl ik nu denk āah dat zou ideaal zijnāā¦
Ereader misschien? Of hou je niet van lezen?
Big hug warmtedeken van stoov
(Tenminste dat wil ik )
Polaroid camera!
Ja goede! Die kan ik op mijn lijstje zetten idd
@Luzarl haha ook een goede suggestie maar heb ik al , net als een iPad, nieuwe telefoon, Apple Watch etc dus veel gadgers vallen af
@Circe oeh dat is ook heel leuk! Ik ga eens op onderzoek uit hierover
Zo ik heb maar eens een robotstofzuiger gekocht. Ik haat het huishouden doen. En ik zag een muis dus het moet nu wel bijgehouden worden.
Mss accessoires voor al die dingen die je al hebt? Nieuw bandje voor je apple watch, hoesje voor je ereader/ipad/telefoon, case voor je earpods.
Of anders mss een mooie tas om al die dingen in mee te sjouwen haha
Ik heb dat budget ook weleens gebruikt voor een nieuwe zonnebril (van bijvoorbeeld Rayban), zou daar zelf nooit mijn geld aan uit geven namelijk, haha.
Of een hotelovernachting inclusief spa, massage etc? Als je geen spullen nodig hebt!