Wat je even kwijt wil #43

Oh nee dat is bij zijn docu helemaal niet! Hij laat meerdere kanten zien. De nazi kant vond ik echt heel naar…

1 like

Ja precies! Ik denk dat zijn christelijke achtergrond enerzijds wel goed is omdat hij dichterbij die mensen daar staat en ze hem daarom hem ook meer vertellen dan ze aan de gemiddelde andere presentator zouden zeggen. Maar hij stelde inderdaad niet echt kritische vragen en ik vond het ook jammer dat hij bijvoorbeeld benoemde dat hij zelf ook pro-life (cq anti-abortus) is, dat doet toch wel af aan de geloofwaardigheid.

Ha ha ha een hele rode peper in m’n eten gedaan what was I thinking :hot_face: too tatta for this

5 likes

Net boodschappen gedaan maar we vinden het al te laat en te donker en totaal geen zin om te koken dus onderweg naar huis alsnog bij de snackbar gestopt om af te halen :sweat_smile:

17 likes

Hm ja, maar dat maakt hem waarschijnlijk wel toegankelijker voor die mensen. Maar dan moet je die opening wel gebruiken voor kritische vragen. Zo van ‘bent u pro life, of pro birth?’ Dat kan hij juist vanuit zijn positie maken. Ik vind het jammer, hij had een unieke positie die hij veel beter had kunnen gebruiken. Hij had met zoveel meer weg kunnen komen dan een Amerikaanse of niet-Christelijke journalist

Dit hadden zo mijn man en ik kunnen zijn. Wij hadden helemaal geen zin om uit huis te gaan, maar wilde ook niet uit te ongezond eten dus hebben mega simpele, maar beetje smaakloze soep uit een Honig pakje gegeten met afbakbroodjes.

3 likes

Ik ben m’n was vergeten die ik om 10 uur in de wasmachine had gedaan :cry:

Waarom hebben ze bij mijn beide AH’s de nieuwe geraspte plantaardige kaas niet jongens :sob::sob:

Ja precies, zijn christelijke achtergrond heeft hem sowieso geholpen om toegankelijk te zijn voor die mensen, dat is heel waardevol. Hij had zijn opvattingen kunnen gebruiken om die mensen meer te ondervragen, maar dat heeft hij niet gedaan. En ik vind zelf dat hij als presentator naar de kijker toe veel neutraler zou moeten zijn, het gaat hier immers niet om zijn mening over abortus, maar om hoe die mensen daar er naar kijken. Het is niet echt relevant om dan in de voice-over te vermelden dat je zelf ‘overigens ook pro-life bent.’ Als je dat standpunt niet gebruikt om waardevolle interviews aan je docu toe te voegen is het gewoon niet zo relevant of nodig :woman_shrugging:t2:

1 like

Hahaha ja, die man vroeg hoe het gespeld moest worden en die vrouw vol overtuiging Q! Echt, hoe dan :joy:

1 like

Nee dat klopt. Daar kijken mensen niet voor. Maar ik vermoed dat dat statement meer voor de EO achterban was. Nog steeds journalistiek onnodig, maar denk dat dat het idee erachter was

1 like

Nou ik kom thuis en m’n vriend is chagrijnig omdat er iets beschimmelds in de prullenbak zat en hij daar in greep blijkbaar. En dat is mijn schuld volgens hem, want ‘hij heeft het er niet in gedaan’. :+1: Gezellig hier.

Mijn dag kan niet meer stuk en wilde mezelf belonen met de snackbar. Ik alles helemaal ingevuld om online te bestellen, is ie dicht :joy: . Ga wel patatje joppie chippies halen

3 likes

Mijn zusje stuurt een tiktok door van een of ander feest in een discotheek dat in september plaatsvond, erbij zei ze: wtf zoveel mensen dat kan toch niet???
Ik kijken, wie zie ik daar. Mijn ex

17 likes

Lof granaat appel maar ik haaaat het om die pitjes eruit te pielen. Ookal ben ik pro.

1 like

Haha dat is mijn moeder dus. Haar enige doel in het leven is dat ik en mijn zusjes een partner vinden :joy: maar mijn opa en oma zijn nog maar midden 70 dus dus vandaar nog erg “jong” en ze delen regelmatig verhalen over wat zij vroeger hebben meegemaakt, echt super grappig

Hoe ging je assesment of heb ik erover heen gelezen?

1 like

Oei! Iemand die normaal echt leuke muziek maakt, stuurt me net wat nieuw werk door. En ik vind het niks. En nou wordt er een reactie van mij verwacht :smile2: nmsmvpe?

1 like

Morgen wordt ook wel weer prachtige televisie met die man hoor, dat hij even gaat vertellen over waar hij graag seks heeft enzo en dat hij wel goed is in bed. Can’t waittttt, favo guilty pleasure en tegelijkertijd lekker cringen op de bank

3 likes

Gehaald :heart_eyes:! Ben zo blij haha. Aanstaande donderdag derde ronde, nog een gesprek. Daar gaan we natuurlijk ook shinen! #loa

41 likes