Wat je even kwijt wil #43

Ik dacht : oke die beesten liggen letterlijk nooit in hun overpriced kattenmand, ik gooi hem op marktplaats, even foto’s maken.

2 sec later


Serieus :expressionless:

61 likes

Wil iemand met een kobo plus abo iets voor me doen? Ik zie dat het montessori method boek van maria montessori gratis is voor kobo plus leden. Wil iemand kijken wat er in dat boek staat, of het echt het boek van maria is uit de vorige eeuw met mega moeilijk taalgebruik of is het een geupdate versie?

Wat rot! :pensive: Ik vind dat je in dit geval zeker wel de huisartsenpost kunt bellen hoor, je hebt het er al zwaar genoeg mee de laatste tijd. Voel je niet bezwaard! :kissing_heart:

1 like

Ik heb Kobo plus maar zie m niet gratis? Ik zie een paarse cover, komt uit 2012 en het Engelse taalgebruik is niet ouderwets. Kan ik lezen in de preview

1 like

Oh shit he. Misschien de huisartsenpost bellen?
Ja ik heb een hoortest gedaan, mijn gehoor is gewoon prima. Dus heb nu een verwijzing naar de KNO-arts. Kan over drie weken al terecht. Hoor je nog wel iets door dat oor? Of heel minimaal?

Mijn god wat heb ik me kwaad lopen maken vandaag! Een ruimte in het gebouw dat wij in beheer hebben (en waar we kantoor houden) is uitgehuurd aan een modemerk als fotostudio en die mensen misdragen zich echt zo ontzettend. Extreem asociaal gedrag en ze blijven nog 4 weken. Dat is dus nog 19 dagen continue die stomme mutsen met hun gezeur om de haverklap in m’n kantoor.

Het boek dat ik bedoel is een groene cover, van een schoolbord. Maar dat is idd het taaie oude boek dus daar heb ik geen interesse in. Ik zie trouwens geen paarse ertussen. Maar dankjewel voor het kijken! Die groene was maar een euro dus dat wilde ik nog wel aanschaffen maar niet als het dat oude boek was

1 like

Ahhhh hier is die juist favo!! Katten :woman_shrugging:

1 like

Ik heb zo’n pabo meid op insta en ze is ineens ingeschreven bij de kvk als voedingscoach en post de meest schrale recepten met echt lillike foto’s meid zo is eten toch niet meer leuk

6 likes

Overbelastingsklachten?

Hebben jullie ook een kutmaandag

13 likes

Si.

Daarnaast is mijn laptop al bijna 25 uur bezig met het verwijderen van de (letterlijk) 30.000.000 bestanden die erin zaten. Lol

1 like

Ja.

1 like

Ja

1 like

Ja

1 like

Ja ik zit al 30min bij de ikea om iets terug te brengen en er zijn nog 7 nummers voor me

1 like

en @Florence nee, ik hoor nog wel in dat oor gelukkig, alleen alsof ik in een ton zit oid? Heel irritant. Kan nog wel even wachten tot morgenochtend, hoop alleen echt dat het onschuldig is, een oorprop ofzo…

Maar wel heel fijn dat je naar de KNO-arts kan en je gehoor gewoon goed is, lijkt me in ieder geval een opluchting!

De hartjes zijn voor herkenning, fijn dat we niet de enigen zijn!

1 like

Fijn dat je dat nog wel volhoudt, hopelijk heb je een goede nacht vannacht! :four_leaf_clover:

Nouja chill wel, hoef je niet tussen 8:00 en 18:00 thuis te wachten :stuck_out_tongue:

3 likes