Gelijk na werk gaan tennissen, echt een goed idee was dit. Nu thuis, koken, eten, hoef de deur niet meer uit én heb dus al gesport. Als ik eenmaal op de bank zit, heb ik meestal geen zin meer…
… misschien moet je je hand dan ook niet IN de prullenbak doen?
Waarom stopt hij zn hand in de prullenbak
Net midnight sun gekeken
Had lesbezoek van mijn instituutsopleider en ze vindt me een vriendelijke open docent, mn dag kan niet meer stuk
Oh god
Voel me echt moe/duizelig en uitgeput vandaag, nou toen nog ff na werk EMDR. Was kapot en nu ben ik heel druk en onrustig
Is dat sowieso niet heel heftig, na je werk nog EMDR?
Hoop dat je jezelf een beetje rustig kan krijgen! Misschien even lekker douchen?
Werk in een supermarkt waar ze ook kaarten verkopen, kwam er iemand een ‘veel sterkte’ kaart [grijzige kaart met een bootje erop] afrekenen. Die kaart wordt dus aangeslagen als sparkle op de kassa. Sparkle. Voor een rouwkaart, dat kan toch niet jongens. Klant had het overigens niet door gelukkig!
Je kan nog zoveel kaarsjes aanzetten maar het blijft toch gewoon een donkere avond. Gauw op zoek naar de chocoladekruidnoten
Emdr is niet niks. Je kunt beter rusten nu. Want impact van emdr kan nog flink komen.
Ik heb morgen ook een sessie emdr. Ben blij dat ik thuis werk deze week.
Ja
Kom net uit de douche idd.
@nox ja lig nu in bed gtst te kijken en ga zo warme chocomelk maken en daarna slapen
Succes morgen
Ik voel me de afgelopen weken dus echt heel ongelukkig. Vandaag echt een kutdag gehad. Even heet gedoucht en aan ‘selfcare’ gedaan. Toen keek ik met m’n frontcam naar mezelf & maakte ik uit gewoonte een selfie en de somberheid spat er echt vanaf. Diep ongelukkig, zonder reden. Ik vind het gewoon eng om te zien.
Zoveel dingen om dankbaar voor te zijn; ik ben echt priviliged as fuck. Des te treuriger, want wat wens ik dan nog meer?
Overigens is het niet het weer - een wandeling in dit heerlijke herfstweer is momenteel het enige waardoor ik me beter voel. Love herfst - om even positief af te sluiten .
Volgens mij wonen wij in dezelfde plaats. Ik heb gemaild of ze die sleutel ook kunnen opsturen, omdat ik fulltime werk. Daar deden ze niet moeilijk over en ik had hem toen binnen twee dagen binnen.
Ooh dat ken ik niet! Bij ons in de wijk staan overal van die groenbakken waar je geen sleutel voor nodig hebt (handig als je geen container of klein bakje hebt) en daarnaast wordt het gewoon eens per 2 weken opgehaald. Je zou nog even kunnen checken hoe het in de afvalwijzer staat, die kun je gewoon online vinden.
En gelukkig heb je muis weer kunnen verjagen brrrr
Het is inmiddels een serieuze ruzie over het huishouden geworden. Waarbij hij z’n reistijd kaart speelt want hij heeft sinds we samen zijn gaan wonen een uur reistijd. En daar moet ik maar heel dankbaar voor zijn? Zo kut dit, kan ik toch niet tegen op.
Hele dag mediator gespeeld om te bemiddelen tussen de vriend van mn moeder en mn broertje. Wat een gedoe. Maar hopelijk komt het goed. Wel zelf helemaal kapot weer maarja het is voor het goede doel denk ik maar
Hunted is weer begonnen
Mijn man praat nog steeds vol passie over voetbal (blijkbaar maakte de scheids een rare beslissing net?) terwijl hij weet dat het me echt 0% boeit. Ene oor in, andere uit en dat al 3 jaar lang.